1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Je verliest geen honor.

2. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je honor en fame gaat niet omlaag of omhoog. met missies moet je hem dus NIET opdoen

3. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    Net een uurtje of 2 gespeeld, maar ik vind het nog niet heel bijzonder...

4. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waar kan ik de strangermissie azrec gold starten ?

5. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Bij Sidewinder Gulch, in het zuiden van Mexico is dat.

6. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok tnx ga ik zo gelijk ff zoeken :D

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand me het nut van de Buffalo Rifle ten opzichte van het Springfield Rifle? Dat is ook een wapen dat per schot doodt. :eek:

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Allemaal een kwestie van smaak en voorkeur.. ik heb de buffalo rifle ook nauwelijks gebruikt ...

9. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net achievement gehaald voor 20 missions oprij met zelfde paard, vlak erna heb ik opeens een ander paard, met veel minder conditie... Hoe krijg ik m'n eigen paard weer?

10. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fluiten, als hij niet komt is die dood en moet je een oude savegame laden. Je paard opnieuw trainen is trouwens absoluut geen moeite

Ps, De buffalo rifle is kractiger dan de springfield rifle. Dat merk je niet bij mensen maar het killen van een Grizzly beer of een buffalo is een flink stuk makkelijker met een Buffalo rifle

Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  11. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    eeehhmm oude save ??? paard trainen ??

ik heb nog nooit een oude save geopend als me paard dood was. als je een paard gekocht heb kan je gewoon in je inventory op dat paard klikken en dan komt dat paard weer. en je paard kan je tog niet trainen ?? ben iedergeval nog nooit sstats van een paard tegen gekomen in me menu.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind die Dead Eye nu fucking irritant worden zeg. Ik ben level up ofzo, dus nu zet ie de hele tijd rode kruisjes waar ie gaat schieten, ik vond gewoon wat richten in slomo veel makkelijker. Ik heb laatst per ongeluk mijn paard door zijn kop heen geschoten omdat er zo'n stom kutkruisje op kwam.

13. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff verder spelen en dan krijg je Dead Eye 3, kan je en in slomo schieten en zelf kruisjes zetten met RB ;)

14. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel procent zitten jullie?

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zou ook gewoon l1 dead-eye hebben. L3 is te complex en onhandig ...

Overigens ook tot mijn verbazing de chievo gehaald voor 20 missions met hetzelfde paard ...

16. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij was t ook een verassing ja, M'n paard is toch regelmatig doodgegaan en ik begreep hier dat dat niet mocht... Volgens mij dus wel.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol, wilde net zeggen dat het jammer is dat er geen slangen in het spel zitten, ga ik er bijna op staan 8). Bijten ze ook? :+

En spelen je met Expert aiming mode? Wel zo leuk, ik heb gemerkt zonder Expert aiming ik nooit Deadeye gebruik.
    En wat is het verschil tussen Normal en Casual?

18. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    97 %

19. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Slangen bijten zeker 8) Bij die hideout in Tumbleweeds, had ik iedereen dood behalve 2 in die kelder van die mansion, ik loop daar naar beneden nog een beetje gewond, en zit daar net een slang, die bijt me. En als je gebeten wordt, dan wankelt dat poppetje heel eventjes dronken rond. Gevolg; vijand loopt op me af en doet ff sawed off shotgun in mijn gezicht terwijl ik niks kan doen. :+

En 100% btw, eerste week al :p

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Spel staat toch standaard op Expert? Ik heb niets anders gedaan. Zojuist maar ff lid geworden van die Social Club, heb nu dat nette pakkie. Op John Marston ziet het er wel OK uit, maar:

op Jack ziet het er echt te lame uit. :lol: Elegant Suit staat hem ook niet. Draag eigenlijk alleen maar Reyes' Rebels, geen hoed, typisch outlaw, arm. Past beter bij hem. Hoewel ik wel teringrijk ben. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina