1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Gisteren dood ge ergerd. Probeerde die achievement te halen met die vrouw op het spoor. Ik de eerste keer dat mens een heel eind meenemen op het paard en wil ik haar neerleggen, verdwijnt ze gewoon in de grond. 8)

    Lucky dat ik nog geen minuut ofzo later een vrouw tegenkwam die opgejaagd werd door Coyotes. Beesten doodgeschoten en haar meegenomen.

    Leg je haar bij Aramadillo in de buurt op het spoor, kun je door de trage reactietijd niet zelf op tijd wegkomen. Zelf ook dood, maar achievement wel binnen.

    P.s. Er moet een nieuw deeltje komen! :9
     
  2. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je antwoord, Willem. Maar dat is nu net de pest, hij staat niet bij gedownloade content. Het is nl. niet via marketplace gedownload, maar via een code unlocked. Hij pakt hem ook alleen als je online bent met je console, het lijkt aan je gamertag gekoppeld ofzo. Maar ik wil er van af....
     
  3. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Van sommige mensen hoorde ik, dat je de extra's die je bij Red Dead Redemption Limited Edition ook gewoon bij de normale versie kan vrijspelen. Het gaat dan om de Deadly Assassin Outfit, War Horse en de Golden Gun Pack. Klopt het dat je deze zonder de Limited Edition ook vrij kan spelen?
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als je een code hebt wel. Ik heb van iemand hier op het forum een code gekregen voor de deadly assasin outfit...
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *oeps dubbel
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb er echt een hekel aan. :mad: Voor een challenge moest ik er TWEE zoeken, gewoon NIETS gevonden. Overal geweest, overdag en 's nachts, niks. En nu kom ik ze overal tegen, zo gauw je op een schuin oppervlak neergeslagen wordt krijg je nog een mep er achter. Dood. :emo:

    Oh, zo. Dan gaat het niet lukken! :x De data staat op de DVD van het spel en is alleen beschikbaar door die code in te vullen die jij dus gebruikt hebt.
    Dan kan je er niks aan doen.
    Zoals je zelf zegt, het is aan de gamertag gekoppeld. Als je er echt niets mee te maken wil hebben zal je Red Dead Redemption op een andere gamertag moeten spelen en de code niet in vullen.
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Die code moet je krijgen van iemand die de Limited Edition heeft?
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Van iemand die een code heeft van bijvoorbeeld de LE. Maar waarom zou iemand dat willen doen? :). Preorder codes zullen mensen wel weggeven, maar dat zijn niet de LE wapens/paard.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand een idee wanneer de co-op dlc komt?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    22 Juni! :)
     
  11. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat echt een co-op verhaal... of gewoon een paar gang hidouts :p
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon missies. Niks story gerelateerd voor zover ik weet.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hideouts kunt je nu al co-op doen.
     
  14. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik, maar ik vroeg me af of der echt missies met filmpjes enzo zouden komen...
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jammer dat het zo laat is. Meeste hebben de game dan allang uitgespeeld en weer verkocht of aan de kant gelegd.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, maar dit geeft wel de gelegenheid om hem juist weer uit de kast te trekken, zoals ik zal doen.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar als de game al geruild of verkocht is gaat dat moeilijk ;)

    Ik had ook meer verwacht dat het verhaal dan co-op kon dus daar ben ik toen ook mee gestopt :mad:
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ach, er zijn zat mensen die de game niet verkopen/ruilen (ik ook niet). Dus zolang ik hem kan spelen is het goed :9
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Het is ook nooit goed met de DLC, dan komt het te vroeg uit en dan weer te laat :emo:, de DLC is 1 maand na de release uitgekomen! Daar is toch niks te laat aan? Pech voor de mensen die het spel al hebben verkocht, moesten ze dat maar niet doen.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind het precies prima wanneer de DLC uitkomt. Kan je je eerst lekker focussen op de rest. Moet momenteel nog maar één ding doen en dat is level 50 maar heb zin in de co-op missies, Zal wel echter niet teveel voorstellen. Maar misschien ook wel. misschien ga je naar een aparte server om daar missies te doen ofzo en moet je treinen kapen enz!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina