1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik kraak ze nu gewoon in 2 sec, altijd handig
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    een kluis kraken is soms wel iiri met die laatste knop, de A ofzo dan spring hij weer trug naar het 2e rondje van de kluis. en soms stappen die luitjes van mij niet eens in me auto . maarja dit spel is super :) vermaak mij er zeker prima mee, en blijft voorlopig ook wel in me 360 zitten ! hopelijk word de online lag wel snel opgelost en kan ik makkelijker in een server komen want dat duurt ook wel 10 min voordat ik pas een online match kan spelen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren het spel voor het eerst gespeeld en begonnen met het creëeren van een speler die mij aanstond. Half uurtje verder was ie ready to go en snel de eerste twee missies gecleared. Toen eens een kijkje wezen nemen in mijn crib en ja hoor, bij het wisselen van wapens een vastloper, niks deed het meer :mad:
    Zelfs het mannetjes was niet opgeslagen, lekker tegenvallend begin van een game......
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    echt te vaag, ik heb em al zo'n beetje lam gespeeld, en ik heb nog steeds geen vastloper gehad.. Echt raar dat het zo verschilt..
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Feit blijft dat ik dit ontoelaatbaar vindt..... maar goed.
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens :)
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor, 14 uur gespeeld, en een vastloper.. De eerste :x ben benieuwd of het de enige is..
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb tweede disc SR en ja mag raden wat er weer gebeurt. hij blijft weer hangen. Niet normaal meer.
     
  9. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al meer dan 25 uur gespeeld en nog geen enkele vastloper gehad... Vreemd.
     
  10. basovich

    basovich Guest

    jup, had dat op het begin ook..daarna gaat het vrij makkelijk maar als je dan aan het kraken bent is de politie kei snel bij je zo'n beetje in 5 seconden, niet echt realistisch dus:{.
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Realistisch. :+ Is maar spelletje, moet toch uitdagend zijn. Plus, elke keer als je de zelfde kluis kraakt wordt het moeilijker en verschijnt er sneller meer politie.
     
  12. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand verklaren waarom het spel zo vaak vast loopt???
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    In de 50 uur die ik het spel gespeeld heb, is het spel bij mij nog nooit vastgelopen.

    Misschien wordt je Xbox 360 te heet? Is hij voldoende geventileerd? Heb je er alleen last van de laatste dagen (die bijzonder warm waren)?
     
  14. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan zijn, maar toen ik het spel aangezet had (4uur niet gespeeld :genoeg tijd om te koelen)dan liep het na 20 min vast.
    En dat gebeurt alleen in de bovenste deel van de stad ,in de eerste delen van de stad heb ik dat probleem nooit gehad,:confused:En mn xbox begint ook n raar geluid te maken wanneer dat vast zit.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu een paar dagen en ik vind het echt geweldig!! Ik mis natuurlijk de motoren, vliegtuigen en helikopters ook wel. Maar ik heb wel het idee dat de snelle auto's ook écht snel gaan.

    Wat ik wel een minpuntje vind is dat er soms heel erg weinig auto's zijn. Zo moest ik bij zo'n kleine missie, insurance fraud, me zelf voor de auto gooien. Je raadt het al ik zag een minuut lang geen auto's. (Hoewel ik wel moet zeggen dat ik dat geweldig leuke missies vind! :D)
     
  16. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    En op de 2de brug van links loopt het altijd vast op dezelfde plaats als je de brug oversteekt ,ik heb het 10 keer geprobeerd en altijd liep het daar vast.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    10 keer! Jij bent gek:cool:

    Maar ik heb nog een vraagje. Ik ga hem over een weekje waarschijnlijk ook kopen. Maar ik vroeg me af, omdat er in de hele game zoveel kleding etc. in zit, of er ook een bivakmuts in de game zit?.. Alvast bedankt.
     
  18. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Trouwens, ik herriner me dat ik inderdaad een vastloop bug had. Dat had ik bij de eerste missie voor de commisaris, maar goed, dat loste zichzelf later weer op toen ik gewoon doorspeelde dus niet meer aan gedacht. Was wel maf ja, geen idee hoe of waarom. Denk dat het aan de cache ligt misschien op je harde schijf, dunno.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wel een gewone muts ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina