1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha jah dat had ik ook. Just mindin' my own bussiness en PLOTSELING ZIT JE IN EEN DIKKE SHOOTOUT! 8) Echt gekkenwerk. Dan probeerde ik maar ergens te schuilen en iedereen af te schieten en dan snel weg te rijden uit Thieves Landing in afwachting op rustiger tijden. :+

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wat jij zegt herken ik ook wel hoor had vandaag reed ik in mexico en zag ik opeens dat 1 iemand wiens handen vastgebonden waren klaar stond voor een klein vuurpeloton van 3 cowboys.. dus ik dacht ja zooo gaan we hier niet te werk en ik schoot die 3 cowboys overhoop kreeg ik opeens bounty alles (zullen wel sherrifs zijn geweest ofzo) :+

3. rutgerlam

rutgerlam Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het spel afgelopen nadat je met Jack Marston die agent Ross hebt doodgeschoten?
    Of komen er nog meer missie's? Bij stats staat namelijk nog dat ik het voor 75% ofzo heb uitgespeeld.

/Mod Spoilertags toegevoegd! Let erop dat niet iedereen de game heeft uitgespeeld maar dat wel willen doen, waaronder ik! - Matrix

4. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ^^ Ooit van spoilers gehoord? Is niet fijn als anderen dit lezen terwijl ze nog niet zo ver zijn in de campaign;)

OT: Als het goed is dan heb je de singleplayer uitgespeeld. Je kan echter nog wel een hoop andere dingen doen waarvoor je % krijgt (bijv. hideouts en bounties).

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb gisteren eens in mijn stats gekeken, bij % completed staat er nu 54 ongeveer, heb ik nog even te gaan of schiet ik op? Ik hoop dat ik er nog lang niet ben, want de missies worden steeds toffer vind ik.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het percentage telt ook andere dingen mee dan alleen missies, dus het is onmogelijk om te zeggen hoe ver je bent. ;) Je moet kijken hoeveel missies je hebt gedaan. In totaal zijn er 57.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm ben met een outfit bezig om te halen en voor de Bandito outfit moet ik een Purchase doen bij de General Store in Chuparosa maar als ik dat doe dan vinkt die hem niet af.

En nog een vraagje als je in Mexico bent joe kom je weer terug in de VS?

8. stevanov

stevanov Antiheld

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat er staat moet je een scrap van een kledingstuk daar kopen. Tenminste zo ging het bij mij.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah ja ik zie het al. Thanks. :)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    40 missies gedaan. Behoren de sidemissies daar ook bij of zijn dit story missions only?

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die 57 zijn alleen de story missies.
    Er daar buiten nog 18 sidemissies.

12. Forty

Forty Guest

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Forty kent vanaf vandaag ook Rick Astley:emo:

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dacht ik eventjes dat er weer een lache glitch was gevonden...maar nee...dom.

15. stevanov

stevanov Antiheld

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een plek waar zeker weten altijd wel een cougar spawnt?
    Ik zoek er 2 zodat ik ze kan killen met een mes, voor de hunting challenges.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258

Hier zou je ze moeten vinden. :)

17. stevanov

stevanov Antiheld

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, mooi kaartje, dat ga ik zo maar 'ns proberen dan :D

18. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Kijk even op http://www.xbox360achievements.org hier staan alle kaartjes voor achievements!:thumbs:

19. Slyrex

Slyrex pssst

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een treasure map gekregen van zo'n gast bij hanging rock, weet iemand waar ik die treasure kan vinden?

20. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Bij een schatkaart is het meestal de bedoeling dat je zelf de schat gaat opzoeken mbv de schatkaart:+

Mocht je het toch willen weten: (zo moeilijk is die eerste trouwens niet)
    Bij de Hanging Rock, tussen een stel stenen aan de rechterkant als je vanuit Armadillo komt.

En kan een mod misschien een spoiler maken van de post van rutgerlam op de vorige pagina? Het lijkt me namelijk niet echt leuk om dat te lezen als je nog bezig bent met RDR:{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina