[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat veranderd nog wel in het verhaal. Het word boring :)
     
  2. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    niet waar, is een mening
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad. Ik heb ven het begin tot het eind ervan genoten en nergens was het boring... echt een top game!
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Het heeft mij moeite gekost er doorheen te komen. Ik kon total niet in het spel komen, o.a. door het verhaal.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik gruwel van sandbox spellen. Spellen zoals GTA spreken me echt niet aan. Maar Red Dead Redemption vond ik echt fantastisch. De setting wordt perfect neergezet. Het verhaal vond ik nergens saai. Ze wisselen mooi af tussen rustige stukjes en actiemomenten. Het verhaal werd steeds beter naargelang je verder komt in het spel. En een beter hoofdpersonage heb ik de laatste jaren niet gezien.
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik vind dat het verhaal na een tijd toch wat eentonig wordt. Je merkt dan ook dat veel missies toch op elkaar lijken. Maar ik heb me toch erg vermaakt met deze game. Vooral door de sfeer, omgevingen en het jagen. :cool:
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    het zal me benieuwen, het jagen is idd super. Rondrijden, ziet vogel, kan ik die schieten? trekt geweer, knalt vogel uit de lucht. Awesome! :+
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wat je doet in de missies is misschien eentonig, maar maakt het verhaal nog niet eentonig. Vind het juist per 'gebied' erg verschillen. Mexico was mijn favoriet, daar ben ik echt door heen gevlogen qua missies, puur omdat het verhaal me aansprak en ik die Reyes een baas vond.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Op een gegeven moment blijft die bad guy je de hele tijd ontsnappen. Dat vond ik toch wel irritant worden. ;)
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Net dit spel voor 4 uurtjes gespeeld; het is echt een vette game. Het verhaal (dat er allemaal problemen zijn op de ranch en in de kleine stadjes), de muziek (het gefluit af en toe op de achtergrond), en vooral de cutscenes; het is allemaal zo goed uitgewerkt. :)
     
  11. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    En vergeet de minigames niet :cool:

    Offtopic: Ik moest een workshop geven voor Engels, Liar's Dice uit Red Dead Redemption gedaan en het viel erg goed in de smaak :+
     
  12. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha fantastisch:thumbs: Vind het zelf echt een leuk spel. En dan bedoel ik in real life :p
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, alleen het kutte was dat ik voor 5 dobbelstenen per persoon zo'n 150 dobbelstenen moest fetchen :+
    Dus toen had ik er maar 3 per persoon van gemaakt en vqn die gumdobbelstenen van de action gehaald, voor 5 euro :cool:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb RDR laatst uitgespeeld, het einde was echt vet maar eigenlijk kon je het ook best zien aankomen
    Toen John die deur uitkwam..en al die lui daar stonden.Wel heel tof dat je met zijn zoon verder gaat en dan nog even lekker wraak kunt nemen op dat stuk verdriet.
    .


    Ben gisteren overnieuw begonnen met de game,en nu puur alleen voor de story missies. Tijdens mijn eerste playthrough heb ik allemaal andere dingen gedaan tussen de missies door, waardoor ik nogal uit het verhaal raakte. Nu ik gewoon alle de story missies doe merk ik dat de flow beter is, zeg maar.

    Het is een geweldige game,met prachtige sfeer en vol met detail maar herhaaldelijk is de game ook.Maar dan kun je dat eigenlijk over vrijwel elke sandbox game zeggen. Ook de GTA games, ik denk dat je maar zoveel kunt doen met een wild-west setting en missies in een sandbox game. Ik vond dat de game geweldig begon,met het herden van die kuddes koeien en paarden en gewoon echt een beetje die Bonnie en haar boerderij leventje leren kennen.

    Maar in mexico vond ik het tijdens mijn eerst pt wat eentonig worden, maar ik heb toen ook vrijwel nooit fast travel gedaan en alles zo'n beetje te paard gedaan omdat ik allerlei encounters onderweg niet wilde missen. Nu ken ik dat alles, dus kan ik gerust fast travel doen als ik echt een krankzinnig stuk moet reizen.
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Als ik dat zo hoor merk ik dat het tijd is om deze weer te kopen om nog een keer die wereld in te gaan.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Yeah! Ik heb de game nooit uitgespeeld, dus moet 'm echt snel maar weer eens ergens oppikken voor een leuke prijs.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Verkopen moet je games sowieso niet, of het moet een game zijn die je achteraf niet eens had moeten kopen,maar das mijn mening maar. Ik heb echt spijt gekregen achteraf toen ik Hitman en Borderlands had verkocht. Nooit meer...en nooooooooit een Rockstar game.

    Ik zag een paar paginas terug iemand klagen over dat je die random events na een tijdje ook wel gezien hebt, en dan kan maar één ding zeggen...dat het al uberhaupt hardstikke tof is dat ze er in zitten. Welke andere sandbox game heeft zulke dingen behalve een GTA IV dan? Geen...dus ik zou zeggen waardeer het feit dat ze er uberhaupt inzitten. Ik denk zelf wel dat als je alleen maar de story missies zou doen en alleen maar fast travel, dat je dan bar weinig van die encounters zal tegenkomen. Ik denk dat het ook niet echt anders kan in een sandbox game.

    Ook supertof hoe de wereld gewoon door blijft gaan , ook in cutscenes. Laatst had ik een van delaatste cutscenes en ik zag gewoon een wild beest voorbij lopen, leuke dingen dat.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja klopt. Wat ik ook super cool vond was als je aan het eind van een cutscene John in de standaard 3rd person view kreeg, en je dan met de stick naar voren drukte om te lopen, dat het gewoon perfect overliep terug het spel in. Echt van die details lol.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja das zeker cool, of dat je na een missie John tegen een paaltje zag leunen enzo, gewoon zoals je ook in westerns ziet. Het zijn de kleine dingen die zo vet zijn. Het blijft ook verbazingwekkend hoe wilde dieren reageren op je, valt één wolf je aan en je schiet op hem, dan komt ie terug met een hele groep. Of gewoon hoe de paarden eruit ziet, echt fucking insane.
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt raar, maar ik vond het altijd geniaal dat hij dat mondmasker altijd echt voor zijn mond bond zeg maar, en dat het er niet ineens zat als je het equipte. Net als die dingen hierboven genoemd. Heerlijk dat soort details.

    Moet nog steeds een keer die Undead DLC kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina