1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    \o/ Ik hoop dat ie vandaag binnenkomt vanuit maleisië. :eek:

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik zou hem gisteren hebben gekregen alleen was er niemand aan de deur en de postbode bracht hem vandaag niet langs :mad:, dan maar naar het postkantoor hier 150 meter vandaan :9

3. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verwacht je nooit. De main charachter die doodgaat. Dat gebeurt alleen in Modern Warfare ofzo... Kan je Ross killen? Well hot damn then I'm gonna kill me a traitor

Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het wordt toch altijd gewoon in een bubbelenveloppe verstuurd? Dan kan ie toch gewoon door de brievenbus?

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik heb hem net opgehaald, ik moest ervoor tekenen.

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Bij Gamehubs niet meer schijnbaar, moest voor Alan Wake ook al tekenen (mijn vader dan, gelukkig had hij 3 weken vrij :+).

Gisteren begonnen met het spel, en hij bevalt :). Ik heb er (helaas) nu al een goede 31% op zitten, vind het vrij snel gaan, ondanks dat ik al enige tijd heb zitten klooien met side missies en andere dingen.

Gaat de rest ook zo snel, of duren de missies langer na een tijdje? Ik zit nu op ongeveer 22 missies en iets minder dan 10 uur speeltijd.

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de tip wist ik niet dat je dat kon !

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb de game nu ook.. maar ik was al bang voor het volgende en het is nog erger dan bij GTA IV; op een gewone "SD" breedbeeld tv zijn de letters vrijwel onleesbaar. Dus ik mis veel info, beetje jammer denk ik dan.

9. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tegenwoordig zijn bijna alle games onleesbaar op een gewone tv

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    beetje jammer denk ik dan, waarom moeten die letters per sé zo klein. Zelfs op een HD zijn ze klein. :emo: En net zoals bij GTA IV heb je tijdens een "ritje" een heel gesprek, daar kan ik me ook nooit op concentreren.

Verder wel toffe game, reed net langs zo vrouwtje die om hulp vroeg en toen waren er allemaal bad guys die op me gingen schieten.. die gekilld en vrouwtje rende weg. Weet alleen niet of ze me in de val lokte of wat dan ook dus vrouwtje ook maar afgeknald :+

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Daarom heb ik ook bijna altijd subtitles aan (of bedoel je dat je die ook niet kan lezen? 8))

12. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is echt mooi. Maar je moet oppassen dat je niet meteen die vrouw neerknalt. Dat deed ik dus:p toen bleek ze gewoon echt pech te hebben... -50 honor8) Ik vind die kleine side-missions echt leuk gedaan.

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Die zijn inderdaad vrijwel onleesbaar ;)
    Aan de ene kant snap ik ze wel als je op HD kleine letters "leesbare letters" kan maken oké. Maar als je een film kijkt met Nederlandse ondertiteling oid dan is de ondertiteling gewoon lekker "groot". Maargoed dat zijn Amerikanen niet gewend he.

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de gratis verzonden versie van GameHubs nog steeds niet binnen? Iemand anders hier in Groningen die hem ook besteld had?

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hm die van mij is ook nog niet binnen. Hopelijk morgen dan.

@gdzr: is die van jou al binnen?

16. Munnie

Munnie Guest

Ik moet alleen nog scrap 1 en 4 doen voor de Bandito outfit.
    Weet iemand waar ik Sidewinder Gulch kan vinden?
    En ik snap niet helemaal hoe Liar's Dice werkt...

17. TBY83

TBY83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem zaterdag eindelijk kunnen halen. Vorige week hele week langs alle winkels in groningen geweest, maar nergens was hij. Toen maar besteld bij gamemania.

Zaterdag was ie er dan eindelijk, 2 oude prut spellen ingeleverd, en toen kreeg ik het spel mee voor 25 eu:D

en ik moet zeggen het ziet er gelikt uit:) en de singleplayer is tot nu toe zeer vermakelijk!!

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    dus als je op de markt gwoon 2 kut games kopt voor €5 het stuk kun je gewoon €30 korting krijgen?

:9

19. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Sidewinder Gulch ligt in het Zuid-zuid westen van Mexico. Op de kaart zie je een kronkelige "weg", het is een kronkelige kloof.

Liar's Dice is een gokspel. Je moet voorspellen hoeveel stenen er in totaal op tafel komen te liggen nadat iedereen heeft gegooid. Nadat je bijvoorbeeld 2 vieren hebt gegokt, moet de volgende speler hier overheen bieden. Bijvoorbeeld 2 vijfen of 3 vieren. Uiteindelijk kan het bijna niet meer kloppen wat er wordt geboden en dan kun je door op (X) te drukken stellen dat diegene bluft. Heb jij gelijk, dan verliest diegene een dobbelsteen, heb je niet gelijk dan verlies jij een steen. Winnaar is diegene die nog een dobbelsteen (of meer) heeft terwijl de rest al zijn stenen kwijt is. Als je denkt dat het gebodene wel eens zou kunnen kloppen dan druk je op (Y), heb je gelijk dan verliezen alle andere spelers een steen, heb je niet gelijk dan verlies je er zelf een.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat er gisteren iets fout ging in RDR, zou iemand dat voor me kunnen bevestigen?

Het gaat over één van de laatste missies in Mexico:

Ik moest naar Escalera om daar Williamsen en Allende op te sporen en te doden. Ik er dus naar toe, komt er opeens een héél lang laadscherm waarna ik in een duel zit. Daarna moest ik het leger aanvallen. Niks geen cutscene van te voren. Klopt toch wel niet?
    Later kreeg ik te horen dat Luisa dood was. Niks van gezien! Hoort dat? Zou ik maar raar vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina