1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Als in... missies met Jack? Die kerel wordt nu gewoon een dik verbitterde outlaw.
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als in wraaknemen op die Blackwater boys bijvoorbeeld
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het wel jammer dat ik zijn vrouw en broer niet heb afgeknald in de laatste missie.

    Maarre nou de grote vraag:

    Waarom schoten ze John nou eigenlijk af? Ik had toch wel enige conversatie verwacht in die cutscene.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ze gebruikt John om zijn eigen gang af te maken, en vervolgens maakte ze John af omdat hij ook in die gang zat. Dat is het eigenlijk, hij was de laatste die nog over was dus hebben ze hem ook afgemaakt.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat vind ik nu zo emo aan dit verhaal. Het is wel eens vaker gebruikt in films ofzo, maar Rockstar heeft er echt goed aan gedaan met dit verhaal. Zal wel niet zo groot worden als GTA, maar ik vind dat RDR wel een stuk beter is dan de gemiddelde GTA. Heb ze allemaal gespeeld, maar het kon mij gewoon niet meer boeien dan wat knallen. RDR is zoveel meer en van mij mag R* daar verder mee gaan en GTA lekker een aantal jaren laten liggen of verkopen aan een andere Dev.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    GTA San Andreas > Vice City > GTA III -> GTA IV/RDR
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Rockstar die GTA verkoopt, sure. :lol:
    Vond IV in ieder geval zelf een stuk toffer dan RDR, maar ben dan ook een GTA fanboy.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Daar houd ik niet van. ;)
    GTA IV vond ik echt meer van hetzelfde. Weer gangsters, alleen nu in een russisch blank jasje.
    Voice acting vond ik ook een stuk minder en in RDR juist een heel stuk beter.
    Ook de omgevingen en het sociale gedrag van je John is ook veel beter.
    Omgeving doet meer in RDR.

    Ach, ieders zijn mening denk ik dan maar. Ik raak geen GTA meer aan, maar een RDR II eventueel wel. ;)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zegt de Mass Effect fanboy..
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Onbevredigend einde me reet, vond het geniaal!

    Was gewoon een super mooi moment. :eek: Zielig.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Zit wat in, maar ik weet dan ook niet in hoeverre hij een GTA boy is. In Mass Effect zit tenminste nog genoeg originaliteit naar mijn mening tov GTA IV ofzo. ;)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En waar zie jij de originaliteit in Mass Effect? :lol: Is ook één verzameling clichés hoor, dat je wat aliens designt en een achtergrondverhaal verzint betekent niet dat het origineel is. Vind ik de realistisch aandoende verhalen van GTA4 en RDR nog origineler.
     
  13. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet om het één of ander, maar:
    [​IMG]
    [​IMG]
    ?

    Maar het zijn allebei zeer goede spellen (sterker nog, in mijn top 5 games staan denk ik ME1, ME2, GTA IV, EFLC en RDR*))

    Ik heb trouwens een vraagje:
    Na een bepaalde missie heb ik de 'rancher outfit' gekregen en die deed ik ook automatisch aan. Nu is het wel een mooie outfit, maar ik wil mijn net nieuwe 'Legend of the west outfit' aan doen en dat lukt niet. Is het een bug of hoort het zo (wat verhaaltechnisch gezien best zou kunnen)? Graag alleen 'bug' of 'hoort zo' antwoorden, want ik wil verder nog helemaal niks van het verdere verloop van het verhaal/spel weten ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2010
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mass Effect wel, en GTA4 veel fragmenten bij een maat. ;)

    Over je spoiler, dat hoort zo. :) Is geen bug.
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze nog steeds niet uitgespeeld hebt.

    Nadat je op je ranch missies moet gaan doen heb ik het niet meer opgestart
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn maar heel weinig missies op de ranch. Heb je echt in een paar uur gedaan
     
  17. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond die missies op de ranch echt een gigantische anti-climax. Heb je net de gevaarlijkste criminelen bestreden en weet ik veel wat, moet je daarna een beetje koeien gaan verplaatsen :emo: Einde vond ik ook niet echt origineel trouwens.
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, dat gedeelte op de ranch was wel een beetje boring, vooral die koeien verplaatsen inderdaad. Elke missie waar koeien in zaten waren té saai...
     
  19. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met red dead redemption multiplayer.. ik probeer met 3 of 4 vrienden een free roam sessie te doen, lekker bandieten knallen enzo. maar 2 vrienden van me kunnen niet bij elkaar in de free roam sessie.

    dus bij mij kan er maximaal 1 friend joinen, dan kan de ander niet meer.
    als een vriend een potje opstart kan alleen ik er in.
    als ik een vriend wil joinen kan ik dat, alleen dan kan vervolgens de andere speler er niet bij..

    het is enorm frustrerend en ik vroeg me af of jullie hier een oplossing voor hadden :)

    EDIT: het lukt me ook niet om in de coop mission pack te komen.. hij blijft maar laden bij 'the river'
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met al die kostuums waar je geen informatie over ziet? Bij een paar kostuums zie je een lijst staan van items die je moet vinden. Hoe kan ik de overige kostuums vinden/krijgen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina