1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    @Tyrant: Dat is het paard dat je van Bonnie hebt. :+

Er zijn drie paarden die je moet vangen en temmen voordat je ze kan kopen, daar is die Kentucky Saddler er één van. Als je hem koopt krijg je het aankoopsbewijs, daarmee kan je het paard altijd terug roepen, ook als het dood gaat.

Ik vond het verhaal juist heel mooi! "The day John Marston stopped shooting", het boek waar Jack over grapt. Dat Jack uiteindelijk zijn ouders en Uncle begraaft, echt tof! Ook vind ik de missies thuis juist wel erg mooi. Rust, leven met je gezin. De vele vragen van je zoon en het typische kibbelen tussen John en Abigail.
    Met Jack kan je inderdaad voor de 100% gaan. ;)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    O ok lame.
    Nouja dan hou ik het paard maar.

Wel een tof spel zeg, had er niet veel van verwacht maar zit toch de hele dag te spelen.
    Ik help alleen een beetje teveel strangers, ik kom niet aan missies toe 8).

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je de Strangers beu bent, je kan ze allemaal (op één na) doen nadat het spel is uitgespeeld.

4. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de meeste treasure hunts trouwens wel erg makkelijk!

Er was er zelfs 1 bij waarvan ik op het kaartje keek en dacht van nou dat zal ongeveer wel daar zijn op de kaart, dus ik een waypoint plaatsen en fast-travelen... Kom ik precies naast die kist terecht. :eek:

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond er toevallig één laatst, dat stukje dialoog was te grappig. :lol:

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Mja, zo zie je maar hoe iedereen het anders beleeft. Ik heb als good guy gespeeld en dan voelt het imho niet echt goed aan het einde ...

Ik moet nog even ergens een mooi 100% overzicht vinden. Die van Rockstar is bugged...

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb ook als good guy gespeeld, maar vond het echt mooi en treurig. Zo lang aan het lijntje gehouden, mensen vermoord, eindelijk thuis en na korte tijd word je rust verbroken. Je jaagt het leger nog een beetje weg, maar er is geen ontsnappen aan. Die laatste shoot-out was toch geweldig! _O_ In Dead Eye nog zoveel man mee proberen te nemen, maar helaas. :'-( En dat Jack de outlaw wordt, hetgeen John altijd heeft proberen te voorkomen, echt super. Heb je trouwens de nieuwe Stranger missie die in Blackwater start al gedaan? Moet je even doen, dan is het verhaal écht klaar!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    O ok, welke is die ene?

En ik ga nu ff Fort Mercer aanvallen, doei :+

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja dat weet ik niet meer. :+

EDIT: Oh ja wel, 'I Know You'!

10. Munnie

Munnie Guest

Ik ook wel. :)

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Die ene heet 'I know you'. Weet niet 100% zeker of hij zo heet, maar het is iets in die richting :+. Hij telt iig niet mee voor de 100% achievement.

Ik zit nu op de 98.*%, moet alleen nog een stuk of 10/15 bounties doen. Dan ga ik me volledig proberen te storten op MP :9

Edit:

Heh, ik moet toch eens wat sneller op reply drukken :+

Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ok thanks!
    Ik zit nog steeds te genieten, wat voor een dingen je toch meemaakt 8).
    Rij ik net achter een gast aan, stapt die af, gaat ie staan pissen tegen een rots.
    Ik dus z'n paard in z'n voorpoten geschoten, moest die lopend naar Armadillo :+

Of een lawman die mijn paard probeert te gappen. Fuck off idioot 8)

13. Munnie

Munnie Guest

Kan dit spel niet lang spelen, verveeld gewoon te snel :mad:

14. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Die ene heet 'Remember my family'.

Je zoekt dan die vent op die John erin heeft geluisd

'I know you' is op z'n laatste moment beschikbaar ergens halverwege het verhaal in het laatste gebied.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee nee, het ging over welke Stranger missie je moet spelen voordat je het verhaal afmaakt, omdat het anders niet meer kan. ;)

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik zit nu na 22 uur op 50% :)
    Maar ik wil naar Blackwater :+

17. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Ow sorry, ik zit ook niet op te letten hier |:-

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    [yt]ao-Aj_I0Tzo[/yt]

Oh wat is die muziek toch mooi! _O_ Weet iemand nog wanneer dit stuk voorbij kwam?

Als ik die muziek hoor (luister het meeste nu terug op youtube) dan realiseer ik me nog 's wat een impact het verhaal van RDR op me had. Vanaf het moment dat Escuella, Williamson en Dutch dood gingen, ik John in volle vaart naar huis stuur, in rust en vrede leef, om dan vermoord te worden. Het was echt zó mooi.

19. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Ok en weet je ook waar ik ze vinden kan of moet ik gewoon al die jobs doen ?

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Over Bill Williamson:

Kon je hem ook levend inleveren? Heb hem en die Colonel omvergeblazen maar toen ik wegreed eigenlijk best wel spijt van :+ Zoals bij escuella kreeg je bijvoorbeeld een heel filmpje en zag je die overheid's knuppels met hun auto hem ophalen.

Eh bedoel je die strangers? Die kom je wel tegen her en der, die paarden kun je hier vinden.

Laatst bewerkt: 7 jun 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina