[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

  1. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    heh was het eerst de Los Carnales missie nu de laatste West side rollers :confused: damn wat is die irritant zeg. Daarna de game ook gefinished zo ongeveer. Nu al meer dan 20 uur bezig geweest met de missies.
     
  2. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    West side rollers had ik als eerste, daarna los carnales en nu vice kings
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Heb als eerst Los Carnales opgerold aangezien ik die mensen niet kon uitstaan. West Side Rollers daarna en als laatst Vice Kings. Al met al een niet echt moeilijk spel.
     
  4. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon met de RPG geschoten op dat vliegtuig, was zo weg, als je een beetje de baan van de raket voorspelt is het makkelijk. Ik schoot op de motoren, 3x raak en BOEM!
     
  5. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt alleen die westsiderollers missie is irritant :p
     
  6. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke missie bedoel je precies? De Westside Rollerz vond ik t makkelijkst om te doen, maar dat komt denk ik omdat ik die als laatste gedaan heb, had al moeilijke missies van los carnales en vicekings gedaan en zat dus goed in het spel om t zo maar te zeggen. Al met al is de moeilijkheidsgraad idd niet superhoog. Zelf vond ik dat wel prettig aangezien ik niet echt een hardcore gamer en dus ook niet erg goed in games ben.
     
  7. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over de laatset missie van de WSR:

    waarbij je achter die knakkert moet rijden met die auto's op de oplegger
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Die is wel echt makkelijk. Ik denk dat je het een beetje verkeerd aanpakt. Je moet gewoon alle auto's er vanaf knallen. En dan heb je het zo ongeveer gehaald. Je moet ook zelf sturen toch? Weet niet meer precies maar als je bijrijder bent gewoon machine geweer of bazooka meenemen. En als je zelf moet rijden gewoon uzi dus.
     
  9. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat is die missie alleen hij is wel verrekte irritant doordat de besturing niet altijd even snel terug draait.
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Maar als je de hele tijd achter de vrachtwagen blijft dan hoef je toch niet om te kijken, of hoe bedoelde je het?
     
  11. Choc

    Choc member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lukte het echt niet dus ik gebruikte een repair car cheat je kan daarmee als je die ingeschakeld heb ook niet achievements unlocken das kut
     
  12. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vraagjes:
    1. Kan je stash bij je eerste huis (mijn enige huis tot nu toe) niet groter worden dan 2000$? Ik hoor iets van 3700 per dag te krijgen, maar bij mij blijft hij max op 2000.

    2. En ik heb een hummer limo gevonden, The Job. Is die zeldzaam en kan ik er wat mee ofzo?

    3. Tot slot, hoeveel homies kan je max meenemen, ik heb er nu 3 en dat lijkt mij de max. Aangezien ik nog geen autos ben tegengekomen waar je met meer dan 4 personen in kan zitten. Dus zijn er autos waar je met meer mensen in kan zitten dan 4, dit lijkt me vooral handig voor de snatch missies.
     
  13. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mij goed herinner, hoe verder je gaat in het spel hoe meer ge zult verdienen. Ge gaat nog meer huizen hebben ook.
    Homies kan je tot max 3 meevragen.

    Die hummer limo is niet zo zeldzaam, je komt er veel tegen in het spel. Kan wel zijn dat je die één keer moet binnenbrengen voor de Chop Shop activities. Maar hier ben ik niet zeker van.
     
  14. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb the job ook, wel geinig als je m net hebt maar hij stuurt niet echt lekker.
     
  15. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    die 4 hele dure, waaronder de Atratiozzone ofzow en de Zenith kom je echt nooit tegen gewoon, Attrentionne kocht ik maar en Zenith kwam ik heel toevallig tegen toen ik rondliep en die auto stond daar geparkeerd (he, is dat een Zenith, jah, het is hem:9 :D \o/ )
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  16. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over online gebeuren. In alle achievement guides staat: start a ranked game with a friend, maar met een team-based game zit je altijd bij elkaar en met ieder voor zich gametype kan ik de game niet starten als er meer in de lobby zitten :confused:
     
  17. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je alle missies van 1 van de andere crews hebt gedaan en al het gebied hebt overgenomen krijg je een nieuw huis en dan gaat je max omhoog, per huis wordt het geloof ik verdubbeld
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Saints Row kerstpakket is uit. Hiermee kun je een kerstman maken!

    [​IMG]
     
  19. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet! Zal ik straks ff downloaden.
     
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    gedownload..Savegames ineens stuk dus kan alles opnieuw gaan doen..
    En dat kerstpak? Kan ik nergens vinden.
     

Deel Deze Pagina