1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    Die kettingen heb je zo bij elkaar.
     
  2. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je niet steeds af gaat wel:) :lol:en waar kan je zien hoeveel kettingen je al hebt verzameld?
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  3. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik was langer bezig met 100 sniper headshots en 50 keer de pimp vermoorden... En dan spreek ik nog niet eens over het upgraden van je auto van lvl 3 naar 4 bij Blinged Out Ride. Die is nog lastiger.
     
  4. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vind ik wel meevallen ik vind die kettingen best wel moeilijk maar waar kan je zien hoeveel je er al hebt?
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij leaderboards kijken bij Big Ass chains en Team Big Ass Chains, dan ingeleverde kettingen van beide modus bij elkaar optellen.
     
  6. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dank je wel en die beide tellen voor 500?
     
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij elkaar moet het 500 zijn. Dan krijg je je achievement. Bijvoorbeeld 350 bij Team Big Ass Chains en 150 kettingen bij Big Ass Chains.
     
  8. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt

    Whahaa ik heb er nog maar 16 dus dat wordt veel online spelen
     
  9. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel een half jaar na de release de aanschaf nog waard? Heb de demo gedownload, die deed me inderdaad denken aan GTA san andres, maar stuurde wat minder soepel! Zag er goed uit, maar zit er genoeg afwisseling in de missies? En hoe zit het met achievements?
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou hij het niet waard zijn? spel word nog genoeg online gespeeld en de single player is meer dan de moeite waard in mijn ogen......

    afwisseling is er zeker genoeg....
     
  11. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit spel zelfs op dit moment leuker dan GTA die speel ik nooit meer
     
  12. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een stomme vraag maar als je dat met die auto doet dan hoort het gele team toch bij je?
     
  13. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik he het spel net gekocht, maar nou heb ik een vraag: je kan ook missies doen voor die gangs die niet paars zijn (iets met kings ofzo.. en die blauwe en gele )
    maar doe je dan de missies die in hun voordeel werken? je bent toch een van de paarse gang?
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Je bent lid van de Saints en die kleden zich inderdaad paars. Jouw doel is om de andere gangs uit te schakelen, dus je werkt niet in hun voordeel.
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je doet die missie's niet in hun voordeel , ze zijn juist tegen die gangs gericht .....je moet bijvoorbeeld een vrachtwagen stelen en die naar je eigen gebied brengen......
     
  16. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ooohh zit het zo :D
     
  17. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    er was toch een radiozender met jodelmuziek? welke is dat?
    en MOET je steeds deze volgorde : missie-respect door activities-missie-respect krijgen- enzovoort of kan je ook in een keer heeel veel respect opdoen en dan ineen keer heeeel veel missies gaan doen?
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jazzy FM (dacht dat die zo heette, tijdje niet gespeeld maar luisterde zelf alleen maar daarnaar, te droog voor woorden :))
    Je kan ook heel veel respect halen en dan de missies doen, deed ik gewoon door auto's te kapen met een passenger erin en op y drukken voor die missie :). Heb nu nog steeds x99 heb tussendoor ook geen respect hoeven doen.
     
  19. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Get your team car to level 4 in the Blinged Out Ride 50 times in ranked matches.

    Dit betekend toch dat je je auto 50 keer naar de garage moet brengen of niet?
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Easy FM zul je bedoelen. ;) Ik vind het wel grappig die polka.
     

Deel Deze Pagina