1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die laatste stranger mission moet ik nog doen.

Voor wat betreft het dikgedrukte:
    Ik had mijn controller niet vast, ik zat in cutscene mode... voordat ik een schot kon lossen was ik al dood :eek:

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Woei, gearriveerd in Mexico! Gelijk ff omgekleed zodat ik niet opval als een gringo.
    Weer ander landschap en andere beesten, dus ik kan er weer tegenaan. Die overtocht was echt lastig, had geen snake oil meer dus moest echt goed richten, en alles is in RDR veel te klein zeg. Het spel is echt gemaakt voor auto aim en dat zie je. Richten op 3 pixels is kut 8).

Maar heb ik nou nog steeds hetzelfde paard?! 8) Hoe kan dat nou weer :p. Ik fluit en opeens is dat beest de rivier overgestoken?

Ik heb trouwens al echt wel een gevoel bij John Marshton, iets wat in 99% van games ontbreekt.
    Net ging het keihard onweren en ik dacht, ik ga wel lekker pokeren, zit ik droog 8).

Edit: bleh, wow Willem quoten, worden al die spoilers zichtbaar ><
    Het is in ieder geval helemaal aan het begin, allereerste scene! Dan hoor je die muziek ;)

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die overtocht naar Mexico vond ik het slechtste stuk uit heel het spel. :+

En ja, je hebt hetzelfde paard. Tuurlijk 'kan' dat, zou toch niet leuk zijn als je steeds nieuwe paarden moet fixen. :eek:

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik begin sowieso niet aan paarden kopen, aangezien ze bij mij om de havenklap dood gaan. :+

5. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je hoeft er maar 1x geld aan uit te geven en ze zijn veel sneller xD

ik zou gewoon een paard kopen

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je een paard koopt krijg je het aankoopsbewijs, als je die selecteert kan je het paart spawnen. :+ Ook als het dood is dus.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Huh ziek 8).

Maar ik koop ook geen paard geloof ik. Ik heb toch een rete snel als ik het goed begrijp (die hengst die je vroeg krijgt).
    Als er weer zo'n kut cougar aankomt en m'n paard sloopt reload ik wel ff.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan van dat paard de deed kopen hè. ;) Kentucky Saddler. Kan je 'm altijd oproepen, ook als ie het loodje legt. Zou ik doen! :eek: Als je doorspeelt heb je straks ook genoeg geld om die andere paarden te vangen en te kopen, dan zou ik voor de American Standerdbred gaan.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    O ok, nou ik wacht wel tot ik die American kan kopen.
    Heb die achievement toch al.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De achievement van alle drie die top paarden vangen? Dan kan je het paard nu al kopen! :eek:

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb van de US army outfit alle onderdelen, behalve de laatste de scrap die ik in Bleckwater kan kopen. Alleen als ik daar bij de tailor ben dan zie ik hem wel, maar kan ik hem niet kopen???? Wanneer kan ik die scrap kopen... hopelijk geen bug ???

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dan zal je wat langer door moeten spelen aan het verhaal, dat had ik ook.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, die bounties zijn ook gaar. Ik heb er 21 gedaan 13 levend 8 dood volgens de stats. Maar daaronder staat 8 in new austin, vier in paraiso en 4 in west eleisabeth.
    Dat zijn er maar 16... ???

En ik heb er veel meer dan 4 gedaan in west elisabeth. Dus wat telt nu ?

Die rockstar 100% page doet het niet goed, daar moet ik nog 12 missions. Hij verandert niet meer, onhandig...

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    O wat is deze game toch heerlijk. Stukje bij beetje doe ik de opdrachten. Dan weer even hier heen, iemand doden, dan weer daarheen, paardje vangen of cheaten bij pokeren. Ik had het gebruik van die cheat met Elegant Suit alleen anders gedaan.

Goed nieuws voor mij is dat ik nog geen echte bugs ben tegengekomen. Dit zal ook wel komen door de update en de update die nog komt.

Enige minpunt vind ik de boeven die je soms moet vangen. Waarom hebben ze allemaal een heel groepje mensen om hun heen, dat terwijl de beloning soms maar 40 dollar is levend.
    En ook iedere keer duiken er uit de vreemdste plekken weer maten van zo'n boef op. Probeer je te ontkomen, bevrijden ze hem weer. Het is opzich niet het grootste probleem, maar alleen irritant als je ze levend wil vangen. Tot nu toe alleen maar gedood dus. Kreeg mijn tweede namelijk niet levend terug. Die vroeg op een gegeven moment gewoon om een kogel.

Verder heerlijk toppie game. Zou wel een nachtje met die blondine door willen brengen. Wil ook nog een sneller paard en hoop dat het qua missies en moeilijkheid ongeveer gelijk blijft zoals aan het begin van de game. De eerste 10 uur bijvoorbeeld. ;)

15. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat hij alleen het max. aantal per gebied onthoud.
    Moet je er dus nog 4 in Paraiso doen om 100% te halen.

16. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren bleef de game bij mij in het laadscherm hangen....hij liep niet vast want ik kon wel gewoon naar mijn dashboard enz maar hij bleef in het laadscherm.....toen ben ik naar mijn dashboard gegaan en verder gegaan met de autosave maar nu mist hij een missie die tussen de gecomplete missies zou moeten staan die ik wel heb gedaan. Het gecomplete percentage klopte ook nog wel maar ik hoop niet dat dit gevolgen gaat hebben op het eind!.... |:-

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ehm wtf? Waarom werkt de autosave niet naar behoren? Ik heb na een missie en toen ik save zag staan de game afgesloten. Wilde vandaag opnieuw beginnen, maar kon dezelfde missie weer doen. :{

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Hmm, met de autosave heb ik nog geen problemen gehad, deze heeft altijd goed opgeslagen voor mij.

@Mac Chickgun:

Ik heb ook al 3 keer een vastloper gehad (zelfde als jouw, laadscherm bleef doorlopen), maar ik heb verder geen problemen gehad met de missies. Ook de 100% chievo, mocht je daar bang voor zijn, dat je die niet meer haalt, kan ik gewoon halen. Helaas moet ik wel zeggen dat er meerdere mensen zijn op bijvoorbeeld x360a.com die een missie missen op het einde, terwijl ze alles gedaan hebben (hij geeft 56/57 aan). Ik hoop voor jouw dat dit niet het geval is...

19. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok thanks voor de reply......ja we zullen zien op het einde....zoals ik al zei, mijn percentage was wel intact na het opnieuw laden van de game, maar ik hoor verhalen dat de laatste story achievement mss niet unlocked omdat de game misschien denkt dat ik een missie heb overgeslagen....naja we zullen wel zien.... :{ Komt vast wel goed

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, denk het ook. Deed er daar net eentje en dat werd bij de stats 5.
    Alleen nog 3 bounties voor de 100% :D

ik vind deze game veeel leuker dan GTA IV en de completion is ook veel leuker, zit veel meer verwoven in get spel...

Bij is de total time played wel screwed. Staat op 9 ! dagen. No way dat ik zolang ehb gespeeld..... weird

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina