[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Bovenstaande inderdaad, je nadert het einde. En voor die I know you stranger moet je even op de RDR wikia kijken, want deze schijnt erg buggy te zijn.
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    De "I know you" missie telt trouwens niet mee om het spel op 100% te zetten.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hmm ok zonde, want die vind ik juist wel leuk. Vraag me af of ik hem wel op 100% ga uitspelen. Ik vind het spel nu echt helemaal te gek, maar ik vraag me af of dat zo blijft als ik hem helemaal tot het laatste grassprietje ga uitspelen
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet erg veel doen voor je die 100 % beet hebt.
    Ik heb het niet gedaan omdat ik het allemaal wat te veel vond.
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Het enige irritante vond ik dat je moest wachten op bounty posters en die plantjes verzamelen, de rest was gewoon leuk om te doen.
     
  6. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook van hem op 100% te doen, maar 2 dagen nadat ik de story had uitgespeeld heb ik hem laten liggen.
    Bloemetjes plukken werd me te veel & uren zoeken achter een stomme armadillo, en dan nog geen vinden 8)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    uitgespeeld!

    [spoiler1] Gaaf hoe zijn zoon het overneemt. Cool detail: hij gaat ook niet in het bed van zijn ouders liggen. Wat ik wel zonde vond: vanuit cover had ik het hele leger wel kunnen hebbben :9)[/spoiler1]

    Ik neem aan dat de rest van het spel bedoeld is om zaken af te ronden? Strangers ga ik ws wel doen (waar kan ik bevers vinden overigens, voor 1 van die strangers), de rest moet ik maar even zien.

    Ik zie ook in de list dat je speciale plaatsen oid helemaal kan uitspelen? Hoe werkt dat precies?
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet of je het al hebt gedaan, maar je kunt met Jack ook nog een speciale missie gaan doen in Blackwater - om het helemaal af te ronden zullen we maar zeggen.
     
  9. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat duurt even voordat je die krijgt dacht ik.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Goed dat je het zegt. Heb al een hele tijd de game uitgespeeld, maar tijdens sporadisch opstarten nooit aan een extra missie gedacht. Ben benieuwd. Moet ook nog steeds aan Nightmare beginnen, die staat al enige tijd op mijn HDD.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nope nog niet gedaan. Tnx, zal nog even rondspeuren

    vraagje mbt het einde

    ik zal wel gek zijn oid, maar waarom kwam het leger eigenlijk binnenvallen 8)
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Omdat Marston gewoon een puppet was van de overheid om hem 'vrijheid' te beloven. Uiteindelijk werd hij gewoon een oor aan genaaid en stond het leger/overheid voor de deur om ook nog even met hem af te rekenen. Eens een crimineel, altijd een crimineel. Dat was hun reden.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat is een 'stranger' missie en geen gewone missie. Dat vind ik wel tamelijk jammer, ik had die graag nog eens over gedaan.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dacht ik al. Wat ontzettend lame.

    Dan hadden ze toch net zo goed direct met hem kunnen afrekenen nadag ik Dutch had gepakt?
     
  15. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja.. dat dacht ik ook.
     
  16. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel van die dingen heb ik tijdens de verhaallijn gedaan.
    Moet echt al een half jaar oid de laatste punten doen (aantal bounty missies, outfits).
    Maar eigenlijk omdat er verder niet veel spannends meer te beleven is voor de verandering niet bijster veel zin meer in

    /Ehm half jaar.. Veel langer dus, 21-08-2010 had ik de achievement voor het voltooien van de verhaallijn.
    Tot nu toe 43:10:29 uur gespeeld
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al wat meer over die dlc die ging komen ?
     
  18. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Een armadillo? Man, die zijn echt overal. Armadillo's (gordeldieren) zijn geen zeldzame dieren in RDR. ;)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Had gekund, maar die bolhoeden zijn gewoon zulke eikels dat ze er nog even mee gewacht hebben. Dat heeft wel iets, vind ik. Ik vind het in ieder geval een mooi einde. Op het moment dat John het loodje legt, moest ik direct denken aan wat Jack nog tegen hem gezegd had over een boek: "The day John Marston stopped shooting". Tja... vind dat wel mooi.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Behalve als je ze zoekt. :+ En dat is echt met zowat alle dieren zo. :p Behalve Buffalo's, die zijn gewoon zeldzaam. Er zijn er 20 en ze spawnen niet bij. Het is ook een achievement om ze allemaal af te schieten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina