1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn game loopt bijna altijd "half vast" als ik tijdens het spelen op start druk en bijvoorbeeld naar de phone ga, dan kan ik ff niks meer en dan 15 seconden later kan ik opeens wel weer spelen :confused:
    en over die NL subs, dat heb ik ook op mijn doosje staan, ik heb de plastic editie
     
  2. Andad

    Andad Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt niet weten hoe vaak er fouten worden gemaakt op hoesjes van dvd's, met games is het normaal wat minder maar dit is gewoon een foutje.
     
  3. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds zaterdag ook het spel, Gisteren toen ik eindelijk tijd had. Hele dag gespeeld.
    Zeer verslavend spel!! :)
    Mooi spel, mooie graphics,veel mogelijkheden

    Totaal geen last van vastlopers..
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    nog geen enkele keer een vastloper gehad

    perfect spel gewoon .....
     
  5. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er helaas niet zo tevreden over. Ik heb het spel gekocht maar het voelt aan als een opgevoerde San Andreas. Naast nieuwe activiteiten zitten er niet echt vernieuwingen in. Ik heb nu 16 uur gespeeld en ik zit op 40% van het spel dus ik mag wel stellen dat ik het spel een kans heb gegeven. In het hele spel wordt eigenlijk het hele sloppenwijkengangsterbestaan in de zeik genomen en dat is leuk voor een uurtje maar niet voor een hele game.

    De sfeer van GTA wordt toch niet geƫvenaard en onder een strak italiaans pak draag je geen baggy kleding met skaterkettingen... :lol:
     
  6. NeoRyzer

    NeoRyzer Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    terugkomend op de vastlopers die ik heb... Wat raar is is dit, hij loopt nooit vast als ik tevoet ben. Enkel als in een auto rijd.. ik heb de game al eens omgeruild maar het probleem is niet verholpen, ligt dat aan mijn koeling of moet ik em ff laten opsturen?? En.. wat betreft de koeling, waar kan ik een extra koeling kopen?? Grtzz
     
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    dan doe je er toch gewoon een italiaanse blouse onder:{
     
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar halen jullie maatpakken? Of is het hoe verder je komt, hoe mooie de kleding?
     
  9. mark8925

    mark8925 Guest

    impression clothing
     
  10. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan daar nog een pak aanschaffen!
    Is het dan hoe verder, hoe mooier?
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je geen broek, jasje, hempie en schoenen kopen? ;)
     
  12. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Voor de mensen waarbij de game vastloopt, probeer je cache eens te legen :)

    Ik zou zeggen ga engels leren, daar heb je veel aan :b:


    HHHH *ZUCHT* je snapt het niet. Als je V-Sync aanzet zit je VAST aan een FPS van 28 of 60. aangezien ze 60 nooit hadden kunnen halen, zat je dan met een fps van 28.

    Damn fool...

    /Mod Voortaan even de edit-knop gebruiken ipv dubbel te posten en laten we het ook gezellig houden-/-Kameo
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee echt dom van mij.
    Maar vertel je mij nou eens waarom een fps van 60 niet mogelijk is.
    Kom op zeg je hebt het wel over de nextgen games en is dan 60fps niet mogelijk op de nieuwste hardware.
    Kan de 360 dus geen 60fps aan en zit je elke keer dus met je giechel naar tearing te kijken, gerustelende gedachte is dat.
    Vraag me af of de ps3 wel 60fps aan kan.


    Koeling is te koop bij www.consoleshop.nl.
    Vandaag besteld morgen in huis

    /Mod Voortaan even de edit-knop gebruiken ipv dubbel te posten -/-Kameo
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die erop zet vervalt de garantie dan?
     
  15. Andad

    Andad Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA kon mij nooit boeien, Saints Row wel. Ik heb alle GTA's geprobeerd en vanaf GTAIII vond ik er niks meer aan. Het ontploffen van auto's zag er niet uit, er waren geen physics en/of ragdoll en aangezien ik een ragdoll-hoer ben vond ik GTA niet heel erg leuk.

    Ook vind ik de side-missions gewoon 10x zo leuk bij Saints Row als GTA...
     
  16. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zojuist uitgespeeld..

    Ik vind het einde alleen wel FUCKED Up ( en dat bedoel ik negatief ) :mad: ( plus dat ik het einde ni helemaal snap.. waarom?? )
     
  17. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee je klikt hem aan de buitenkant er gewoon op.
    Je hoeft niks open te schroeven gewoon erop klikken stroom kabel van je 360 erin en klaar.
    Je merkt het echt hij blijft gewoon veel koeler.
     
  18. MMaRsu

    MMaRsu Guest


    :'). Ik zeg niet dat de 360 geen 60fps aankan, dat kan de SNES ook wel. Het probleem is dat je dat bijna niet voor elkaar krijgt, een game met 720p of hoger met zulke grafische details ook nog eens op 60fps te laten draaien.

    Maargoed ik hou er over op, volgens mij heb je totaal geen idee waar je over praat _0/
     
  19. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee blij dat we jou voor de uitleg hebben.
    Dus om het dan maar mooier te maken krijgen we daar tearing voor terug.
    Goh wat een vooruitgang zeg, maar nogmaals zou de ps3 het misschien wel beter aankunnen.
    Onee ik heb er geen verstand van en heb geen idee waar ik over praat.
     
  20. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan koop je toch gewoon een PS3? Het zal mij persoonlijk een worst wezen dat de filmpjes tearing laten zien. In het spel zelf heb ik er geen last van. Het ligt denk ik zo en zo aan het spel zelf want bij geen ander spel heb ik het gezien.

    Die coolers die je kan kopen voor de 360 klik je gewoon op de achterkant en zolang je je console niet openschroeft vervalt je garantie niet.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina