1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    Heb nu weer weekend, dus tijd voor saints row. heel de week niet gespeeld. maar die online patch is er nog niet zeker?
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    nope.....
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ze mogen wel ff opschieten want het speelt nog steeds kut.

    Ook meteen wat andere dingetjes. Indicators van welke kant je beschoten wordt. Nu is het vaak dat je het pas door hebt van waar het komt als je al bijna dood bent.

    En als je met een party een online game opstart is het ook handig dat je vrienden bij je in de game zitten. Heb het al een paar keer gehad dat dat dus niet het geval is.
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    eeff een vraagje , waar zit dat museum ?
    Ik moet voor de chop-shop een bulldog zien te krijgen, maar er staat museum bij.
    Waar is dat gebouw?
     
  5. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ergens rechtsboven op de map .. en volgens mij heet dat gebied ook museum
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    hahaha ja volgens mij is dat geen gebouw. Maar gewoon een buurt. Museum District.
     
  7. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bulldog vind je alleen als je "homies" erin rondrijden. Je zult ze nooit gewoon op de weg vinden.:thumbs:
     
  8. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Hitman, die mannetjes verschijnen maar niet. Doe ik iets fout? Ik rij wel in de goede wijken rond.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je moet ze wel in je hud zetten he.
     
  10. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ook een paar uur daar liggen rondrijden. en ik heb de volledige vice kings territory dus museum district is ook van mij, maar helaas komt die niet tevoorschijn.

    btw het is me opgevallen dat er nu meer en meer "eiswolf" auto's rondrijden sinds ik die in mijn eigen garage heb steken :eek:
    is dit dan ook spelafhankelijk? welke auto's er rijden of is dit puur toeval dat ik die meer en meer carjack?
    ik ga het eens testen en een tijd met een "ant" rondrijden :D
     
  12. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een uur of 11 gespeeld en nog geen vastloper. Ik heb net eventjes de hele middag gespeeld en het blijft gewoon vet!!! Ik zit nu op 16% maar ik doe soms alleen even een activity en voor de rest zit ik te k#tte met de politie en die bendes enzo, gewoon top!*)
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar af eerst. Eens als je verder zit en aan penthouse komt kan het zijn dat het blijft hangen.
     
  14. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Om de Bulldog auto te krijgen kun je beter de Hijack activiteit gaan doen bij het vliegveld. Bij level 7 moet je daar een Bulldog pakken. Als je die te pakken hebt kan je de missie annuleren (twee keer neer beneden drukken op je D-pad). Vervolgens rij je naar Forgive and Forget om je sterren kwijt te raken en rij je meteen door om je auto in te leveren of te pimpen (weet niet meer of dat nodig was, dacht het wel).
     
  15. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat je geen geld naar andere membets in je friendlist kan sturen... leek me wel tof :)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    chop shop eindelijk gehaald\o/
    ben nu bezig met laatste missie van Snatch maar ga elke keer dood door bv. dat ik te dichtbij een gangmember sta en hij me op de grond slaat en iedereen me lek aan het schieten is en ik niks kan doen :mad:
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt per gebied elke dag geld, maar ik merk er eigenlijk niet zo veel van. Moet je ergens langs gaan om het geld op te halen? Of wordt het automatisch bijgeschreven? Op welk tijdstip?
     
  18. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet het ophalen bij je eerste crib, staat ergens zoon doos waar het geld dat in komt. Kan alleen maar weinig in:mad:
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Niet in je kluis?
     
  20. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij dat bedoeld idd

    edit: lol 1000e post!
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina