1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej, eindelijk binnen van Mediaoffer en wat een heerlijk spel. Had het even bij een vriend gespeeld, maar had toen nog geen missies gedaan. Vandaag dus wel en ik ben er zeer tevreden over. Pokeren is trouwens ook best grappig:+
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    ROFL check dit:
    [yt]7DZzsJ-svGw[/yt]
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha, geniaal! :D
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, klinkt ook best ziek trouwens
     
  5. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Net getest en het werkt dus gewoon + het werkt ook met de Throwing Knife. :lol:

    Had ook net een update. Geen idee wat die inhield.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Homing TNT incoming. :+ Geinig. :D
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Geweldig, dat ze daar nou niet aan gedacht hebben!
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hehehehe, OMG, dat ik dat zelf nooit heb geprobeerd! Moeten ze niet fixen, is grappig en echt exploiten kun je er niet mee imo...
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maakt het spel wel makkelijker natuurlijk. Je word aangevallen door een mob bandito's en schakelt ze uit met één welgemikte TNT in dead eye. Mwa. :+
     
  10. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik wou dat die malloten van Rockstar nou eindelijk es wat gingen doen aan die online bugs. Ik kom gewoon geen enkele game in en als ik in een game zit vlieg ik er binnen een paar seconden weer uit... super balen is dat!
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Hehe ja ik had het ook gelijk getest. Gruwelijk toch :cool:.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat zeker. :D
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hele tijd niet gespeeld, totaaaaal geen zin in , sowieso gaming is wat weinig lately, komt wel goed weer. Maar vanavond ECHT zin in RDR. En hoppa, ik zag dat er een update was?

    Zijn de fixes duidelijk merkbaar?
     
  14. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Nope niet in de multiplayer=(
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand me uitleggen hoe je Blackjack nou wint? Moet je een bepaald aantal chips meer hebben dan waar je mee begint? Kunnen die andere spelers eigenlijk uit het spel gaan? Het blijft maar door en door gaan, en als ik bijvoorbeeld met een winst van 5 chips stop, verdien ik geen geld (Thieves' Landing).
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zodra jij meer chips hebt dan je mee bent begonnen (en niemand heeft er meer dan jouw) moet je gewoon stoppen. Of ik geld kreeg weet ik eigenlijk niet, maar gewonnen had ik wel :+

    Ik had 205 chips toen ik stopte...
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, dan moet ik toch nog eens goed naar mijn stats kijken... :eek:

    EDIT:

    En wauw wat klopt er niks van de 100% pagina op Rockstar Games' Social Club website. :+ Ben een nieuw spel begonnen en heb alle Mexico missies blijkbaar al gedaan (moet eigenlijk nog aan 'The Burning' / McFarlane beginnen 8) ), heb het US Army Outfit al en zou een boel hide-outs uitgespeeld hebben.
    Of snap ik het gewoon niet?
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je op die site leest staat er ook het volgende:

    Please note that certain missions may not yet update this page properly. We are working to address this issue.

    Please note that you may experience issues with certain Outfits (US Marshal Uniform and Rancher Clothing) not being completely in-sync between this page and your game. We are working to patch this very soon. Don’t worry, as progress earned in your save game will still be properly reflected here once this fix is in place.

    Please note that you may experience issues with Ambient Challenges not being completely in-sync between this page and your game. We are working to patch this very soon. Don’t worry, as progress earned in your save game will still be properly reflected here once this fix is in place.

    Please note that you may experience issues with Strangers Missions not being completely in-sync between this page and your game. We are working to patch this very soon. Don’t worry, as progress earned in your save game will still be properly reflected here once this fix is in place.
     
  19. Achillias

    Achillias Guest

    Waarom lukt het temmen van paarden niet meer? in het begin was het nog wel redelijk te doen maar naarmate je verder komt lijkt het steeds lastiger te zijn. Ik val er nu telkens vanaf? iemand die weet waardoor dit komt.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb weinig verschil gemerkt tussen de paarden. De moeilijkste moeten die drie voor de chievo zijn, maar die waren ook erg makkelijk. Gewoon een kwestie van steeds link-rechts-links-etc met de (LS) te doen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina