1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    I know, maar dat boeit me niet zo..

    Hmm dan nog maar ff klootviolen denk ik.. Vind het huidige aanbod aan games ook nog niet je van het zeg maar.
     
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik met het met je eens Goiz, nadat ik op 68% de hoofdmissie had uitgespeeld had ik ook alleen nog maar de minder leuke activities. Na een tijdje beginnen die activities te vervelen, vooral als je 3× achter elkaar dezelfde activitie doet en dan ook nog eens 8 levels. Helaas zit er niets anders op om het te doen, tenzij je online verder gaat spelen.
     
  3. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de singleplayer op 100% en ik heb van elk stukje genoten! Zeker de activities, origineel en goed uitgewerkt. Nu beginnen met de multiplayer, iemand tips voor de kingpin??
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mooi dat je ervan genoten hebt, maar origineel? Mwah, Racen, mahem, en vast nog het een en ander is al vaker aan bod gekomen. 24 x een activity doen (8 levels voor iedere gang) vind ik een beetje overdreven en daarom geloof ik het nu wel.. Goed uitgewerkt, jawel. Dat wel.
     
  5. SpiDeRRR

    SpiDeRRR Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik heb een probleem met gangs ik kan geen gang joine nix het ligt nie aan kinderslot dat heb ik al gekeken maar als ik bij xbox live op gangs drukt zegt hij dat hij de server nie kan vinden wat moet ik doen??????????
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik zit ook 'vast'. Ik heb nu best al veel gedaan bij alle 3 de gangs. Alleen komen er nu op het moment geen missies meer om te doen. Ik heb hem nog niet uitgespeeld. Moet ik nu eerst alle Strongholds doen ofzo?
     
  8. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Je moet inderdaad soms eerst de stronghold 'missies', want dat zijn ook missies, doen voordat er weer een 'verhaal missie' komt.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    of je hebt geen respect gehaald?
     
  10. tim_027

    tim_027 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die het spel nog NIET hebben uitgespeeld (tot laatste missie) dit niet lezen als je niet wilt weten hoe het afloopt!!!

    kan iemand mij vertellen wat er nou gebeurt op het einde als die boot ontploft enzo?? wie heeft er nou voor gezorgt, en waarom? en naaien je eigen matties je nou of wat ?

    /Mod Goiz

    Tags toegevoegd
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    En dank je wel, ik heb het spel dus nog niet uitgespeeld maar weet dus nu wel wat er gebeurd!!!!
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad even in een Spoiler plaatsen TIM!
    DOe maar gauw...
    Beetje jammer als men hem nog niet heeft uitgespeeld!

    Maar is volgens mij niet helemaal duidelijk. Ik vind het ook maar een vreemd einde. In elk geval zal er een deeltje 2 verschijnen:p
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Waar kan je een bulldog (auto)vinden! Voor zo'n activiteit moet je een bull dog in leveren. Ik kan die nergens vinden!
    En niet die bull dog die je krijgt van die gasten van geld lenen want die is niet goed en kan je ook niet ombouwen!
     
  14. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Hayabusa halo :)
    Je crewleden rijden in bulldogs rond, als je de verhaallijn afgerond hebt. Ik zie ze meestal op het noordelijkste eiland rondrijden.
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel uit en ik vond het echt véél te makkelijk. Er zat in de verhaallijn geen enkele uitdagende missie. In dat opzicht zijn de GTA games veel beter. Met een paar activities had ik wat problemen, alleen op level 8 dan. Verder is de game veel te kort.

    Ja, het einde is best raar, maar ik vermoed dat er een Saints Row 2 komt, want zoals de makers al zeiden, er komt een vervolg als dit deel aanslaat.
     
  16. tim_027

    tim_027 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa sorry van dat gedoe met spoilers enzo , maar k heb geen idee hoe je zo'n bericht in zo'n spoiler krijgt...
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor de volgende keer:

    Hier je bericht [/spoiler ]

    En dan de laatste spatie weglaten. :)
     
  18. tim_027

    tim_027 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    okeejj tnx man:thumbs:
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    is het trouwens mogelijk, ergens te bekijken hoeveel je al van die pakketjes uit de zaak hebt gestolen en hebt ingeverd?
     
  20. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar niet, heb ook zitten zoeken maar nergens gevonden.
    Na 30 pakkjes krijg je uw achievement. Heb deze onlangs gehaald.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina