1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    die bug had ik ook, gewoon andere shit gaan doen, activities, na een tijdje kun je hem weer spelen, althans ik..
     
  2. Likwit_Snake

    Likwit_Snake Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx ;), dat zal ik proberen... vage bug. Waarschijnlijk als je m gesaved heb, als je een paar activities hebt gedaan, dat t dan dus weer kan, tnx :thumbs: Dacht dat t misschien aan mn xbox lag...
     
  3. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mij dezelfde vraag gesteld en het lijkt mij logisch dat ze verschillende stemmen hebben.
     
  4. dphca

    dphca Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik lekker bezig met achievements halen,haalde ik er 2 in 1 keer maar er staat er maar 1 bij mn achievment lijst,nu krijg ik die racketlord achievment niet terwijl ik alles 100 procent heb gedaan,heb ik ook nog eens gesaved nadien,ik voel me zeer genaaid,en ga echt niet alles nog een keer opnieuw doen.Shitzooi......
     
  5. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het ook :mad: maar t wil nog steeds niet lukken.. bijna klaar met de storyline en dit is de enige offline achievement nog maar xD
     
  6. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel klote ja. Kan je niet een savegame van internet halen? moet je wel zo'n apparaatje kopen dat je memory card op pc kan aansluiten. is iets van 25 euro dacht ik.
     
  7. dphca

    dphca Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    heb saints inmiddels verkocht was er meteen helemaal klaar mee,had ook soms last van vastlopers,dus was er wel klaar mee.Bedankt voor de tip in ieder geval.
     
  8. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    enig idee hoe ik aan zo'n Firefighter moet komen?? hij staat bij de airport zo'n nightinggale dacht ik dat hij heet maar ik zie hem nergens en bij een lekker fikkie komt ie ook niet... wel de CD gevonden:)
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij stond bij mij inderdaad gewoon op het vliegveld. Gewoon af en toe een missie doen en na elke missie er even langsrijden. Vooral niet gericht gaan zoeken, want dan lukt het niet... Er zit vaak ook een verschil in dag en nacht. Dus probeer bij beide te kijken.
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze komen alleen te staan op deze 2 rode punten. En het kan héél lang duren voordat er eens 1 komt te staan!

    [​IMG]
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb een vraag. Ik zag dat om sommige homies je nummers moet bellen. Maar hoe kom je aan die nummers. Nou wil ik niet graag de nummers weten, maar ik wil ze zelf vinden in de game of kan dat niet?
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit zou ik inderdaad ook graag willen weten. Ik denk zelf dat het ergens op een promotiebord staat of misschien op de radio? Het lijkt mij dat je die nummers in de game kan vinden want anders zou niemand het kunnen weten natuurlijk...
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    radio/op auto's (taxies)/bill boards

    Succes ;)
     
  14. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb Saints Row gisteren uitgespeeld en ik moet zeggen wat een slecht einde. Midden in een missie in een keer afgelopen vond het nergens op slaan. Nog andere die hierdoor verrast waren?
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je het op 1 of andere manier oferleeft en met de overlevende van LC,VK,WR wraak kan nemen op die kk (snich) SAINTS ik had altijd al een hekel aan die Saints in hun paarse kleding

    Hij was net voor filmpje vast gelopen dus heeft een friend het maar verteld en toen nog een keer gekeken

    /Mod spoiler toegevoegd
     
  16. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn saints row crashte net behoorlijk!!! mijn controller bleef trillen, ik kon alleen nog maar de 360 hard uitdrukken!!! gelukkig wel gesaved hehe
     
  17. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nou eens net voor de laaste missie je laat ombouwen tot een ander ras en doet die missie dan nog een keer... dan zou je et toch moete hore? ;)
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Slim of je gaat naar de Cinema als je nog niet bij de laatste missie bent
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net het Funky Pakket gedownload. Ik dacht dat daar nieuwe kapsels bij zaten, maar ik kan ze helemaal niet vinden. Komen die later of hoe zit het?
     
  20. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina