[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Op dit moment was juni vorig jaar :+
     
  2. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan dat Enzyme logo op je Live Avatar? Of is het een Enzyme look-a-like?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Vanaf 12 april zullen de 3 pakketten worden aangeboden voor een prijs van €0.95 of 80MSP per stuk. De Deadly Assassin Outfit zorgt ervoor dat je Dead Eye-meter dubbel zo snel regenereert. Het Golden Guns Weapon Pack beloont je met dubbel zoveel fame-punten voor elke kill in de singleplayer. Ten slotte is er de War Horse: dat is het sterkste en snelste paard uit de game. Rockstar Games bood ook zijn excuses aan voor de vertraging die deze DLC opliep, en beloofde dat dit bij L.A. Noire niet het geval zal zijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2011
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmm dat boeit me dan weer niet zoveel. Ik wacht nog steeds op "Episodes of The West". :D (net als the ballad of gay tony zeg maar)

    Ik ben trouwens blij dat ik Undead Nightmare heb gedownload voor die 400 punten. Was een goeie aanbieding. Ik vermaak me er prima mee tot nu toe. Ik ben nu net in Mexico aanbeland.
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zag bij de FRS een uitbreidingspakket voor RDR, maar daar staan alleen maar dingen over de undead op. deze kost €25, en online kost de undead uitbreiding 800 punten.

    Zitten er dan bij de CD-uitbreiding meer dingen bij ofzo? Want dat scheelt zoveel geld..

    Iemand die dit weet? Thanks.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Daar staat alle DLC op die uit is gekomen, dus ook die multiplayer packs.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Vorige week was dat hele pakket in de aanbieding voor 1000 MSP. Nu helaas niet meer.

    Zojuist voor de eerste keer even online gegaan met RDR en vond het wel aardig. Geen flauw idee wat ik moest doen dus ging maar een beetje willekeurig mensen afknallen. Ik had in het begin geen paard maar na verloop van tijd vond ik er eentje, misschien achtergelaten door een andere speler die hem had vastgebonden. Ik hoorde wel wat kogels om mijn oren vliegen toen ik er vandoor ging. Ik lekker een stuk cruisen door de wildernis, maar na verloop van tijd viel mijn paard van een stukje af en was ie dood. Rotbeest. Sta je daar in de middle-of-fucking-nowhere, en je kunt ook niet fluiten voor een nieuw paard.

    Ik heb ook even gekeken of ik mijn poppetje kon aanpassen, maar dan moet je allemaal zooi unlocken. Dat unlocken lukt zeker alleen in MP? Ook qua wapens heb je in het begin alleen maar een pistooltje en een mes. Beetje karig, maar zal na verloop van tijd wel beter worden.

    Nu ik online ben geweest heb ik wel spijt dat ik vorige week niet gewoon die DLC-aanbieding heb gekocht, maar zal nog wel eens voorbij komen...
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Voordeel van die disc is dat je de originele game niet nodig hebt.
     
  9. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je gamertag?
    Ik heb het ook nog niet veel online gedaan, wat nu eigenlijk precies de mogelijkheden en bedoelingen zijn in Free-Roam behalve een beetje rond rommelen is mij ook nog niet helemaal duidelijk.

    Ben op de een of andere manier al wel van die lompe ezel af, nu wel een traag paard.
     
  10. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    EINDELIJK

    100 procent :D
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik moet nog 0,5 procent: Nog 5 bounty locations. Wat is trouwens het verschil tussen de duster coat en de legend of the west outfit? Ik zie geen verschil namelijk. Afgezien van wat rafels aan de onderkant bij de duster coat.
     
  12. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    De legend of the West outfit geeft je meer dead eye ability zodat het langer kan gebruiken zonder het aan te vullen met potions/items. Het uiterlijk is bij beide outfits vrijwel gelijk zover ik kon zien.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Pff, wat duurt het trouwens lang voordat die bountys er hangen als je in een stadje bent zeg. :mad: Ik hoef er nog maar 4, maar het kutste is nog wel het wachten totdat die sheriff eindelijk eens dat stomme papiertje heeft opgehangen.
     
  14. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet 5 finger fillet nog in dat ene stadje iemand nog tips ?
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vaak proberen.
     
  16. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    en proberen zo goed mogelijk de knoppen en het ritme te onthouden ;)
     
  17. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je moeilijkheden hebt met de 5 finger fillet in Torquemada (Scrap 5 voor de Reyes Rebel Outfit) zijn hier de button combinaties.

    De eerste 3 dollar inzet is heel makkelijk.

    A,B,A,B,A,B....etc

    De tweede 10 dollar inzet is weer iets moeilijker.

    A,B,A,Y,A,B,A,Y,A,B,A,B,
    A,Y,A,B,A,Y,A,B,
    A,B,A,Y,A,B,A,Y,
    A,B,A

    De derde 25 dollar inzet.

    A,B,A,Y,A,X,A,B,A,Y,A,
    B,A,Y,A,X,A,B,A,Y,A,B,A,Y,A,X,A,B,A,Y,A.

    Skip het filmpje waar de a.i. het doet niet, anders krijg je een korte tijd waarin je het zelf moet doen. Het beste is om niet naar je Tv te kijken maar naar de knoppen combinatie op een vel papier of op je computer beeldscherm. Als je er een beetje goed in word kun je dit ook gebruiken om 1000 dollar te winnen in gambling voor de achievement.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Damnit, hij blijft op 99,8% hangen! :mad: Of heeft dit tijd nodig om up te daten ofzo?
     
  19. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de social club op rockstar.com gebruikt dan kun je precies zien welke wapens, hideouts, properties, challenges, bounty's en kansspelen je nog moet doen. De outfits zijn niet volledig en je completion percentage schijnt daardoor ook niet volledig te kloppen. Echter als die aangeeft dat je alles gevonden/behaald hebt dan is dit correct. Je zult in game je outfits dus moeten controleren. Je moet ook alle hideouts binnen 24 uur doen, deze outfit telt ook mee. ;)
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat heb ik al gedaan. Heb alle outfits al. Hij zegt alleen dat ik 2 gang hideouts nog niet gedaan heb. Alleen die heb ik zo'n 2 uur geleden gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina