1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Is saintsrow na de update online goed te spelen?
    Kan iemand wat vertellen of het veel gespeeld wordt, of je lag hebt etc? ;)
     
  2. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker teveel Saints Row gespeeld? :9
     
  3. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vandaag binnen gekregen. Ook met veel plezier in de xbox gestopt alleen waarom Volition dat gedoe van de "respect" er in heeft gedaan weet ik niet maar dat vind ik wel irritant. Je kunt niet lekker door spelen met missies. En dat is echt jammer.
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ja anders ben je binnen een paar uurtjes door het verhaal heen...
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik had een feestje, en ik dacht, lekker Xboxen, ik neem mijn spellen mee. Alleen werd er nog het een en ander gebruikt, o.a. door mij. En toen, volgende ochtend, flits, warens ze weg... Maar ik denk dat ik hem opnieuw ga halen. Dit was toch zeker wel een zieke game.
     
  6. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    en daar laat je het bij zitten?? ligt ckr aan mij, maar ik zou ckr gaan kijken waar die spellen heen zijn gegaan...
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, tuurlijk. Het is weer al van de herst vakantie, maar ik kan me ook niet meer veel herrineren van die avond snap je. Naja, in ieder geval niet de dingen die met Xbox te maken hadden. Ik heb iedereen bedreigd die er was die avond, maar niemand zegt dat ie ze heeft en weet verder niks lol. Ik zal nog eens goed moeten denken.

    Anyway, ik weet nog wel dat ik vast zat bij Saints Row. Op een gegeven moment had ik bij alle 3 de gangs het al bijna uitgespeeld, maar op een gegeven moment kon ik geen missies meer doen, maar ik wist wel dat het nog niet klaar was. Moet je dan eerst die Strongholds uitspelen ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, die strongholds moet je allemaal doen.
     
  9. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat het aan mij ligt, maar dit spel schokt echt aan alle kanten.

    Zodra je de stad ingaat en er komen veel auto's in zicht, dan kakt de fps drastisch in.

    Is echt niet te spelen zo.
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt daar heb ik ook last van, maar wel alleen als de tv op 60hz staat. Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft, want voordien had ik daar nooit last van...
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn xbox staat ook op 60 Hz., maar ik heb daar bijna nooit last van. Bij een explosie misschien minder dan een halve seconde, maar verder nooit. :eek:
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Same here. Ik heb er ook voor de rest geen last van.
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook niet of het aan die 60hz ligt, maar het viel me wel op dat het beeld veel schokkeriger was en dat soms de framerate behoorlijk terugliep.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina