1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja. Was het niet aan een soort van kampvuur met een paar outlaws ofs. & ze beginnen te schieten op jou.
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    wordt dit spel nog vaak online gespeeld? of is dat nu minder.
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog niet tegen gekomen. Wel zo'n vrouw die om hulp vroeg, en toen ik van mn paard stapte, kwamen er wat kerels op paarden die me wouden beroven haha:p

    De Bastards
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik bedenk nu net... je hebt in je kamer op de ranch ook een koffer. En daar zit altijd ammo in. :eek:
     
  5. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha je hebt helemaal gelijk. Dat krijg je ervan als je verstand op stand-by staat.:+
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Had de game al even in de lade liggen, vandaag eens even geprobeerd.
    Moet zeggen dat het goed beviel, dit weekend maar eens even goed voor gaan zitten.
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurt ook vaak dat je langs een kapotte koets komt. Dan is er een vrouw die om hulp roept en soms zegt ze dan ook "Can you help me please? For a kiss?". Niet erop af gaan want er staan altijd vier bandieten achter de koets jou op te wachten om neer te knallen. ;)
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet deze game nog steeds eens uitspelen. Toentertijd afgehaakt in mexico.. ga denk ik maar weer helemaal fris opnieuw beginnen, heb er nu wel weer zin in
     
  9. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Mexico is dan ook het zwakste gedeelte van de game. Even doorbijten, de missies die je later krijgt zijn echt geweldig!
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er dan sowieso heen altijd. Bandieten moorden. :cool:
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    In Thieves Landing kun je pas goed bandieten moorden, je kunt daar midden op straat of in de saloon iemand neersteken en niemand die er iets om geeft.

    Ik ging trouwens gisteren voor de "Mowing Them Down" achievement (Kill 500 enemies with a mounted weapon). Dus ik heb ff Undead Nightmare opgestart en naar El Presidio gegaan. Daarna naar het kanon bij de ingang gaan staan, dikke harde rock aangezet (metallica - enter sandman) en daarna ben ik keihard zombies neer gaan knallen. Wat is dat heerlijk zeg. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Die snap ik even niet. Je had Metallica in je kamer aan staan of in het spel? Sorry voor deze domme vraag. :+
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gewoon via de xbox tijdens het spelen misschien? :+
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol.

    Moet ook nog steeds Undead Nightmare een keertje spelen..
     
  15. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh haha dat wist ik niet! Wel dat je muziek kan afspelen op je Xbox ja, maar niet in-game!

    Kwamen er dan ook echt veel zombies op het geluid af? Ik moet die achievement ook nog, vanmiddag dan maar even proberen! :9
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Tis ook niet ingame. :+ Gewoon via de Xbox Guide. :p Maar daar spawnen gewoon constant zombies.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Erg fijne game dit.
    Af en toe wel wat rare glitches, zoals een persoon dat je moet volgen blijft staan etc.

    Maar, erg prettige game.
    Viel me op dat iemand het eerder had over een tekort aan geld.
    Hier heb ik eigenlijk helemaal geen last van gelukkig.
     
  18. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wss omdat hij nog maar begonnen was & nog niet de manieren wist ;)
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Licht er aan welke kant je kiest, de goodguy-kant heeft weinig last van geld tekort maar dat komt omdat je geen bounty op je naam hebt staan. Maar als er continue een bounty op je hoofd staat vind ik dat een stuk minder spelen. Ik moet hem eigenlijk nog 'ns een keer als bad guy spelen.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is het spel daar geschikt voor dan? Ik krijg de indruk dat je heel erg de good-guy kant opgedrukt wordt.

    Tis wel een spel wat je eigenlijk langere tijd achter elkaar moet spelen en ook niet voor meerdere weken weg moet leggen. Ik speel het zo nu en dan en merk dat ik veel van de dingen weer vergeet. Zo kwam ik er gisteren opnieuw achter dat je outfits kan verzamelen, dat er challenges zijn en gebruikte ik voor het eerst weer dead eye (ow ja dat kan ook nog!) :F:

    verder nog tips and tricks of leuke wetenswaardigheden?

    ik heb net de missie gedaan met Seth met paard en wagen. Sowieso is Seth echt een held _O_

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina