1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slyrex

Slyrex pssst

Leuk Bevonden:
    0
    jamaar ik heb echt al lang gezocht, dus ik denk ik vraag gewoon even, is wat makkelijker O-)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Damn wat is Five Finger Fillet hatelijk. :mad: Ik dacht dat ik het even snel kon gaan halen voor een van de outfits maar ik prik me alleen maar in mijn vingers. :+

Zullen wel niet echt tips voor zijn denk ik?

3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Het valt vaak in herhaling. Ik noteerde een beetje wat er gedaan moest worden. Anders was ik ook steeds te langzaam.

Oja nog een tip: Loop tegen die andere aan die ook mee willen doen. Heb je maar 1 tegenstander. :9

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  4. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het wilde bij mij ook eerst nooit lukken, maar met deze tip lukte het me in één keer:

Je moet de knoppencombinaties op een papiertje schrijven en dan wanneer je Five Finger Fillet gaat spelen, moet je alleen naar het papiertje met de combinaties kijken.

Zo vond ik het iig veel makkelijker:cool:

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Niet naar het scherm kijken iig. Maar alleen naar je controller terwijl je hem hardop opzegt. soms zit er ook een schema in(1,5 keer tegen de klok in en dan vanaf (b) weer met de klok mee bijvoorbeeld.)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Woei, thanks voor de tips. \o/ Eigenlijk zo simpel, maar je moet er maar op komen. :p

Ik had em dus 'opgeschreven'. Als ik ze hardop zeg of naar de controller kijk raak ik verward, dus alleen naar het (computer)scherm gekeken terwijl ik op de knopjes ramde. Gelijk gehaald.
    En natuurlijk eerst een van die gasten omgelopen. :+

(A) (B) (A) (Y) (A) (X) (A) (B) (A) (Y) (A) (B) (A) (Y) (A) (X) (A) (B) (A) (Y) (A) (B) (A) (Y) (A) (X) (A) (B) (A) (Y)

edit: Ben nu aan het pokeren en er is maar 1 persoon over, maar damn... Die gast is onverslaanbaar. :+ Gelukkig kun je steeds opnieuw beginnen zonder dat die andere mensen terugkomen.

edittt: Godver, ik haat poker. :p Doe ik eens gek en ga ik all-in met maar 1 pair (10) en een 4, gaat hij zoals altijd weer mee. Heeft ie net 1 pair (10) en een 5. :'-(
    De game wilt gewoon niet dat ik win.

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  7. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Goh, multiplayer DLC. :emo:

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    De Free Roam-uitbreiding zou oorspronkelijk gratis worden aangeboden, maar door 'de beperkingen aan het aantal gratis packs dat we op een platform weg kunnen geven' is Free Roam nu met Liars and Cheats samengevoegd.

Sure. :emo:
    Speelt er sowieso iemand de MP nog?

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk komen ze ook nog met sp dlc want met die multi heb ik niets aan.

11. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Die multiplay is vet even wat mensen neerschieten die de most wanted achievement willen :thumbs:

12. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

Jij bent dus kennelijk één van die mensen die de Free Roam in RDR aan het verpesten is. Mensen killen moet je in de matchmaking modes doen van RDR, niet in Free Roam.
    Zo irritant, die mensen die je constant gaan killen....

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat is niet waar. Daarvoor is de mode o.a. voor bedoeld. Mensen die dat proberen hebben pech, jammer dan.

14. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Imo toch een vorm van Griefing gelukkig wordt er wat met de komende update iets aan gedaan. Probeer zelf de most wanted wel te helpen, maar als ze schieten, schiet ik terug.

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook bijzonder irritant.

16. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Nee dat is rockstar kijk maar is bij journal en dan free roam ;) Je moet gewoon naar een free roam gaan waar niemand is en dan naar de schuur. We krijgen ook nieuwe gebieden dacht ik in die dlc. Waar is free roam volgens jou dan wel voor ?

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  17. stevanov

stevanov Antiheld

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik probeer een free roam in te komen is er meestal maar 2 of 3 man online, altijd maar een server. Ik zou best online willen spelen, maar er is nooit iemand. Vraag me dan ook af waarom er multiplayer DLC is.

18. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zei je een tijd geleden (misschien 3 weken o.i.d.) ook al, en toen was er eenzelfde reactie hier. Nu zeg je het gewoon opnieuw om reacties uit te lokken van mensen.

19. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    lol inderdaad

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net uitgespeeld. Was leuk maar niet meer dan dat.
    Voelde toch aan als een mindere GTA in een andere setting. Er is niet veel te doen en mis een echt grote stad. Verhaal kon me niet echt boeien eigenlijk en deed de missies gewoon omdat het moest en niet omdat ik graag in het verhaal verder wilde. Je wordt veel te lang aan het lijntje gehouden en het laatste gedeelte van het spel had van mij niet gehoeven.
    Overal werkt de game wel lekker en de shootouts zijn leuk (wel te makkelijk met dead Eye) maar het voelt zoals ik al zei als een mindere GTA aan. Ach ik hem me wel 16 uur vermaakt :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina