1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark8925

    mark8925 Guest

    die snatch 8 is best pittig :9
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja was ook wel zo, maar moest maar 6 ''hoeren'' ophalen.

    Tip: Koop 4 hamburgers, AK 74 met veel kogels, en pak een politieauto.

    Rij naar de plek, knal de pimp neer + de rest en pick de hoeren zo snel als maar kan op en rij terug, dit herhaal je dan. Op het einde wordt het vast wel wat lastiger.
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    65% completed met 21.5 uur speeltijd :)

    Nog 1 missie te gaan, die bewaar ik voor morgen :cool:
     
  4. mark8925

    mark8925 Guest

    die tactiek heb ik ook al bij level 7 gebuikt :cool: hehe .. maar net lukte die ff niet.. nog maar eens proberen zo
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh oeh, ik heb het spel vandaag besteld, en zit mezelf nu al de hele tijd een beetje gek te maken met steeds de topics te lezen, reviews te lezen, en dergelijke. Heb al een week de PU, maar heb om de een of andere zieke reden gewacht met lezen tot nadat ik het spel had besteld.. Ben blij met de Gold Award :+ Kan echt niet wachten!
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    Er zijn in de hele stad 4 plekken waar je snatch kan spelen he. Ik heb er nu 2 helemaal af. En bij de andere ben ik level 7 en level 4. Als ik deze uitspeel krijg ik nog een achievement \o/
     
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    ben je blij ofso..?:emo:

    jij geilt echt op archievements heh?
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    Ja
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Dus jij noemt mij een leugenaar:b:

    Ik " citeer "

    Engelstalig spel met Nederlandse ondertiteling.
    Handleiding in het Engels.
    Quickstart in het Nederlands.

    Ik heb het spel gekocht bij Bart Smit en heb nog steeds die Nederlandse ondertiteling niet kunnen activeren.
     
  10. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat:

    Engelstalig spel
    Quickstart in het Nederlands.
     
  11. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Bij mij ook, wat lul je nou man, natuurlijk zit er geen NL ondertitels in deze game :D

    Tis geen kinderspel ofzo, lijkt me logisch om te verwachten dat mensen boven de 18 redelijk engels kunnen. Als je dit niet kunt ga het leren zou ik zeggen ... o_O
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363

    Bij mij staat het er toch echt en het leek mij wel makkelijk om dit in te stellen en anders moeten ze het er niet opzetten. Er zijn wel meer games die 18+ zijn en voorzien van Nederlandse ondertiteling, dus jouw opmerking is wat kort door de bocht. Ze halen toch ook de ondertiteling er niet uit als het een 18+ film betreft of zie je dat in sommige gevallen niet meer...:):
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem je geen leugenaar, ik zeg alleen wat er op mijn cover staat. Ik heb de steel book. O ja, en je kunt proberen wat je wilt, maar je zult geen Nederlandse ondertiteling vinden, simpelweg omdat die er niet is. Als dat op de cover staat, dan is dat een coverfout (ik neem aan dat je dus de "normale" editie hebt?). BTW, ik neem aan dat iedereen in Nederland, hoe slecht ook je Engels is, dit wel begrijpt. Je bent 18 jaar... en je hebt op school gezeten (zoals door MMaRsu al werd aangehaald ^^). Het is makkelijk Engels, en als je het dan niet zo snel kan volgen, dan zet je de Engelse ondertiteling aan.

    Trouwens, ik koop de laatste tijd niet zo veel spellen, maar ik ben zelf nooit Nederlandse subs tegengekomen.. behalve bij EA games, maar die zijn dan volledig vertaald, dus ook het gesproken gedeelte. Ze zullen er vast zijn, maar het gros is niet ondertiteld, omdat het gewoon niet redabel is.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  14. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoooo vervelend, hij loopt (net als bij sommige andere las ik) behoorlijk vaak vast.....cache al gewist maar dit verhelpt t niet,...

    Weet iemand of de al aangekondigde patch dit gaat verhelpen, want ik wordt hier goed ziek van.....

    Maak spellen gewoon lekker HELEMAAL bug vrij, neem bijv. NHL 2K6, die kon ik ook omruilen, omdat die gewoon ONSPEELBAAR was met vastlopers, maargoed...dit spel is te vet om weer weg te doen
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Loopt het spel vast als je de guide opent of op een andere manier?
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Nicos, is duidelijk zal wel een foutje zijn dan. Kom er inderdaad zo ook wel uit...
     
  17. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Koop nou gewoon voo 29 euro een extra koeling die je er zo achter op klikt.
    Dat spaart je een hoop ellende en hebt ook geen vastlopers.
     
  18. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    is die steelcase het kopen waard??

    je krijgt hem voor hetzelfde geld maar als hij echt vet is dat probeer ik hem wel over te kopen van iemand en niet bestellen want daar weet je niet ckr of je die versie krijgt
     
  19. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    een fps van 28 op een 360.
    Zo indrukkwekkend voor een spel, mijn ps2 perst er nog een hogere 28fps uit met god of war.
    Kom op zeg een 360 moet toch zeker wel meer aankunnen dan een 28fps en die tearing vind ik voor 60 euro niet acceptabel.
    Kom op zeg als je beeld een beetje beweegt krijg je die irritante lijne weer door je beeld heen.
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef nog maar 4activities op de laatste level :) en dan ben ik ook met activities.. vooralsnog vond ik alleen de insureance fraud leuk de rest was beetje saai haha
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina