1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En als het laatste schot wel een headshot is?
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: Ik wacht liever op GTA4, dan dat ik Saint's row haal. GTA4 gaat er realistisch uitzien, ze zullen de zelfde engine gebruiken als bij 'Table tennis'. Is er nog wat info over GTA4?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    daar zul je voor in het GTA4 topic moeten zijn :b:

    dan heb je trouwens wel erg veel geduld, aangezien GTA4 pas in 2007 uitkomt :eek:
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ,dat hoor ik ook verschillend van mensen :confused:, dat vind ik dus ook raar, want sommige zeggen, nee, dan telt de 2de niet, en sommige weer, ja, dan weer wel, maar het beste is denk ik gewoon in 1 keer, is het makkelijkst te raken als iemand stilstaat, mr ja, zoiets is het dus, er is wel een achiev voor ;) succes

    ZELF DENK IK, dat als het 2de schot een headshot is, hij wel telt, maar dat merk je lastiger, omdat als je het 2de shot, maakt niet uit waar raakt, dat hij dan dood is, bij in 1 schot headshot, is die direct dood, zonder 2 schoten
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2006
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    19 Oktober 2007 komt GTA pas uit. Dus dan moet je wel wat geduld hebben ja. Dat is dus nog meer dan een jaar. En hou er ook nog rekening mee dat ie mischien nog eens uitgesteld word.

    Ik had zelf ook nog een vraag. Ik heb nog niet zo'n groot kleding aanbod. Ik zit nou op 20% maar ik heb nog niet echt veel kleding. Veranderd dat nog? Ik merk eerlijk gezegd niet zoveel van die 'Clothing Bonus'.
     
  6. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Clothing bonus is dat je meer respect krijgt doordat je 'coole' kleding aan hebt. Heeft niets met meer kleding te maken dus. En verder.. er zijn niet super veel kleren maar ik vond het wel genoeg. Gewoon alle verschillende shops checken.
     
  7. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die update al uit? Die update die de bugs en framerate moet anpakken.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah op die manier. Ok. Maar een maat van me zei dat ie een hoody had. Weet iemand of die er ook zijn?
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0

    Geen idee wat dat moet zijn, maar voor sommige activities krijg je ook kleding (als je het uitspeeld)

    Ps. Heb elk kleding stuk gekocht ik elke kleur/soort metaal 8)
     
  10. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ berrie

    Jep hoodies zijn er, je krijgt er zelfs gratis eens bij die missie dat je je voor moet doen als een vice king.
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen kunnen we dus gene Saints Row spelen? Want is zie dat je steed moet ingelod moet zijn om je file te kunnen laden. Of gaat dat toch?
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player kan altijd hoor, hij laad de file van je harde schijf.
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    is het dan ook gewoon mogelijk om achievments te halen voor single player?? of moet je daar ook perse op live zijn ingelogd?
     
  14. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook offline halen, ik haalde ook al achievements voordat ik op live aangesloten was
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk. Enige verschil is dat je niet zult zien op welke datum je die gehaald hebt.
     
  16. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan die Reaper auto nog steeds nergens vinden. De chopshop zegt bij het vliegveld maar ik heb hem daar nog nooit gezien. Iemand tips waar hij geparkeerd staat oid?
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gevonden bij dat vreettentje wat langs die lange weg staat als je naar het vliegveld zelf rijd......
     
  18. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de homie "Zombie Lin" hebt dan is die gemakkelijk te vinden.
    Moet je ze gewoon oproepen en dit komt dus in een 'reaper'.
    Indien je die nog niet hebt dan is het even rondzoeken, ben die al op verschillende plekken tegengekomen.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind er - nadat je op ongeveer 70% zit - eigenlijk niet veel meer aan :{

    Ja beetje kloten, maar echt doelen heb ik niet meer naast de activities die ik heb heb overgeslagen omdat die iets minder zijn (vind ik dan).

    Hebben meer mensen dit, of zijn er nog andere dingen om het leuk te houden? Anders pleur ik em denk ik op de Bazar.. :)
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de hele stad in handen hebt kan je alleen nog de activities doen om op 100% te komen , je kan natuurlijk ook nog de achievements gaan halen.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina