1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vind het ook vreemd. Bandana heb ik niet om.

    Ben gewoon verder gegaan met spelen. Maar op deze save game zal ik dus nooit de 100% gaan halen.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Ik had dat ook 1 keer, daarna kreeg ik wel die bounty + outfit. Dus gewoon nog een keer proberen.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jep. Hoop het! De pluspunten van elk spel meenemen naar het volgende en de zwakke punten verbeteren / veranderen.
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Game uitgespeeld!
    Heb eigenlijk geen zin meer om blaadjes, bloemetjes te gaan zoeken of die strangers te gaan zoeken. Zit nu op 78% geloof ik, dus zal nog wel heel wat moeten doen voor de 100% achievement. Start ik liever een nieuwe game op.

    Heb wel het idee, als ik de vergelijking mag maken, dat de game een stuk korter is en er minder te doen is dan in GTAIV. Daar had ik al snel een 60uur op de teller staan, nu ongeveer 25. :)
    Oh, en het reizen was vervelend. Daar hadden ze betere manieren voor kunnen verzinnen.
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Vond je? ik vind het reizen geniaal!:eek: (Ik zit nu in Mexico(Mexico is wel gaar qua reizen.. er zijn nauwelijks dorpjes, in tegenstelling tot New Austin.) Het is veel spannender dan bij GTA, waar ik altijd de taxi pakte.
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, eerlijk gezegd wel. Je kon 2 dingen hebben met het reizen. Of een stranger die om hulp riep of je kwam een beest tegen die je wilde killen. Voor de rest was het zo snel mogelijk op je bestemming komen, al waren sommige locaties wel heel erg mooi. :)

    En die dieren killen voor money duurde me op een gegeven moment ook veel te lang, steeds moest je verplicht die cut scene kijken. :{
    Na 300 dieren heb je dat wel gehad.
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon met je paard op het dier gaan staan en dan afstappen. Als je dan op (Y) drukt, zie je die cutscene niet
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik moet voor de Unnatural Selection achievement alleen nog een Duck en een Raccoon killen, waar is ook alweer die plek waar je die Ducks kon vinden? En waar kun je een raccoon vinden?

    Dus de locatie waar je wraak nam op die agent die daar op Ducks aan het schieten was
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan eenden vinden langs de oever Mexico / USA. Als je daar met je paard voorbijrijdt en wat in de lucht schiet, vliegen er altijd wat vogels op. Soms zit daar een eend bij. ;) Herken je wel aan zijn lange nek en beweging van vleugels.

    Raccoons kom je overal in West Elizabeth wel tegen. Ik zou het ten noordwesten van Blackwater proberen.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wanneer unlock je eigenlijk West Elizabeth? Ik zit nu nog steeds in Mexico. Ben ook wel benieuwd wanneer ik 'Funny Man', 'I Know You' en die filmmaker weer tegen kom.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.118
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Eindelijk in Mexico, maar wat is dat wennen zeg. Het eerste dorpje gelijk een missie gedaan wat ik eerst niet wou. Wou die 7 harten, 8 vachten en 4 poten ofzo van wolfen verkopen. Krijg je een missie een bankfiguur te redden en wat practice te doen. Anyway, hoop dat ik snel weer naar Amerika mag. Zo heel mooi vind ik Mexico niet. :9
     
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    even een korte vraag: wie weet in welke winkel je die horsepills kan kopen?

    Zit nu in die 2de race bij Wes Dickens ofzo, maar mijn paard trekt het conditioneel niet.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In de General Store of bij de Doctor in Armadillo.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.118
    Leuk Bevonden:
    4.729
    En zo'n beetje alle andere General Stores. Verkoopt de dokter ze ook niet?
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Meen je dat nou? :lol:
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    bedankt voor de snelle reactie. zal eens even een voorraadje gaan inslaan.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.118
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Iets te vlug lol. :+
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik moet nog 8 missies doen. Heb nu eindelijk alle wapens en strangers voltooid. Challenges staan zo goed als allemaal op 10 en dan eindelijk The Legend of The West outfit.

    Maarja van al die outfits en wapens e.d. die je op het einde allemaal krijgt heb je vrij weinig als je de missies en strangers hebt voltooid.

    Daarna is er eigenlijk niks meer te doen dan een beetje rondrijden in je dikke outfit met je mooie guns.:x
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, dat vond ik ook wel jammer. Tegen de tijd dat je die legend outfit krijgt ben je eigenlijk wel klaar met het spel. Ik heb eigenlijk continue met de deadly assassin outfit rondgelopen. Al die andere outfits heb ik nooit gebruikt ...
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb constant gewisseld, denk voornamelijk omdat ik Deadly Assasin Outfit niet heb. ;) Vind die ook super lelijk trouwens, net als Legend of the West. Vind U.S. Marshall en Elegant Suit wel de mooiste.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina