1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat rond 1911 dat de echte indianendorpen al verdwenen waren, maar je komt er wel veel tegen op het einde. maar dan niet in indianendorpjes
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hoe begin je de Gaptooth Breach Hideout?

    Ben er heen gegaan maar zag verder niet tot ik in de mine veel tegenstanders tegen kwam. Hele mine uitgemoord en toen ik er uitkwam waren daar ook nog gangmembers? Toen iedereen dood was gebeurde er ook verder niets?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gaptoot Breach is toch geen hideout? De hideout zit dacht ik in Tumbleweed, klein dorpje wat daar ook ergens in de buurt ligt.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Lijkt mij wel dat er een is
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb het even gegoogled maar het zou inderdaad in die mijn moeten zijn. Heb je de story missie al gedaan die zich daar afspeeld? Daarvoor kun je de hideout niet doen las ik net.
     
  6. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    waar de fuck lopen die boaren ofzo? zijn dat rammen ofzo?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee dat zijn wilde zwijnen. Op de map zie je ze ergens linksboven Mc Farlane's ranch staan.

    edit:// wat dus ook al boven aan deze pagina staat luiwammes :+

     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Nog niet gedaan, thanks voor de hulp
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Zwijnen toch. Boven McFarlane ranch stond hierboven.
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja papieren map dus he :+

    edit: die 'boars' zijn wel moeilijk te vinden ja! totnutoe maar eentje gezien, wel cougars die mn paard dood beten
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.031
    Leuk Bevonden:
    5.836
    Was meteen gelukt, easy! :cool:

    Trouwens, spelen ze alleen maar een film af in die cinema van Armadillo? Zie elke keer hetzelfde filmpje. :mad:
     
  12. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    In het laatste gebied zitten ook redelijk wat zwijnen
     
  13. Johndekoning

    Johndekoning Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Via de socialclub kun je ook extra cheats krijgen zie ik, klik hier maar eens op, en dan links onder op de schatkist. Jammer dat mn personal page het niet doet, staat dat ik op 0% ben terwijl dat ingame 82% is

    Ben nu weer met de missies bezig op Breecher's Hope, voel me nu wel een echte doodnormale cowboy bijvoorbeeld die missie met die silo haha. Wat mooi
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wel typisch dat het mannetje van de boxart echt 20 jaar ouder lijkt dan de ingame char waar je mee speelt
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou een uurtje of vier gespeeld. Tot en met de lasso de missies voor Bonnie gedaan en 1missie in Armadillo. En ook al een gang hideout gecleared. Speelt wel erg lekker moet ik zeggen.

    Wel vind ik het vaak moeilijk te zien wie good en wie bad guys zijn. Heb al twee keer gehad dat ik dan blijkbaar cops neer knalde en ongewild een bounty op mijn hoofd kreeg. Toen ik bij de caligraph station was, was het 's nachts en kon ik mijn bounty niet afkopen en moest ik dus tot de ochtend stand houden tegen allerlei posse members en law man. Aan het einde van de ochtend had ik een dikke vette bounty :x. Maar gelukkig zo'n kaart dat ik niet hoefde te betalen :)

    Vaker saven dus lijkt me ...

    Ook nog geen fast travel gedaan, er gebeurt gewoon teveel leuks onderweg.
    Zo kwam ik een hard rennende persoon tegen, dus ik denk ff volgen en kijken wat die van plan was. Na een tijdje was ik het zat, dus ik lasso die guy en bind hem vast. Blijkt dat het 1 van 2 weggelopen prisoners is. Dus ik die guy achterop mijn paard gelegd en achter die tweede aangegaan. Die wilde ik ook levend vangen, dus ik schiet hem in zijn been om hem daarna te lasso-en.
    Helaas was hij dood :confused:, dus ik die ene levende terug brengen naar de lawmen,
    Ik krijg netjes geld en honor en die guy bedankt me en zegt zoiets van mooi gedaan eentje levend... en vervolgens pakt hij een gun en schiet de op de grondliggende vastgebonden bad guy neer en rent hard weg. En ik had echt zoiets van WTF ?? :9:)

    Meesterlijk!
    En zoals iedereen al zegt, cougard zijn kut :D

    Vraagjes:
    -zijn outfits alleen cosmetisch of hebben ze ook impacht op bepaalde dingen ?
    - krijg je later meer 'slomo' tijd of dat het sneller regenereert ?

    En ik vind het wel jammer dat bij briefings niet alle info blijft staan (over controls enzo). Als je uit de game gaat is het allemaal weg!
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2010
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Gakkie:

    - Outfits geven een speciaal iets. Zo zorgt er één voor dat je kan cheaten bij pokeren en zorgt de andere er voor dat je Dead Eye Meter twee keer zo snel vult. Zo gaat het maar door.

    Daarnaast krijg je later nog Dead Eye Level 2 en 3. Bij level 2 kan je kruisjes 'painten', maar dat gaat automatisch, dus je kan niet bepalen waar ze komen. Bij level 3 kan dit wel.
     
  17. Munnie

    Munnie Guest

    Als je een bounty moet vangen voor de politie, wil ik hem wel levend houden.
    Maar kan dat alleen als je een lasso hebt? Want die heb ik nog niet.
    Of is er nog een andere manier?

    En zijn er nog meer die problemen hebben met het niet volledige zien van het beeld?
    Dat verpest het spel echt een beetje, vooral in het begin lijkt me. :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2010
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, het moet met een lasso. Om het te krijgen moet je meerdere missie's doen bij Bonnie totdat
    je paarden gaat vangen
    .
     
  19. Munnie

    Munnie Guest

    Oke bedankt. (heb nogal veel vragen he?:9)

    Nog eentje:
    Als je challenges haalt wat is het nut daarvan?
    En maakt het uit of je ze in de multiplayer haalt of in de single player?
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    D.m.v. challenges kan je outfits unlocken en volgens mij ook andere zaken. De challenges in de SP en MP staan los van elkaar (als ik het goed heb). Door challenges te halen met wapens in de MP, kan je er een gouden versie van krijgen, als dat je wat uitmaakt :eek:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina