1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    100? :+

Nee, volgens mij zitten er 57 missies in het spel ;).

2. Munnie

Munnie Guest

Jep. ;)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha shit, ik wil net met via m'n paard op de trein springen , komt er opeens een andere gast als een gek op zijn paard aangereden. Die gast dacht zeker dat hij nog wel even snel voor de trein kon oversteken, maar niet dus:+ Zie opeens een grote bloedwolk xD

4. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    omdat er een schip gezonken schijnt te zijn met een hele lading
    RDR de UK en EU hebben nu dus een tekort, volgens de laatste berichten zou de aankomende week weer nieuwe gelevrd moeten worden

5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit een beetje met een probleem over achievements
    Ik heb dus al lang bijv. fort mercer gedaan, maar krijg de secret achievment niet, terwijl ik wel die ene krijg van blackwather naar escalara in free roam, wie weet dit?

6. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 6 dagen na de release moet wachten voordat ik hem kon krijgen bij Gamemania ( met die actie van : Lever 2 oude games in en krijg RDR voor € 30 )

En sowiso de eerst volgende die gaan komen zijn waarschijnlijk al gepre-orderd.

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren maar besteld bij Mediaoffer voor 44 euro. Morgen binnen hopelijk. Ben benieuwd, heb het al bij een vriend gespeeld, maar heb toen nog geen missies gespeeld

8. dawgg

dawgg Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De story-related achievement? Ik begrijp niet zo goed welke achievement je nu bedoeld, want je hebt het opeens ook over een free-roam achievement?

9. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Over het einde van de storyline

Damn... Toen ik zag nadat Dutch dood was en dat er nog missies over waren wist ik dat het foute boel was. Ik dacht alleen dat mijn familie zou vermoord worden door Dutch zijn gang of the US army maar dat jezelf doodgaat... Bravo Rockstar, bravo _O_

10. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja van de story line, de free roam kan ik wel halen |:-

11. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Dat five finger filet vond ik ook moeilijk, totdat ik erachter kwam dat - hoe debiel het ook klinkt - je niet naar je scherm moet kijken. Je moet de combo onthouden en dan gewoon naar je controller kijken. Ik deed de moeilijkste combo's zo vaak gewoon in één poging ;)

Ik weet niet welke het makkelijkst is, maar ik weet wel dat er één is die je voor de 100% moet doen (dat is namelijk één van de scraps voor een outfit).

Niets in dit spel is overigens erg moeilijk, zelfs de multiplayer achievements zijn goed te doen :p

Ik weet niet precies wat het probleem is maar voor zover ik weet zijn er 2 achievements mbt Fort Mercer:

1. Insinto Asesino: Complete Fort Mercer and Nosalida Hideouts in SP.

2. He cleans up well!: Complete "The Assault on Fort Mercer". (Secret).

Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    97%, bijna klaar. :)
    Alleen nog US Hideouts doen in 24 uur, 2 locaties vinden (Hoe moet ik die vinden 8)), heel wat wanted posters en Rank 10 van Sharpshooter. Morgen maar even doen.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    60 uur speeltijd er al op zitten Patrick? :+

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Daar loop ik nu ook vast, ik wil die voor die outfit doen. Krijg het niet voor elkaar... :x
    Ik zie de combi ook niet, gaat TE snel. Iets met (A) (B) (A) (Y) (A)... etc. Ik maak steeds een fout. Weet ook niet hoeveel setjes je achter elkaar moet doen. Erg frustrerend dit.

Verder is de game niet echt moeilijk nee. Ik loop nog wel eens te klooien met de betsuring als het ff hot wordt en ik mis dead-eye 1 ;)
    Als je inlogt met je rockstar socialclub id krijg je op deze pagina een mooi overzicht van je 100%. en je kunt er heel makkelijk zien welke locatie(s) je nog niet gehad hebt!

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    (A)(B)(A)(Y)(A)(X)(A)(B)

Was het dacht ik, en dan dit x3. Dit is het moeilijkste dacht ik, je kan die gasten die wachten achter die andere gewoon weg duwen dan speel je alleen maar een keer. Maar wel meteen op z'n moeilijkst. Was er ook even mee bezig, maar toch gelukt. \o/

16. sandesh

sandesh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm volgens mij was het:

ABAYAXABAY (x4)

17. sandesh

sandesh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Btw weet iemand of die RDR film al ergens te bekijken is?

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik durf het bijna niet te vragen... maar maar... is deze game dan toch te bespelen zonder linkse trigger...
    (met die modus aan)

19. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zonder linker trigger trekt 'ie z'n wapen niet... heb 't net geprobeerd

p.s. juist met de linker trigger werkt die auto-aim. Linkerbutton heb je btw ook veel nodig (om je wapens te selecteren.)

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    oke
    dank

ik moet nu aan controller programeren! want ik had de game stiekum ge pre ordered

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina