1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wanneer ik nu eindelijk klaar ben met die 'Bounty Targets/Locations'. Bij mijn Rockstar Games Social Club heb ik gezien dat ik er nog één moet(Silent Stead). Ik had verwacht dat ik nu bijna klaar zou zijn, maar in Chapurosa, Armadillo, MacFarlence's Ranch en Blackwater hangen nog posters...

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Posters blijven spawnen

3. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt. Maar hoe weet ik dan welke ik al gedaan heb en welke niet?

4. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    In je stats moet 8 (New Austin) - 8 (Nuevo Paraiso) - 4 (West Elizabeth) staan, dus totaal 20. Sommige doe je 2 of meerdere keren, gewoon paar keer doen totdat je die stats hebt.

5. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, op die manier. Bedankt voor je reactie.

6. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gekeken en ik heb ze nu allemaal!

Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor de volgende keer; Niet dubbelposten, maar even je post editten;)

8. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal erop letten de volgende keer ;)

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb tot nu toe zo'n 10 uur gespeeld, en m'n magere gamerscore van 30 puntjes zegt het al een beetje. Ik heb echt het gevoel in dit spel aan het lijntje gehouden te worden. Heel veel van de ene naar de andere plek gaan en niet het gevoel hebben dat het wat opschiet. Het is wel leuk, maar door het kunstmatig rekken ben ik het toch telkens snel zat... Denk je na een aantal missies dat er eindelijk wat gaat gebeuren, moet je weer naar die wonderdokter, of terug naar de sherrif, de ranch, etc... pfff. Een lange levensduur van een spel is leuk, maar dan moet het ook wel boeiend blijven.
    Maar ja, dit moest ik ff kwijt. Vanavond maar eens kijken of er wel wat te beleven valt in cowboyland.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mwha ben het daar niet met je eens. Zowiezo moet je daarvoor niet naar je gamerscore kijken. Er zijn genoeg side-missies te doen die leuk om te doen zijn. Vaak met een leuke personage en toffe cut-scenes. Later worden de missies een stuk beter, van wat ik me kan herinneren.

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs op het kerkhof kunnen ze bij Rockstar niet serieus zijn :+
    Lambert Henning
    Died on April 11th, 1908
    He stepped onto the track to see if the train was coming. It was.

Ah zag net dat, uiteraard, ook op een RDR wiki te vinden is:
    http://reddead.wikia.com/wiki/Odd_Fellow's_Rest

Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  12. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje over het achievement 'Mowing Them Down' (500 mensen vermoorden met een 'mounted weapon'). Ik heb een plek gevonden waar een Browning (gun) staat op een zeer gunstige plek. Op deze manier kan ik het achievement snel halen. Alleen heb ik op www.xbox360achievements.org gelezen dat deze soms de kills niet registreert. Ik keek bij mijn stats en zag dat er wel steeds 'kills' bijkwamen.. of bedoelen ze dat je op het einde het achievement niet krijgt?

13. witloof

witloof Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had exact hetzelfde gevoel met dit spel. Ellenlange verplaatsingen met een te traag paard. Heel de tijd door de saaie dorre omgevingen. Ik heb ook de indruk dat de makers dit gedaan hebben puur om de spelduur te verlengen, want het brengt totaal niets bij. Daarbij komt dan nog eens dat de fast travellocations ook heel ver uit elkaar liggen. Bij GTA was dat tof, met de auto door de stad rijden, maar bij RDR totaal niet, zo een saaie kale vlakte. Bovendien zijn de missies ook steeds hetzelfde: ergens naartoe rijden, praten met een mannetje. Vervolgens terug op je paard kruipen om naar een ver uithoekje van de map te rijden en daar wat ennemies te gaan afknallen. Missie gedaan, maar je zit nog steeds in die uithoek, dus maar weer heel dat stuk terugrijden op je paard.

Ik vond RDR gewoon een oersaaie game, het zag er mooi uit, maar dat was dan ook alles. Maak dan een kleinere map waar toch net iets meer te doen is.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    100% mee eens, snap dan ook niet dat Yellow zegt dat er veel me te doen is in RDR als in GTA IV..

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Omdat GTA IV in een heel ander opzicht van de herhaling aan elkaar plakt. ;)

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kan gewoon je kampvuur maken en travel to waypoint doen.

17. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Yep, ben het er ook mee eens. Vond de game de eerste 6 a 7 uur prachtig en ongelooflijk tof. Maar dat veranderde snel door de vele herhalingen...

Heb de game nu al tijden niet aangeraakt terwijl ik net pas in mexico ben aangekomen. Op het moment dat ik daar kwam, vol hoop van veranderingen, bleek het weer exact hetzelfde te zijn...

Ik zal de game ongetwijfeld weer eens oppakken maar voorlopig staat hij laag op mijn to-do-list =(

18. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eerlijk gezegd niet met jullie eens. Wat had je dan verwacht van het spel? Bij GTA moest je toch ook steeds ergens heen rijden en iemand neerschieten? Maar zijn er ook nog mensen die aub mijn vraag over het achievement willen beantwoorden? (zie boven)

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben het er ook niet mee eens. Je kunt namelijk gewoon quick travelen vanuit je campement en bij missies kun je vaak ook grote stukken overslaan. RDR is juist heel erg sfeervol, één van de beste games op dat gebied dit jaar. Of dat ook een leuke game maakt hangt natuurlijk van je smaak af.

Jezus, wat een treurig maar mooi einde heeft dit spel zeg. Had het stiekum toch niet verwacht. Ook ironisch de titel van de laatste missie.

Ik dacht dat met "greatest enemy" letterlijk het leger werd bedoeld, maar later bedacht ik me dat het ging al die tijd over John Marston zelf ging. Een relekwie uit vergane tijden, het oude westen, wordt opgeruimd door de moderene (en waarschijnlijk nu al corrupte) staats politiie. Voor het moderne Westen was John Marston de grootste vijand en ze konden hem simpelweg na zijn volbrachte missie niet laten leven. Mooi en indrukwekkend in beeld gebracht, die laatste heroische gunfight van Marston (eigenlijk wordt hij meer geexecuteerd). Interessant detail ook dat je na het uitspelen daarom met zijn zoon Jack, nu volwassen, doorspeelt. Jammer dat er niet nog een paar revenge missies in het verschiet liggen. DLC misschien?

Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Er zit nog wel een missie in met Jack, heb je die al gedaan? Zo nee; ga naar het treinstation van Blackwater, daar staat iemand die je de laatste missie geeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina