1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Sowieso zonder die pillen is het ook easy :+
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat waren inderdaad de credits! ;) Moet je niet wegklikken joh, super mooie muziek!
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.118
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Dan neem ik dus aan dat je die kunt gebruiken tijdens de paardenrace?
    Ik heb die paardenpillen namelijk op max staan.
    Ik neem dus aan dat dat wel genoeg moet zijn? :9
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat je aan één pil al genoeg hebt op een voorsprong te krijgen die je nooit meer weggeeft.
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt me eigenlijk op dat dit de eerste game is waar ik gewoon alle filmpjes kijk. Meestal heb ik er het geduld niet voor. Best kut, want zo weet ik bijvoorbeeld heel weinig over de verhaallijn van GTA IV
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.118
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Dus we krijgen een paard met ADHD.
    Ik vind het wel best, als ik daar verder mee kom. ;)

    Edit: Done, maar zelfs met die pillen was het nog best spannend.
    Heb de max van 5 moeten opbruiken. ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Damn, dan ben je wel slecht hoor! :eek: Heb dat gewoon in één keer gehaald, easy.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.118
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Tsst. Ik heb liever niet teveel druk op mijn schouders. :+
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heh, zonder die pillen is het ook al super easy. :+
     
  10. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen pillen nodig gehad, je moet gewoon als je controller begint te trillen stoppen met op A te duwen, dat wil zeggen dat je paard overbelast geraakt. En op 3 seconden is dat balkje links van je paard weer vol en kan je weer verderdoen =)
    Of gewoon een goed ritme vinden met op A te duwen zodat je paard nooit overbelast geraakt maar je wel sneller bent dan de anderen.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jep, dat doe ik ook. Mocht je dan toch ingehaald worden, even een sprintje trekken en daarna A ingedrukt houden totdat de stamina balk weer vol is! :)
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    |:-:x
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik haat altijd races in dit soort games, dus ook in RDR. Maar gelukkig waren ze erg makkelijk en heb ik ze allemaal in 1 keer gehaald. Truc is inderdaad een bepaald ritme te vinden van drukken op (A) waarbij je wel sneller bent en de stamina niet afneemt.

    Overigens heb ik wel eens appels gebruikt tijdens het levend terugbrengen van bounties. Anders is het haast niet te doen die outlaws te ontlopen...
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ze ontlopen is echt onmogelijk ja. Je moet ze gewoon afschieten. Vind ik een beetje jammer, zonder Apples of Horse Pills is het niet te doen.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt nooit problemen met levende bounties terugbrengen. Gewoon steeds die achtervolgers neerschieten in Dead Eye
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.832
    Is echt easy inderdaad, alleen is het begin stuk altijd kut. Zodra je die bountie op je rug hebt en hem op je paard wilt zetten loopt die kut beest altijd weg en ondertussen komt er dan back up. Na een tijdje schoot ik die bountie gasten gewoon neer, geld genoeg en kan er toch niks mee + fame en honor vol. :+
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is ook niet moeilijk, maar wel godsgruwelijk irritant na de zoveelste Bounty Hunt die je gedaan hebt. :+ Ook beetje nutteloos dat je op je paard moet ontsnappen, maar dat die vijanden je zelfs inhalen als jij op een American Standerdbred er vandoor gaat!

    Ja, zo doe ik het tegenwoordig ook! Ook vervelend dat die gasten die je achtervolgen soms hun leider doodschieten. 8)
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    yellow: er is inderdaad een trucje om je paard sneller te laten rennen. Zorg ieder geval dat je een goed paarde hebt (die van bonnie missie bijvoorbeeld) en trek snel op en daarna rustig a druk om de 1 a 2 seconden. Dan gaat je paard snel maar hersteld hij ook! ongelimiteerd snel gaan dus
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond Hang em High gekeken en gisteren Pale Rider, geloof me...dan kom je ECHT weer in de sfeer en heb je gelijk zin om RDR erbij te pakken, dus zo gezegd zo gedaan. Valt me nou pas op dat het dag/nacht systeem gewoon doorgaat in de main menu, lachen zeg.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.118
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Daar heb je Live vrienden voor. O-)
    Hem hem gehaald, hoe maakt me eigenlijk weinig uit.
    Schiet toch alles overhoop wat mij dood wil hebben. ;)
    Pillen heb ik een keer gebruikt, maar gelijk ff een nieuw voorraadje gehaald.
    Ben blij dat ik nu klaar ben met die missies van die gekke dokter.
    Nu Seth en Irish nog maar even.

    Even in een spoiler graag, maar kom ik Bonnie nog ergens tegen in het verhaal? Kan iemand mijn haal lijn even uitleggen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina