1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Shit online zuigt bij matchmaking. Ik was met Calipso bling my ride aan het doen en ik zat gewoon zeker meer dan 5 minuten vast in m'n garage met m'n auto!! En is tering veel lag. met alles gewoon dingen die in de lucht zweven en shit.
     
  2. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha okay dus ik hoef niet met jou eventueel later saints row online te spelen :) haha

    toch wel jammer aangezien er toch opzich grote verhalen waren over het online gebeuren... de online shit was toch HET gene wat zich onderscheide van de GTA serie..
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kerel serieus ik werd fokking parra daar. Toen ik er 1 maal uit kwam door onze ride kapot te knallen kon ik me buiten ook gewoon niet meer bewegen. Dus we hebben die pot ook kansloos verloren!!! :+
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    haha vage shit, hoop dat met patch eventuele bugs verholpen wordt.. want wat ik nu lees van jou zou ik al helemaal gek worden
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net dat de DVD aan de onderkant een beetje bekrast is aan de zijkanten.. terwijl de game wel gewoon in een seal zat. Hebben jullie dat ook? Kan misschien iets te maken hebben met de vastlopers =/
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Je hebt een punt. Zijn veel fouten in waardoor game zeker niet als top game mag beschouwd worden. Vast loper heb ik vandaag maar 1 keer gehad. Andere dagen 5 keer. Dus lucky day.
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Net de storyline uitgespeeld, man wat is het een game zeg:D.

    Vind het einde alleen stom...

    Je doet alles voor de saints, en dan word je verraden door je eigen gang. Je kunt niet meer verder spelen en mijn manneke is dood:mad:.
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh! :confused:

    Je kon toch gewoon doorspelen als je de game hebt uitgespeeld, of niet?
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dacht ik ook...
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vastlopers: Geen last van gehad, nu een uur of 5 gespeeld
    Lag: Ook geen last van, geen Live op het moment :+
    Overige Live problemen dus ook niet
    Auto's die verdwijnen: Tsja, heb ik gezien, kan me niet boeien. Had je ook vaak zat in GTA, je went er aan ;)
    Voor de rest, je ziet ook een heleboel dingen niet.. Zoals bijvoorbeeld het erg uitgebreide pimpen van auto's, het slimme garage systeem, levendige stad, politie die mijns inziens erg slim is..
    Maar verder kan ik nog niet echt goed oordelen, want ik ben nog niet zo ver, dus ik weet niet wat er veranderd oid ;)
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je wordt helaas terug gezapt naar main menu.. heel vaag

    eerst de overige 5 procent halen dan de laatste missie indrukken kijken of het nog steeds zo vaag is..
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens een aardige money making glitch.

    Ongetwijfeld al een keer gezegd, maar ik heb geen zin om ook maar 1 blz terug te kijken muwha! Dus:
    Jat een Titan (zo'n geld-truck /waardetransport-truck van de politie) en rij daarmee naar een crib zodat je hem aan je lijstje toe kan voegen.
    Haal hem vervolgens uit je crib, gooi er 2 granaatjes op en verzamel je geld (gemiddeld zo'n $7.000!).
    Loop vervolgens weer terug naar je garage, haal opnieuw je Titan eruit en herhaal de vorige stap en je hebt zo weer $7.000!

    Overigens:
    23 uur gespeeld nog GEEN vastloper gehad.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  13. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Jezus mensen ze zijn toch bezig met een patch voor online :D
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ MMaRsu

    Dat hoop ik dan maar! Gisteren avond voor het eerst Online potjes gespeeld. En in allen LAG ervaren!
    Gewoon zwaar kl*te....
    Ga dus pas Ranked Games spelen als er eerst een Fatsoenlijke Online Patch komt!

    Verder heb ik totaal geen last van Vastlopers tijdens het spelen! Loop gewoon vloeiend, ondanks dat ik er toch heel wat uurtjes achter heb zitten spelen.
     
  15. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je hebt vaak wel lag, maar je kan ook gewoon met nederlanders custom game doen ofzo en er is echt niet altijd lag. En de patch komt er binnekort aan.
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik wil gewoon Online spelen tegen iedereen, zonder al te vaak LAG te ervaren :)...
    Dat het eens gebeurd is niet erg. Maar bij Saints Row komt het aantal Lag Games zwaar boven de Games die je wel lekker goed hebt kunnen spelen.

    Ben blij als die Patch komt :)
     
  17. basovich

    basovich Guest

    ga hem denk ik vandaag of morgen halen:), weet iemand waar ik hem in de winkel voor 55 of 50 euro kan halen?
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    mediamarkt of gamevision.org
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Hoe ziet die geldtruck eruit ? Wat voor kleur en waar kan je 'm vinden ? :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2006
  20. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje he.. ik weet vrij weinig over deze game en heb geen zin om alles op te zoeken dus dan maar zo :). Is de speelwereld groot? Vergelijkbaar met GTA Vice, of SA? En ik neem aan dat er ook motors in zitten? Alvast bedankt :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina