1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

  1. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo ff gedowned... Redelijk beperkt (logisch het is een demo) of is de full version ook vrij beperkt? Hoe groot is de stad bijvoorbeeld (t.o.v. GTA:confused:A)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je moet eerst een aantal van die andere missies doen. Er zit een zeker verhaal in waardoor je steeds van alles wat moet doen.

    @VW, spel valt op zich niet te vergelijken met de grootte van SA omdat SA echt vooral woestijn was waardoor het veel groter is/lijkt. Saints Row is enkel gebouw waar je ook kijkt en snelweg die vaak hoog lopen. Saints Row is best groot en je doet er wel een tijdje over om van A naar B te gaan.
     
  3. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan nog een vraagje: gaan die activities oneindig door of is er ook een punt waarop je een activity hebt uitgespeeld?
     
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste activeties hebben 3 locaties en de meeste locaties hebben 8 levels, maar er komt wel een eind aan.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is idd zo als Auke zegt. Als je een acitivity hebt uitgespeeld kan je zelf kiezen welk level je nog eens wilt doen dus je hoeft niet weer bij 1 te beginnen of bij lvl 8.
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hey iedereen, ik zit nu al ongeveer 6 weken vast in een missie van saints row.. en heb saints row nu al een week laten liggen omdat het maar niet wil lukken en het opnieuw proberen van die missie geen lol meer is.

    Nu zat ik te denken, als ik nu voor 1x (voor het eerst sinds jaren sniff :'-( ) een cheat gebruik om die missie te vermakkelijken

    > Repair car
    Enter "#778" as a number to repair the car you are currently in.

    Heeft het dan nadelige effecten verder op de game?? (komt het in bepaalde stats? toch geen andere ending? kan je nog wel alle archievements krijgen??)

    *** Missie is vliegtuig met een of andere gozer zien te stoppen, moet je vanuit een auto met een bazooka allemaal gangsters met bazookas + het vliegtuig neerknallen.. maar elke keer knallen zij mijn auto eerst kapot en raak ik gameover ***
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik ben bang dat je de achievement dan niet haalt. Gewoon een paar keer proberen en dan lukt het vanzelf.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dark Miracle heeft gelijk, cheats zorgen ervoor dat je achievements mis loopt.

    Maar die missie is te doen zonder die cheat. Het is idd een lastige missie, maar de truuk is niet op de gastjes met bazooka's te richten maar op de explosive tonnen die bij hun in de buurt staan.
    Het is in ieder geval echt wel te doen, als je op die tonnen richt en een beetje weet waar die gasten staan is ie wel te doen.
    In ieder geval succes alvast :)
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het level is inderdaad wel te doen , gewoon een paar keer doen om alleen al goed te kijken waar ze allemaal staan , dan zoals Nemesis al zegt op de tonnetje schieten waar ze bij staan.....het vliegtuig kun je dan makkelijk halen en kapot schieten met je bazooka
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    K gooi er vanmiddag als ik thuis kom weer een paar uurtjes saints row tegenaan, hoop dat het me nu gaat lukken.. wil zo graag verder met dat spel =(

    thanks voor de tips! ikga die tonnetjes zoeken!!
     
  11. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1x een cheat heb gebruik krijg je helemaal geen achievements meer?
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergelijk de stad gewoon met een van de steden uit SA. En anders kijk je gewoon op de map;)
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij alleen niet voor die cheat die je hebt gactiveerd , de rest wel dacht ik...
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    WOHOOO dankzij jullie tip schiet de tonnetjes is het me nu eindelijk gelukt die missie te completen.. thanks!!!!!!!!!!!!!! \o/ \o/
    Ik kreeg na de missie de credits dat het spel was uitgespeeld en dat ik de rechterhand van die baas word.
    Kan iemand mij vertellen of er nog andere endings zijn?
    En ik kan alsnog nu een missie beginnen? zijn er nog dingen te unlocken??
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Weet niet precies, dat je achievements misloopt is 1 ding wat zeker is maar of je gelijk helemaal geen achievements meer krijgt weet ik niet precies.

    Wou zelf na het uitspelen van de game ook wel cheats gaan gebruiken maar vind dit veel minder interessant als bij GTA omdat bij saints row alles wat meer toegangelijker is na het uitspelen. Als ik nu iets wil koop ik het wel of haal ik een auto ofzow wel uit mijn garage. Cheats zijn beetje overbodig in dit spel vind ik.
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk in je statistics of het spel op 100 % hebt , als dat niet zo is dan kan je bij je activities nog zien wat er te doen is
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gebruik ff spoilers ^^, er zijn nog mensen die de game moeten uitspelen.
    Gongratz btw. Als die nog niet op 100% staat kan je nog genoeg doen, ook na de 100% vallen er nog aardig wat dingen te doen (auto's pimpen, activities ff overnieuw doen etc.)
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    hij kan sowieso nog wel even spelen want hij hoort verbaast te zijn en in verwarring , niet blij .... }:]
     
  19. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke winkel moet ik zijn voor de duurste, allermooiste kleding en sieraden enzo? want ik wil diamanten en dure kledingshit en allemaal maar de assortimenten van de winkels verschillen nogal... weet iemand het?:thumbs:
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Verschilt gewoon, de 1 heeft duurde shirts, de andere duurdere broeken, volgens mij heeft de juwelier ice(?) wel dure sieraden. Ik heb nu bijna alle kleding uit het spel maar het enige wat ik draag is de pimpkleding :)
     

Deel Deze Pagina