1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    Zojuist mijn eerste bandito (in Mexico) levend gevangen. \o/

Ik blijf die paarden kut vinden. Als je net in Mexico aankomt heb je een prima sterk goed snel paard, maar intussen heb ik geen idee waar die gebleven is, want vanmiddag was ik even voor de lol een stukje op een ezel gaan rijden, en toenw erd dat mijn standaard paard, en nadat ik die afknalde en ik floot voor een nieuwe, had ik weer een vrij matig paard te pakken :'-(

Ik wil gewoon dat er per paard bij staat wat voor soort het is (net als bij GTA, waarbij je ziet wat voor auto het is (in tekst).

2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek op Red Dead Wikia gewoon de 3 beste paarden op. Als je eenmaal weet hoe die eruitzien, moet je alleen op die paarden gaan letten

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Of geld sparen en een snelle jongen kopen met korting van 750 dollar. :9

4. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Las op google dat we nog een gratis DLC pack gaan krijgen maar dat wisten jullie al denk.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    Goede site. Thanks :)

Hoe zit het dan met wanneer je paard doodgaat, of wanneer je per ongeluk een ander paard neemt? En door die 750 dollar, 'unlock' je dan een bepaald paard in de gamewereld, zodat je ze alleen dan ook in het wild zult vinden!?

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk we krijgen een dlc singleplayer update,zou met zombies zijn die in het wilde westen hun ding doen super !

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Echt? Welke dan?

Want naar mijn weten was alleen die eerste co-op DLC gratis en de rest werd betaalde DLC. Waarvan de laatste de Zombie DLC zou zijn dan.

Van het XBW nieuws :

Rockstar's 'Liars and Cheaters' content download zal de free-roam multiplayer mogelijkheden uitbreiden en nieuwe spelmodi voor de competitieve modi aanbieden zoals de multiplayer Poker en Liar’s Dice spelmodi. De gratis free-roam pack die later uit zou komen is overigens geassimileerd in deze content en daardoor bied dit pakketje nu multiplayer Horse Races, 'The Explosive Rifle' als nieuw wapen met zijn eigen missies, nieuwe gang hideouts en hunting grounds en de 'Strongholds' competitieve spelmodus waarin je zult verdedigen en aanvallen. Nieuwe achievements, karakters en posse scoring. Kosten 800 Microsoft Points, release 21 september.

Kortom..die gratis Free roam pack is er niet meer dus?

Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zombie dlc komt er maar die zal wel betalend zijn.

9. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
  10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Leuk, maar dat is voor PS3.

11. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Ook voor xbox toch ? PS3 kreeg alleen bij het beging exclusive DLC dacht ik.

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou eigelijk de snelste manier voor XP? Ik lees nu net dat er door die DLC een dikke glitch was dat je 'zomaar' achter elkaar XP kreeg.. Maargoed, dat heb ik dus totaal gemist want was al gestopt met het spelen van de game.. De enige achievement die ik nu nog moet is lvl 50 worden.. Maar met 500-800xp/potje bij TwinRock's duurt het me ook wat te lang allemaal!

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Eindelijk weer een heel stuk gespeeld en nu al een tijdje in Mexico. Kijk, dat is nou een western setting, daar in het zuid-oosten! _O_

Die heerlijke typische westerbergen en kleuren. Helemaal top!

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    1. Gewoon om denken dat je geen ander paard neenmt. Ik gebruik ook al meer dan 20 missies dezelfde, vandaar die achievement ook.

2. Als die doodgaat kun je hoogstwaarschijnlijk een nieuwe kopen, maar heb ook wel gehad door een bug ofzo dat ik alleen maar naar mijn dichtsbijzijnde save house hoefde. Saven, naar buiten en fluiten en het zou opgelost moeten zijn.

3. Meestal betekenen in dit soort games dingen die dood zijn ook dood blijven. ;)

Als dat niet zo was hadden ze ook niet voor een dergelijk verhaal als in deze game gekozen.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je paard kan niet dood. Tenminste, net als het paard van jou is. Dan kun je gewoon weer het papiertje aanklikken en komt ie weer vrolijk aanzetten als je fluit.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Mag ook wel voor die 750 dollar. :9

Ga dus mooi een keer voor zo'n paar sparen.

RDR is niet een game die ik perse 100% wil hebben, maar wel een die ik nog lang zal bewaren.

Hoop binnenkort ook eens een zeldzaam wapen te vinden. :cool:

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Die speciale wapens kan je gewoon in de winkel kopen

18. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Liars and Cheats DLC Screenshots:

The blue team defends their safecracker from a last ditch onslaught in the new Stronghold mode.

Marshal Johnson splashes the pot in a game of Multiplayer Poker.

Multiplayer horse racing featuring four of the new multiplayer character skins - Irish, John Marston, Marshal Johnson and Professor MacDougal.

An unholy alliance if ever there was one.

Storming the gang hideout of Venter's Place.

Hunting wild boars at Broken Tree, one of the 4 new Hunting Grounds.

The blue team attempts to capture an enemy position in a game of Stronghold, the all-new Competitive Multiplayer mode.

The outlaw Bill Williamson - just one of the characters from the Red Dead Redemption storyline being made available in the Liars and Cheats Pack.

Van: Rockstar Website

19. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Zoo ziet er goed uit. Ben blij dat ze de free roam pack erbij doen want anders moet je weer zolang wachten voor die uitkomt. Een echte multiplay game laten we maar zeggen al krijg ik de laatste tijd wel veel ruzie in die free roam.

Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  20. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Liars and Cheats DLC Trailer

[GT]704471[/GT]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina