Ik was langer bezig met 100 sniper headshots en 50 keer de pimp vermoorden... En dan spreek ik nog niet eens over het upgraden van je auto van lvl 3 naar 4 bij Blinged Out Ride. Die is nog lastiger.
Die vind ik wel meevallen ik vind die kettingen best wel moeilijk maar waar kan je zien hoeveel je er al hebt?
Bij leaderboards kijken bij Big Ass chains en Team Big Ass Chains, dan ingeleverde kettingen van beide modus bij elkaar optellen.
Bij elkaar moet het 500 zijn. Dan krijg je je achievement. Bijvoorbeeld 350 bij Team Big Ass Chains en 150 kettingen bij Big Ass Chains.
Is dit spel een half jaar na de release de aanschaf nog waard? Heb de demo gedownload, die deed me inderdaad denken aan GTA san andres, maar stuurde wat minder soepel! Zag er goed uit, maar zit er genoeg afwisseling in de missies? En hoe zit het met achievements?
waarom zou hij het niet waard zijn? spel word nog genoeg online gespeeld en de single player is meer dan de moeite waard in mijn ogen...... afwisseling is er zeker genoeg....
ik he het spel net gekocht, maar nou heb ik een vraag: je kan ook missies doen voor die gangs die niet paars zijn (iets met kings ofzo.. en die blauwe en gele ) maar doe je dan de missies die in hun voordeel werken? je bent toch een van de paarse gang?
Je bent lid van de Saints en die kleden zich inderdaad paars. Jouw doel is om de andere gangs uit te schakelen, dus je werkt niet in hun voordeel.
je doet die missie's niet in hun voordeel , ze zijn juist tegen die gangs gericht .....je moet bijvoorbeeld een vrachtwagen stelen en die naar je eigen gebied brengen......
er was toch een radiozender met jodelmuziek? welke is dat? en MOET je steeds deze volgorde : missie-respect door activities-missie-respect krijgen- enzovoort of kan je ook in een keer heeel veel respect opdoen en dan ineen keer heeeel veel missies gaan doen?
Jazzy FM (dacht dat die zo heette, tijdje niet gespeeld maar luisterde zelf alleen maar daarnaar, te droog voor woorden ) Je kan ook heel veel respect halen en dan de missies doen, deed ik gewoon door auto's te kapen met een passenger erin en op y drukken voor die missie . Heb nu nog steeds x99 heb tussendoor ook geen respect hoeven doen.
Get your team car to level 4 in the Blinged Out Ride 50 times in ranked matches. Dit betekend toch dat je je auto 50 keer naar de garage moet brengen of niet?