1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Niet helemaal. Die 'revolverheld' kom je pas later in die Stranger missie tegen. In het saloon van Thieves Landing moet je met Liar's Dice zien te winnen van een of andere man. Dit is trouwens ook een goed moment om geld te verdienen, aangezien de inzet (en dus winst) een heel stuk hoger is dan bij normaal Liar's Dice. De beste manier om geld te verdienen blijft toch echter Wanted-posters doen.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie. Had ik maar eerder geweten dat er een achievement is voor het krijgen van een bounty van $5000 (en dan een pardon letter gebruiken). Ik heb nu een te hoge honor (of was het fame...) waardoor mijn bounty maar 2 keer zo langzaam omhoog gaat.

Het is zeker niet zo dat de game daar rekening mee houdt en ik dus maar $2500 bounty hoef te halen? O-)

Jammer trouwens dat er een achievement is voor het behalen van de hoogste MP rank, anders had ik nog wel zin gehad om voor de 1000(G) te gaan. (zit nu op 905(G))

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    Thanks. :)

Gisteren trouwens mijn eerste Wanted poster gedaan, alleen op de terugweg wordt je dan de hele tijd aangevallen door bad guys, wat een beetje irritant werd. Niet moeilijk, maar gewoon irritant.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog irritanter is als je paard midden in een bos opeens dood neervalt. Zal denk ik wel een vertraagde reactie zijn geweest van een stukje terug. Maar daar sta je dan opeens met je bounty terwijl van alle kanten de bad guys blijven komen. :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt toch niet uit je hebt Dead eye. ;)
    Dat maakte de game voor mij wel iets te makkelijk eigenlijk.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vergeet altijd Dead Eye te gebruiken.

Kwam er na het uitspelen ook pas achter dat ik mezelf kon healen. Mijn paard zijn stamina kon bijvullen. En mijn Dead Eye meter kan bijvullen.

En nog steeds vergeet ik dat te doen. :+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Heb de game sinds de laatste keer in begin juni eindelijk weer eens gespeeld. Het blijft toch genieten van die wereld en de rust die het uitstraalt. Ben ondertussen alweer een aantal ranks verder qua survivalist en wat strangers verder. Nu maar eens wat meer story missions doen, zodat ik naar Mexico kan. :+

Dulle, jij weet dit vast wel: Zijn er nog missable achievements waarop je echt moet letten?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar eentje: 20 story missies voltooien op hetzelfde paard. De rest komt vanzelf, of kun je na het verhaal nog wel halen.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    En als ie doodgaat is het dus over? Hmm.

10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.097
    Dat heb ik nog niet meegemaakt gelukkig. Wel al 2 keer dat ik mijn paard 'floot', en dat die langs mij heen rende, zo een ravijn in... :N Domme beesten.

Hoe kun je trouwens zien wat voor paard je hebt, qua kwaliteit enzo? Of kun je dat gewoon niet zien? En als je wilde paarden vangt, kun je die dan verkopen, of omtoveren tot je eigen paard ofzo?

Ow, en zit er ook bullriding in!?

Ik vind de minigames in deze game wel leuk trouwens. In GTA vond ik er weinig aan, maar hier zitten toch meerdere leuke dingen. En duels vind ik ook wel erg cool, maar wel nog vrij makkelijk met dat hele dead-eye gebeuren.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Helemaal zegt Liar's Dice mij echt niks, en van Poker kan ik ook niks. Hell, ik weet de regels niet eens van die games ;)

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Die worden de eerste keer toch uitgelegd?

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Idd volgens mij worden al die spellen uitgelegd.

Maar moet je wel geduld voor hebben :+

14. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Oooo duurt echt lang voor die DLC komt :'-(

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.097
    Zojuist die property papieren gewonnen met Liar's Dice in Thieves Landing :)

Had net trouwens eens duel en kon toen de tegenstander niet in de hand schieten, wat ik nogal vreemd vond. Toen maar gewoon dood geschoten anders verlies je het duel, maar ik vind het leuker om zo'n gozer alleen zijn gun uit zijn klauwen te schieten.

Zelfde probleem trouwens met die Wanted-opdrachten. Het liefst neem ik ze levend gevangen, maar dat lukt helaas niet altijd.

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.097
    Ow ja, kan iemand deze vragen nog even beantwoorden? :)

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Je kan niet zien wat voor een paard je hebt en wat zijn kwaliteiten zijn. Paarden kan je niet verkopen maar wel omtoveren tot je eigen paard. Moet je hem gewoon bij zo'n hekje/stalletje plaatsen en vastbinden met X dacht ik. En geen bullriding.

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vergeet zelf ook altijd equipment te gebruiken zoals Horse Pills. Heb het spel al heel lang geleden uitgespeeld, maar heb die dingen misschien 3 keer gebruikt:+

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.097
    Jammer. Dat vind ik best wel zaken die er toch wel in hadden gemogen.

Vooral die paarden. Ten eerste patsen ze met het feit dat er zoveel verschillende soorten enzo inzitten, maar als je geen paardenfan bent, dan lijken ze vrijwel allemaal op elkaar, en weet je dus niet wat de goede paarden zijn.

Daarnaast zijn er meerdere paardenranches en stallen, dus je zou verwachten dat je de wilde paarden die je vangt gewoon zou kunnen meenemen en verkopen. Had me ook heel logisch geleken gezien de rest van de gameplay.

Misschien hadden ze niet genoeg tijd om het erin te verwerken!?

Dat bullriding is wel jammer, want is wel iets wat je associeert met cowboys, en aangezien het er ook al inzit voor paarden, was het ook logisch geweest als het er gewoon in had gezeten.

Ach... zo blijft er genoeg over voor het volgende deel in de serie om te verbeteren :) Maar het blijft vreemd en zonde.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Lol die kreeg ik gewoon in eens terwijl ik volgens mij in de verhaallijn echt tig keren van paar gewisseld ben. Of ik moet van die 57 verhaalmissies toch eens 20 met hetzelfde gedaan hebben. Het moet dan tijdens Mexico of daarna zijn gebeurd. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina