[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zolang je de rest van de DLC shit die je nog moet van andere games ook doet. Mij wel lekker op Insanity ME 2 zetten, maar jij moet ook nog best wat doen.

Als je zo doorgaat krijg je gewoon weer een partij huiswerk. Wat zeg ik, dat krijg je nu al:

Fable II en Oblivion. Zo! :+:9

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Helemaal mee eens.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bij een spel als dit weet je dat er DLC komt... reden genoeg om de game vast te houden ... I did :)

Laatst bewerkt: 11 jun 2010
  4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Hoever ben ik in de game nu?

Heb net de missie met het kanonschieten gedaan, was erg tof!:9

5. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer 75%

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kijk bij je stats, kun je het precies zien. Is nl ook afhankelijk van de hoeveelheid strangers en challenges je hebt gedaan!

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Thanks!
    Was misschien niet helemaal duidelijk, maar bedoelde de verhaallijn. :9

8. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar algemene vraagjes over Red Dead Redemption:

1. In welk gebied kan ik de beren vinden? Ik ben ze namelijk nog niet tegen gekomen.
    2. Maakt het uit waar je je verkregen huiden, veren en vlees verkoopt? Daar bedoel ik mee of je er ergens een hogere prijs voor kan krijgen, dan wanneer je het op een andere plek verkoopt.
    3. Wat brengt nou het meeste op om te verkopen? Is dat de 'Wolf pelt'.
    4. Is het mogelijk om zonder de Limited Edition toch de War Horse, Golden Gun Pack en de Deadly Assassin Outfit uit te spelen? Of is dit echt alleen mogelijk met de LE. Ik hoorde namelijk dat het ook anders kan.

Ik hoop dat er mensen zijn die mijn vragen willen beantwoorden..

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dit heb je nu al 3x gevraagd, het antwoord was al duidelijk gegeven lijkt mij :{

10. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    1. Op de kaart zie ik een beren-icoontje staan bij Tall Trees.
    2. en 3. Google levert dit op: Klik. De lijst is nog niet volledig, maar goederen kan je op verschillende plaatsen wel voor meer of minder geld verkopen. En het duurste wat er tussen staat is (voor zover ik het kan zien) de Grizzly heart, die je voor $48 verkoopt in Escalera.
    4. Nee, alleen pre-orders of limited editions kunnen die krijgen.

Ik heb hem van de week ook op kunnen halen, tot nu toe ben ik er erg positief over. Ik ben alleen wel barslecht in die minigames, bij poker verlies ik alleen maar, bij five finger fillet druk ik steeds verkeerd of ben ik te langzaam en ik deed er zo'n 20 minuten over voordat ik een ringer kreeg bij dat paardenhoefwerpen. Alleen bij black-jack maak ik nog een klein beetje winst:eek:

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Denk dat dat laatste toch niet helemaal klopt oeloeimanu, want zoals Jorrie al zei;

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Precies. FraHel had een code via de FRS gekregen en die heeft hij via PM aan mij gegeven. Ik heb de normal edition, maar heb de hele tijd met de deadly assasin oufit gespeeld (totdat ik legend of the west was).

Kudoos to Frahel ;)

13. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Diablo bedoelt volgens mij dat je die voorwerpen tijdens het spel kan uitspelen, dus na missie X krijg je de warhorse of na Y headshots krijg je de golden guns. Dat kan niet, je hebt wel de code nodig van de Pre-order of Limited edition. Via eBay o.i.d. zijn vast wel van die codes te krijgen.

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Over een van die laatste missies in mexico:

Ik heb het over die missie dat luisa gekilled word, het laden duurde bijna een minuut, misschien langer, en dat terwijl ik de game geinstalleerd heb.. Maar goed, het begon dus met een duel, en luisa was opeens dood en ik moest Reyes lossnijden. Ik snap er niks van, ik denk dat ik een cutscene gemist heb? Kan ik die nog nakijken?

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dan heb je een best lange cutscene gemist jah :)

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heb hem eindelijk binnen van Mediaoffer, zo ff checken. Heb 0 filmpjes gezien en niks gelezen afgezien van die gare banner hier, dus ben benieuwd :D

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Missie opnieuw spelen of het filmpje zoeken op youtube.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat had ik ook! Precies hetzelfde probleem. Je kan het oplossen door de missie opnieuw te spelen. Dat heb ik gedaan en toen kreeg ik het filmpje dat daar hoorde wel te zien.

Vandaag een nieuw spel begonnen. Viel me op dat Bonnie McFarlane ook in de trein zit! :eek: En ik vraag me af, als John Marston zijn ranch net buiten Blackwater is, waarom moet ie dan met de boot aankomen in Blackwater?

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, daar had ik een topic van gemaakt op een Red Dead forum omdat ik me dat ook af vroeg. Niemand weet het eigenlijk, gaan er van uit dat John met zijn familie is opgepakt, ergens heen gebracht en ze via die boot terug zijn gekomen. Of we krijgen DLC ofzo.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, dat zou kunnen. Maar wat ik zo raar vind:

John weet niet hoe en naar waar zijn familie is vervoerd. Abigail vertelt hem dat ze met zakken over hun hoofd weggebracht zijn. Dus hij was niet samen met hen ergens... kan wel zijn dat John met die bureau kerels weg moest terwijl zijn gezin werd ontvoerd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina