1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Er zijn mensen die een game helemaal willen uitspelen omdat ze daar 60 euro voor betalen. Het is natuurlijk van de gekke dat je verplicht bent ook nog eens een abonnement te nemen op live omdat je anders een game niet volledig kunt uitspelen.
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Spawnen er nog meer wapeens ergens op de map ik heb nu de AK bij dat basketbalveld gevonden maar zijn er niet meer? En waar kan ik een BullDogg vinden?
     
  3. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als je wat rode missies doet (niet zo heel moeilijk) krijgt de paarse gang bulldogs en kan je ze overal vinden
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    okè en die plekken waar Wapens gewoon liggen zijn er daar nog meer van behalve het basketbalveldje?
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nope behalve als je een Wapen winkel de kluis beroofd wil er weleens een sniper uitvallen. ;)
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit is al zo sinds xbox live op de eerste xbox geintroduceerd is :b:

    Als je niet bereid bent om xbox live te nemen maar je wilt wel alles van 1 game behalen zit er niets anders op dan een game te kopen die niet online te spelen. Dan kan je wel alles eruithalen wat er voor jou inzit. \o/
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    edit:/ al gelukt. :)

    Trouwens meer mensen last van zware bugs tijdens de missies? Ik heb nu al vaker gehad dat ik een missie af had, en dat ik het eindscherm niet kreeg. Heel erg irritant vooral bij missies die langer duren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2007
  8. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips hoe ik dat laatste level van de Vice Kings uitspeel? Het lukt me wel om die Stephan de code te laten zeggen, maar daarna moet ik weer verder met dezelfde auto en ontploft ie elke keer door al die politie die de weg opstopt.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    rij naar de confession, en ga daar rondjes omheen rijden.. :) zo heb ik het gedaan.
     
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Op hoeveel procent krijg je dan die achievements precies ? En op hoeveel procent ben je klaar met de singleplayer?

    Ik zit nu op 17% en heb al 20x respect verdiend nu.
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Waar kan ik gewoon een simpele trui met Capichon kopen? en hoe zit het met hoeren in t spel kan je die in je auto meenemen?
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  12. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Heeft niets te maken met percenten denk ik, je moet alle zaken doen.
    En via de site van MS waar je gamertag staat kan je het gemakkelijk cheken.
    Je moet ze allemaal hebben behalve die waar multiplayer mode bij staat.

    Wel cool van die bulldogs wist zelfs niet dat deze in het spel zaten :D
     
  13. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep maar je kan er zelfs niet mee doen hé :9
    Check de hartjes op de map :)
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    En zon trui? :9? Vind het wel Gangster met Capichon trui weetjewel waar kan je die kopen
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Aantal procent weet ik niet eerlijk gezegd. Kijk anders inderdaad eens op de website van live, daar kun je precies zien wat je allemaal moet doen om achievements te halen.

    Zit nu rond de 50% en heb bijna alle strongholds kunnen veroveren. NU dus nog heel veel sub missies gaan doen.
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alle missie's en strongholds heb gedaan , heb je in princiepe het verhaal uitgespeeld , das bij ongeveer 67 %
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ok dank je! Dan ga ik het nu nog een beetje meer verdelen, moet namelijk nog heel veel activities zoals snatch enzo doen. Heb geen zin om straks het verhaal uit te hebben en dan nog alle activities te moeten doen! =(
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ben zelf op 98 % , moet alleen nog de cd's en tags , erg lastig kan ik je vertellen....
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja vooral die cd's vind ik erg lastig. :{ Heb nu ook al een paar keer gehad dat ik er een paar had verzameld, dood ging, vervolgens een save game pakte en dus de cd's weer opnieuw kon opzoeken. :x
    Maar goed, het doel is wel om ze allemaal te vinden. \o/
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ze niet kan vinden allemaal.....:

    http://www.msxbox-world.com/features/Saints-Row/Activities.php
     

Deel Deze Pagina