1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zie ik in de wildernis een grietje lopen 'Mister, i need a ride'. Ik denk ik stop ff. Trekt ze me zo van dat paard af en gaat er met mijn paard vandoor8) Ik trek mijn revolver ... zal ik schieten? Toch maar niet. Rijdt ze in de verte weg, denk ik, 'Ik fluit naar mijn paard'. Hoor ik een grote boem, paard heeft haar van zich af gegooid en komt netjes naar mij teruggerend:lol:

Geniaal! (ik nog kijken of ik die griet nog ergens zich rondlopen, maar nergens meer te zien)

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kijk uit want mannen doen het ook :eek:

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Als mij iemand een lift vraagt, schiet ik hem al neer voordat die ook maar iets kan uithalen. _O_

Eindelijk na 15 uur spelen Mexico in yeah.

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Echt een vet spel is dit alleen hoe werkt het met de Auto Save? Ik zat net een beetje te klooien en verneukte al mijn honor:mad: omdat ik allerlij mensen doodschoot. Ik heb na een tijdje maar de xbox uitgezet want ik had toch geen missie gedaan maar is die al ge-autosaved?

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een moment was dat! Echt prachtig! Heb gister met kippenvel daar rondgereden op me paard. De muziek was echt betoverend, met die vocalen. Er druipt zoveel sfeer vanaf! Ik zou niet weten hoe deze game beter zou moeten zijn. Van mij zou het echt een 10 krijgen (gewoon een perfecte game in zijn genre).

6. Munnie

Munnie Guest

Ik heb 1 saved game waar ik serieus op speel en 1 waar ik een beetje zit te kloten...
    Alleen als je bijv. een missie hebt gedaan saved die automatisch bij auto save.
    Dus je kunt ook gewoon weer naar je vorige saved game laden.

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik stap altijd al af. :+

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Doe je dan ook gelijk een strik om je paard heen?

:+

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heeft het eigenlijk zin om terug een vorige save te loaden als je sterft, want wat verlies je dan juist? I.t.t. bij GTA verdwijnt er volgens mij niets van wapens en/of geld toch...

10. PatersNL

PatersNL GET A LIFE :P

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net die machinist van de trein gedood en dan stopt de trein, maar als ik straks wegga, gaat de trein dan ook weer rijden of blijf ie dan voor altijd stil staan?

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee die gaat natuurlijk weer rijden ;) Heb het zelf ook een keer gedaan, iedereen die zich in de trein bevond vermoord en beroofd :eek:

12. PatersNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik dacht al, anders was het wel klote geweest:9 Maar ik ga de mensen die nu nog in de trein zitten ook maar fftjes doden:lol:8)

13. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij rent iedereen altijd keihard weg van de trein als ik de machinist neerschiet. Is bijzonder grappig als je de machinist iets voor een lange brug neerschiet, zodat de trein stil komt te staan op de brug. Iedereen loopt er dan zo vanaf :+

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kun je mensen eigenlijk niet beroven als ze leven? \o/

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gisteren zat ik in Free Roam (1e keer), maar viel me op dat in b.v. Armadillo niemand liep.. Is het wel mogelijk dat er in free roam net zoveel mensen zijn als in de SP?

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Net uitgespeeld, damn dat einde zag ik echt niet aankomen :eek:

17. Munnie

Munnie Guest

Nee maakt niets uit volgens mij.

18. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je kan mensen gewoon in mekaar meppen met je vuist. soms krijg je ammo of een beetje geld.

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou echt een goeie manier om (snel) flink geld te verdienen?

En mischien al voorbij gekomen, maar ik heb geen HD tv, en ik kan de text op het scherm dus gewoon NIET lezen. Dan heb ik het over de text die je krijgt tijdens missies maar ook van dingen die iets op de kaart aangeven.

Ik wed dat ik niet de enigste ben.

Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  20. PatersNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die Bollard Gang outfit wil hebben moet je van die scraps halen en ik heb er nu 5 van de 6 gehaald, maar degene die ik nog niet gehaald heb is search Thieves Landing terwijl ik er nu doorheen loop, wat moet ik daar doen dan om het te searchen?:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina