1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij zegt ie dat ik maar 13 uur heb gespeeld :confused:

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Idd, deze game is echt stukken beter dan GTA4. Snap niet dat mensen beweren dat dit gewoon GTA4 in het Wilden Westen is 8).

Kom op, deze game ademt sfeer uit, en de side missions zijn ten minste TOF om te doen, itt de lame ass dingen die je in GTA4 kon doen :emo:

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad. Het is een echt groot een geheel, het past allemaal mooi in elkaar en alles vult elkaar aan. Laat de DLC maar komen :)

4. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even één nachtje gejaagd...
    Heb er 1500 dollar bij :)

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Zit nu op 25% en voor mij is het een lichtelijke teleurstelling iig niet wat ik ervan had verwacht.

Het is voor mij gewoon precies GTA IV in een ander jasje met een saaiere (dodere) omgeving. Waar je bij GTA IV van punt tot punt kon scheuren in een dikke wagen met lekkere muziek door een supermooie levendige stad. Moet je hier soms kilometers afleggen met je paard en constant tikkies op de A knop geven onder nauwelijks muziek door een dode plattelandsomgeving.

Daar komt nog eens bij dat je nét zoals bij GTA IV helaas elke keer als je op missie gaat 75% van de tijd aan het rijden bent en naar een of ander verhaal aan het luisteren bent van de NPC met wie je bent. Dan heb je 1 minuut een shoot out en dan is alweer de volgende missie. Ik bedoel, komop gooi er wat meer actie in en gooi het verhaal lekker in filmpies! Niet dat je half moet concentreren op paardrijden en half moet concentreren op een conversatie.

Daarnaast rijdt het paard van de NPC altijd zo sloom waardoor je steeds moet inhouden.. argh.

Het verhaal is lange na nog niet zo tof als bij GTA IV maar het begin wel een beetje vorm te krijgen. Heb tot nu toe één zo'n site character aangesproken moest ik bloemen gaan plukken.. spannende shit.. als ik bloemen wil plukken ga ik wel naar buiten daar koop ik geen game voor.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610

Duidelijk dat deze game niet voor jou is bedoelt. Zoiets heet sfeer.
    Als je niet blij wordt om richting Armadillo te rijden met zonsopgang, onder het genot van sfeerverhogende muziek, moet je lekker GTA spelen denk. Of Gears of War.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Inderdaad, wat een game _O_, ik geniet elk moment van de game itt GTA IV die nogal frustrerende dingen had, komt bovendien door de handige checkpoints tijdens de missies. Ben nu in Blackwater beland en is weer eens wat anders :+

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt trouwens (A) ingedrukt houden als je met een NPC rijd, dan kan je gemakkelijk naast hem rijden en hoe je enkel een beetje te sturen af en toe ;)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik zoek boar.. Zit dat ten noorden van Hennigan's Stead of kijk ik verkeerd?

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dit ga je niet menen: de 100% unlocked niet bij mij :x
    Ik heb alles gedaan, 20 bounty locations en ik heb alleen de kantoor outfit nog niet, maar
    die krijg je bij de 100%.

Bij de stats staat 99.5%... WTF!?!?!

Ik heb gechecked met deze guide en ik heb echt alles gedaan ....

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  11. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    je mist toch wat, hij is niet geglitched

12. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je bij je minigames winst gemaakt? Ik denk namelijk dat je dat bij blackjack niet gedaan hebt oid. Of misschien ben je een horsebreaking of nightwatch job vergeten, die zijn ook ieder 0.5%. Als het dat niet is, dan zou ik eens bij strangers kijken. Misschien dat je een verhaal nog niet volledig hebt afgemaakt

13. Lt_assassin

Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

Leuk Bevonden:
    0
    de horsebreaking , nightwatcher en bounty hunter missies..blijven die maar terug komen..of houd het een keer op?

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ik ben er al achter:
    Je moet 18 strangers doen, en ik heb er 18. MAAR... er is een stranger mission die NIET meetelt voor de 100% en dat is I KNOW YOU. ik moet dus nog een stranger mission.
    Aztec's gold had ik nog niet. Dan heb ik 19 stranger missions gedaan !

15. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wilt iemand even online Free Roam? Voeg me toe: Loeno :D

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Er zijn bij bv. Bounty hunter missies wel een X (20 zeker?) aantal verschillende startlocaties (je moet van elke locatie wel succesvol een missie gedaan hebben voor 100% unlock bijvoorbeeld), maar de missies op zich komen normaal gezien random terug zodat je ze kan blijven doen.

17. Lt_assassin

Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

Leuk Bevonden:
    0
    o okej bedankt :) .goed dat ik het weet:p..anders word het wel een heel lang spel...Maare even nog iets..hoe kom ik op een treinxD

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gewoon instappen of op het dak? :+

Als een trein ergens stopt moet je naar dat 'trapje' lopen, dan stapt Marston automatisch op. Als de trein al rijdt, kan je met je paard er naast gaan rijden en op de juiste plaats naast de trein verschijnt de X-knop in beeld, waarmee je in de trein kan springen. Om op het dak te komen gewoon een laddertje zoeken, zitten tegen die wagons aan. Je kan ook vanuit bepaalde wagons in de deuropening naar de dakrand grijpen en er zo opklimmen.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    100% gehaald + watr extra stuff....

Nu eens kijken of de MP wat voor mij is... Add me maar, ik zoek een posse :D

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ehm ik vond door New York rijden met een nachtelijk ritje en kanye west met flashing lights op de achtergrond toch wat sfeervoller, maar in principe is het het zelfde idee, alleen in GTA wat beter uitgewerkt. Want ik weet niet hoeveel muziek jij hoort in Red Dead (of heb je je eigen muziek op staan) maar van af en toe een mondharmonicatje wordt ik niet koud of warm :lol:... Moet wel toegeven dat als je een bar in loopt met de piano muziek dan wel weer heel vet is. Maar moet het per sé good bad & ugly achtig zijn of is dat gewoon het gebrek aan originaliteit van de ontwikkelaar.

En begrijp me niet verkeerd ik vind de game wel vet hoor alleen ik had nog geen previews gelezen etc. omdat ik niks verklapt wilde hebben. Maar in principe is het gewoon een GTA IV mod in het wilde westen. Controls + Lay out + Idee + Filmpjes + Graphics alles is eigenlijk een kopie van GTA IV. Had gehoopt op wat meer originaliteit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina