1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    Oke dan, heb net te maken gekregen met meer politie. Ik ging een auto jatten en toen bleven er 2 zitten. Ik starte een gijzeling. Toen kwamen er eerst veel politie auto's aan. Daarna kwam het SWAT team achter me aan, met een ontiegelijk mooi SWAT busje, en versperingen. :thumbs:

    Wat me ook postief maakt over Saints Row is,

    1 De snelweg is zo gaaf he, verschillende aftakkingen. Plus op 1 stuk kwam de snelweg op 1 lijn met de trein dat was echt zo gaaf, zoals bij amsterdam net voor de schipholtunnel _O_

    2 Regen is erg mooi gemaakt + de onweer die je daarbij ziet ( de flits )
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0

    het regende en onweerde net keihard bij mij.. ik ging me safehouse in en de sound van het noodweer klonk zooo realistisch.. ik kan niet goed uitleggen maar het klinkt ERG next gen!
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Klonk goed ja, hier ook met een dolby surround set 5.1 :9

    die snelweg is zoals dit :)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2006
  4. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dan nog mooier :)
     
  5. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst na een aantal uurtjes spelen: WAT EEN GEWELDIGE GAME!!! WOw echt zo cool... wat ik me alleen afvraag: Er staat als je weer een neighbourhood hebt veroverd: Earnings: $ 1200 per day... Wordt dat automatisch elke keer bijgeschreven?

    En wat doen jullie gasten nou het meest...?

    Ik ben een keer bij branded geweest, maar had verwacht daar wat PIMP suits te vinden, maar waren er niet echt, verandert dat de hele tijd?
     
  6. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog ff verder gaat dan komt de FBI in vette bakken aanzetten :cool:

    Geluid van die M16 klinkt iig stoerder dan die AK

    Vind het iig een onwijs kikke spel.
    Gister begonnen en alles gedaan wat ik al in die demo had gedaan. Toen maar wat gaan rondracen en teringzooi trappen met handgranaten enzo

    Als je op die helicopters schiet en je raakt zo'n swatboy, dan pleurt hij een teringend naar beneden.. echt vet.

    Vraagje: in dat eerste safehouse kan je volgens mij SMG's, handguns & Melee wapens kwijt.

    Kan je in volgende safehouses de andere zooi kwijt want het is zonde als je eindelijk veel ammo hebt, en je vind een heftiger wapen om het dan te verwisselen :'-(

    Naja straks ga ik maar eens echt aan de slag. kdenk niet dat ik nog lang blijf doorwerken =(
     
  7. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    is het spel het geld echt waard?? denk eraan om het ook te kopen maar mn boxje wor gerepareerd. cd lade kapot ging niet meer open en dicht??:confused: echt vaag maar goed kan m komende week terugverwachten maar ik wil graaag weten of ie goed is in singleplayer en kan je ook iets van coop doen??

    heb geen live gold drom
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2006
  8. mars15

    mars15 Guest

    Ben nu bezig met Mayhem op level 7. Dit is echt het tofste wat ik tot nu toe heb moeten doen. Is een subside missie om respect en geld te verdienen. Moet binnen 5 minuten 600.000 dollar schade maken in een bepaalde omgeving. Echt zo gruwelijk om dan alle mensen te scheppen en alles er om heen te vernielen
     
  9. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Insurance Fraud gewéldig. xD
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    EINDELIJK, ik heb m :p, normale hoes, maar die hoes maakt me geen ene bal uit, zolang ik t spel maar kan spelen XD... hij is echt vucking dope, jammer dat ik maar heel even kon spelen omdat ik om 6 uur weer moet werken ffs -.-

    maar ik zit meteen met vraag... waar kan je namelijk je auto pimpen???? want dat wil ik wel graag doen :p
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    dat geld wordt in je kluis gestopt in je huis..
     
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    2 vragen:

    1) Komen die activities vanzelf naarmate het verhaal vorderd? Ik heb nu alleen Scratch.

    2) Wat is online het verschil tussen player match en ranked?
     
  13. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Activities zijn er al je,kijk maar op je map.
    Je moet alleen ff naar andere delen van de stad rijden om te zien welke dit zijn.

    En verschil tussen ranked en players matches zijn dat bij ranked je achievements krijgt en ook wel veel meer man aan het spelen zijn heb ik het idee.
    Ook sta je dan in leaderboards.
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    ranked is voor de score de andere niet
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem ook vanmiddag binnen gekregen, damn wat een waanzinnig gaaf spel. _O_
    Alles klopt, de stad, de auto's, de muziek, de missies, de gunfights, de sidequests etc.

    Beter dan GTA San Andreas.
     
  16. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    absoluut!
     
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    wie er zin heeft om zometeen beetje te playen online moet het ff zeggen.. kunnen we met wat XBWers het een en ander uitproberen zonder lag.. :)
     
  18. MMaRsu

    MMaRsu Guest



    Zeker :)
     
  19. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel een party game bedoel je ?

    voeg me toe dit is me gamertag Quick000Rik
     
  20. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel is spel is zoooo Masterlijk!!! Je hebt zo inmens veel mogelijkheden niet normaal!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina