1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt geen vraagteken in.. Dan is het dus die 'scrap'.
    Bedankt!

P.S. Heeft de PS3 echt slechtere graphics?

Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ja, er zijn screens te vinden waar je de vergelijking ziet en het verschil is dramatisch op sommige punten.

3. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Het was erg makkelijk te halen, volgens mij heb ik ze gehaald in een ruime 20 minuten. Nogmaals bedankt voor je tips.

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, neem HIER maar eens een kijkje;)

5. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zie ik het inderdaad ook!

6. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde al dat het lang duurt voordat sociale club updatet. Maar ik wacht nu al een paar dagen, is er iets wat je moet doen voordat hij gaat updaten?

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Moet je het spel even opstarten, dan update ie hem weer meteen.

8. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je gewoon dat ik rdr even af moet sluiten en dan weer moet opstarten?Dat heb ik namelijk al lang een keer gedaan... Of bedoel je dat niet?

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    vandaag gewoon ff opstarten en je savegame laden. Dan afsluiten en op de website kijken, dan is ie bijgewerkt.

10. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei wat ik er al zo'n drie dagen op:confused:..
    In die tussen tijd heb ik hem zo vaak gelaad, afgesloten en gekeken. Maar ik denk dat ik gewoon wat geduldiger moet zijn|:-

Dan heb ik nog wel een andere vraag: ik wil graag de achievement 'Friends in high places' halen. Als je een bandana draagt, gaat er niks van je 'honor' af toch?
    Is het slimmer om als je het achievement hebt gekregen hem niet op te slaan, maar gewoon je vorige savegame te laden of maakt het niks uit, omdat al die moorden geen invloed hebben?

Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  11. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    die taktiek heb ik wel gebruikt voor de achievement van 5000 bounty op je hoofd en dan een brief gebruiken, werkt prima.. je hebt het toch niet nodig voor de 100% completion :)

12. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef hem natuurlijk niet op te slaan, wanneer ik dat achievement heb verdwijnt hij niet opeens. Maar ik moet nog wel de achievements halen dat ik 250 kills met een pistool en een mounted gun (??) moet doen. Misschien is het dan beter om hem toch op te slaan, aangezien ik veel kills maak als ik een 5000 dollar bounty nodig heb. Of houdt hij deze toch wel bij?

Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan ook gewoon een private online game aanmaken en daar de mounted gun achievement halen.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Gewoon bandana op doen

15. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een potje 'Five Finger Fillet' winnen om een bepaalde outfit vrij te spelen. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar ik bak er echt niks van. Zijn er mensen met tips die dit wel is gelukt. Op internet heb ik wel gevonden dat er een vast patroon in zit, maar dit gaat alsnog niet helemaal in de volgorde die daar stond beschreven..
    Tips zijn dus welkom!

16. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel gefascineerd over het verloop van de actie in de game, in't begin van de game ga je opzoek naar die gozers, Bill, Esquela en Dutch.. als je dat gedaan hebt ga je naar je famillie toe en bestaan je missies uit het ophalen van koeien en je zoon leren een eland neer te schieten..... :p

Dit is best wel vet eigenlijk, omdat wss meerdere delevopers ervoor hadden gekozen de zoektocht langer te laten duren en dit stuk er niet bij in te proppen, zoals bij GTA IV, wanneer je die gozer eindelijk hebt gevonden (en hem vermoord of niet) en dat het spel dan afgelopen is zonder dat je weet wat de uitwerking van het einde op de spelers heeft :p

Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Even een vraagje over het 100% completen van RDR. Moet je in elke stad waar je bijvoorbeeld Blackjack kunt spelen, allemaal de matches winnen?

18. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, gewoon 1 keer winnen is genoeg. Je moet wel voor sommige outifts in een specifieke stad een spelletje winnen.

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je dit beter in een spoiler kan zetten... Veel mensen hebben het spel nog niet uitgespeeld namelijk

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mmh, misschien stelde ik de vraag verkeerd. Stel ik ben in Blackwater, en ik doe daar de Blackjack, en ik win de pot en speel iedereen blut. Dit telt dan voor een bepaalde percentage. Moet ik dan ook in alle andere steden één keer winnen om daarvoor meer percentage te behalen voor de 100% Completion?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina