1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ook neon eronder en van die hydralaucs of hoe je het ook schrijft ?
    Of opvoeren of nitro ?
     
  2. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Nitro wel heb ik in een filmpje gezien echt lachen
     
  3. kuchiki Byakuya

    kuchiki Byakuya Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hey heb een vraag hoop dat jullie me ermee kunnen helpen

    heb net z'on drugsmissie gedaan en toen ik eindelijk bij level 8 kwam en tijdens die missie doodging, wilde ik het daarna nog een x proberen, maar toen was die icoontje van die missie gewoon weg van de map. Weten jullie hoe dat kan? heb ik die missie dan nu al gehaald ondanks ik dood ben gegaan?

    want daarvoor bij level 4 of 6 toen ik afging kon ik gewoon daarna weer die icoon selecteren en verder gaan maar nu niet meer

    thnx
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Gewoon heel het district afzoeken erg lastig :+
     
  5. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Om snel geld te verdienen moet je de destruction derby activity uitspelen.
    T/m lvl 8. En dan kan je steeds level 8 herhalen en je ontvangt dan steeds 5000 dollar en lvl 8 kan je in 2 minuutjes halen. dus in een uur heb je ff 1,5 ton
     
  6. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Jullie allemaal lekker spelen he, en ik heb hem gepreOrdered bij Gcshop, zeggen ze dat ie er dan zaterdag moet zijn, is ie er nog steeds niet, echt de grootste bullshit ooit wat mij dan ook weer overkomt!
     
  7. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stond ie gisteren wel al op verzonden bij gcshop, maar ik heb net in mijn brievenbus gekeken, en helaas geen Saints Row.. Straks nog maar ff checken, misschien komt ie wat later vandaag.. Ik hoop wel dat ik hem dit weekend iig nog kan spelen.. :{
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    Nooit meer bestellen daar
     
  9. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    lol wou net zeggen daar gaat mij hopen na het lezen van deze post hoor ik ineens de brievenbus\o/ eindelijk8)
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game net gehaald. Ben toch wel erg benieuwd geworden na de Demo :) Ga snel spelen ;D
     
  11. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    is ie coop op 1 console te spelen??
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik heb hem van GCshop.nl binnen, vette steelcase joh :D.

    Erg vet spel joh, al die activities enzo :). Heb nu 4 uur gespeeld ofzo, en nog maar 8% klaar.
    Ik merk net zoals wat anderen dat het iets moelijker is geworden, was zelfs doodgegaan bij het laatste 'demo-level' :eek:.
    Het instructieboekje is ook lekker handig, not :9. Alleen maar besturing, uitleg van de balkjes enzo, en dan pagina's lang credits.
    Online ook al geprobeerd, beetje laggy, maar wel vet.
    Gewoon wachten op die patch :).

    Ik wilde er eigenlijk even mee wachten, maar nu ik hoor dat je met Destruction Derby veel geld kan verdienen... zul je mij de komende uren niet meer zien.

    //edit Ohja, nitro en hydraulics zijn er wel, hydraulics is wel grappig, omhoog springen en 'leunen'. Nitro zie je gewoon wat vlammetjes uit je uitlaat komen, en je gaat iets sneller. Niet écht super.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2006
  13. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Body mods, dus spoilers, body kits, bumpers, enz. Velgen. Kleuren, waarbij je zelfs de velgen kunt laten spuiten. Best uitgebreid dus. En dan kun je nog nitro en hydraulics installeren.
     
  14. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    wat voor multiplayer mogelijkheden zijn er, en dan bedoel ik niet online
     
  15. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer ff mijn brievenbus gecheckt, en nog steeds *niks*!! Pl**ris t*fuszooi, dat wordt dus geen Saints Row spelen dit weekend.. Lekker hoor, en dat terwijl het volgens de status op gcshop gisteren al verstuurd was.. Ik baal hier echt van want door de week heb ik bijna geen tijd!! :mad: :mad: :mad:

    www.gcshop.nl is ook down volgens mij, lekker allemaal hoor! :{
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Is er ergens het Saint's Row font te downen?
    Heb al op Dafont.com gezocht, zo'n site die het herkent enzo, maar niks :mad:.
     
  17. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu al wat missies gedaan en wat rond gereden. Heb erg gelachen om de Insurance Fraus missies :) Lekker aangereden worden =P De game is toch wel erg vet... Had het niet verwacht :)
     
  18. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Secret achievements:

    Air Traffic Controller (10 points): Destroy 50 helicopters.
    Audiophile (10 points): Collect all 60 hidden CDs.
    Dominator (10 points): Win 10 ranked matches in a row.
    Jump the Shark (10 points): Withdraw a total of $200,000 from the loan office.
    Negotiator (10 points): Take 50 hostages.
    Professional Thief (10 points): Steal 30 boxes and deliver them successfully.
    Stilwater PD Award (10 points): Kill 50 Stilwater residents with only melee attacks.
    Addicted To Tha Row (20 points): Play for 20 hours.
    Chain Gang (20 points): Drop off a total of 500 chainsaw to the Big *** Chains in ranked matches.
    Clocktower Camper (20 points): Head shot and kill a total of 100 enemies with a sniper rifle in ranked matches.
    Marathon Runner (20 points): Traveled 26.2 miles on foot.
    Pimps Down (20 points): Kill the Pimp In Protect the Pimp 50 times in ranked matches.
    Tourist (20 points): Drive 500 miles in the city of Stilwater.
    Xzibitionist (20 points): Get your team car to level 4 in the Blinged Out Ride mode a total of 50 times in ranked matches.
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt echt een kutzooi ik heb hem ook niet gehad..!!
     
  20. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag de Singleplayer verhaallijn uitgespeeld. Heb nu 71% van de game compleet. Echt een vet spel!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina