1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, dat is best kut :

    Weet je zeker dat Edgar Ross dood gaat door toe doen van anderen? Het is namelijk zo, als jij je wapen op hem richt voordat je een gesprek met 'm aangaat, dan is het sowieso Stranger Mission Failed. Jij zal inderdaad terug moeten laden om deze Stranger missie opnieuw te doen.
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Thanks, zal het laatste wel geweest zijn dan. Heb een save opnieuw geladen. :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.130
    Leuk Bevonden:
    4.731
    Thanx. Ik denk ook wel dat ik dat zal doen.

    En ja, zo ging het echt. Had hem al uren, in game dagen, daar voor achtergelaten. Toen ik laatst terug kwam en op de plek waar hij lag kon ik een onzichtbaar iemand lossnijden. :+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja dat geloof ik allemaal wel, maar hoe de fak kom je er bij dat het 't zelfde probleem is als Gerjan heeft / had? Dat is m'n punt.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.130
    Leuk Bevonden:
    4.731
    Soortgelijk dan. Hij had vage rode trekken en herkende daar een paard in. Dat paar kon ik niet zien namelijk. ;)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee dat dacht ie niet, het paard staat helemaal rechts op de foto.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.130
    Leuk Bevonden:
    4.731
    WTF, dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen. :+
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij wel, hehe. ;)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.130
    Leuk Bevonden:
    4.731
    Naja, updates komen er in elk geval wel van RS om dit te voorkomen.
    Tot nu toe onderhouden ze de game goed, maar het gaat vooral op langere termijn. Als er dan nog problemen zijn vraag ik me af of ze er nog wel wat mee doen.

    Zou dat graag zien in Mass Effect I en Oblivion. Genoeg om nog te verbeteren met updates, maar ze doen er niks meer aan terwijl de games nog wel gespeeld worden.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja! Verwacht van RS ook veel qua updates en bug fixes.
     
  11. SiK Stijn

    SiK Stijn Stijn : )

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje : heb net singleplayer wat zitten kloten:+

    en heb een gast gevangen met lasso hem vastgebonden en dan op het treinspoor gelegd maar er kwam geen trein _O_

    iemand ?
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Op de map zie je ene icoontje waar de trein op dat moment is ...
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je dat voor een Achievement doet, moet je een vrouw pakken en geen gast. :eek:
     
  14. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Er rijdt maar één trein rond over het hele spoor (misschien later nog meer, maar ik zit nog in het gedeelte waar je begint, dus dat weet ik niet), deze wordt op je map aangegeven met een rood rondje met daarin een trein. Dus je moet even op de kaart kijken waar de trein op dat moment is en er heen rijden.


    De missies vind ik tot nu toe (ben nog bij het begin, nog niet in Mexico dus) een hele verbetering t.o.v. GTA. Een paar voorbeeldjes:
    Marshall Johnson
    De missie Spare the Rod, Spoil the Bandit was erg stoer. Ik werd bijna boos door wat die groep de mensen had aangedaan. Dat lijk die aan de galg in de schuur hing:eek: Prachtige, emotionele en stoere missie. Het gevoel dat je met zo'n posse op stap gaat is ook zo stoer.
    De missie Hanging Bonnie MacFarlane vond ik ook stoer. Ook weer dat gevoel dat je met zo'n posse wat bandieten gaat jagen. Ik vond alleen wel dat hij iets te kort was

    Bonnie
    De missie The Burning was gameplay-technisch misschien niet geweldig, maar qua effecten zeker wel. De vlammen waren echt heel fel en ik vond het ook mooi om te zien hoe John reageert op de vlammen (hand voor zijn gezicht houden etc.)

    Seth
    De twee missies die ik met hem gespeeld heb waren misschien niet echt leuk, maar zijn character wel. Ook een paar verwijzingen naar LOTR.*)

    Algemeen
    De opbouw vind ik tot nu toe ook erg geslaagd. Het begon gewoon een beetje rustig op die boerderij met koeien herden (Wat is Nederlands voor 'to herd'?) e.d. en nu wordt het steeds actievoller en spannender. De characters die R* verzonnen heeft zijn ook weer erg leuk. De Marshal is erg stoer en rustig, Seth is gestoord en Dickens is gewoon grappig.

    Ik snap trouwens niet hoe mensen dit in 20 uur uit kunnen spelen. Ik zit volgens de stats nu iets onder de 30 uur8) Ik vermaak me in ieder geval wel*)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mensen die het spel op 20 uur 'uitspelen' hebben alleen maar missies gedaan, het verhaal uitgespeeld en het spel daarna verkocht. Jammer is dat! Ik heb 100% Completion en ben nu wat met Achievements bezig.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had de meeste SP achievements gewoon door uitgebreid de SP te spelen. Eerst veel exploren en challenges en strangers en langzaam aan de missions...
    Volgens mij heb ik alleen de 500 met een big gun niet. Die kan wel in SP (in El Matador), maar dat is me te saai en duurt te lang...
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had binnen 20 uur 47/48 achievements en ik had niet eens mijn 'achievement rushmode' aangezet:+
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het trouwens echt super fucking mongolig irritant dat als je een shootout ziet, dat je dan niet meteen ziet wie de slechteriken zijn. Ik moet altijd eerst een halve minuut uit zien te vogelen wie de de slechteriken zijn en tegen te tijd dat ik dan schiet is die stranger dood. Of ik schiet per ongeluk op een lawmen. Er moet gewoon een rood kruisje oid boven de slechteriken zweven waaraan je ze herkent. Het is me nog niet 1 keer gelukt om een stranger te redden die bij zijn kar werd beschoten.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.130
    Leuk Bevonden:
    4.731
    Kon ik maar zo'n mode aanzetten op al mijn games. :+
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kan iedereen, dus waarom jij niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina