Dan zit ik altijd bij een stelletje idioten want dat flikken ze me altijd. Echt stom zo haal ik die ptp nooit.en bij bor zat ik een keer in een auto en dan schieten me teammaten mij dood echt dom.
Je moet ook je eigen team maken... Gewoon met een stel goede vrienden spelen. Dan haal je 'zo' Kingpin.
@ X-BoxFan: Gister om 20.10 wou ik nog ff ptp doen, maar jij zei dat je ging tv kijken en dat we om half 10 ptp zouden doen. Ik ben 12 en ik mag van mijn ouders niet later dan half 9 gamen. In t vervolg ff wachten dus
Je maakt een lobby, invite je vrienden en je start een ranked match team big ass chains... Ik neem aan dat dat nu nog steeds kan ja.
Heb nog een vraag als je bij gangsta brawl weg gaat dan gaat je true skill zeker niet snel omhoog of maakt dat niet uit?
Ik heb ook nog wat vragen: -Kan je trueskill ook zakken? -Weet iemand hoe de trueskill precies werkt? (werkt het met experience points ofzo) -Kan je online ook 1 tegen 1 spelen?
Ja, lijkt me vrij logisch. Als je wint komt er TS bij en als je verliest gaat er weer TS vanaf. De hoeveelheid TS dat je wint of verliest hangt af van je tegenstanders. Zijn die goed of juist slecht. Het is mij nog nooit gelukt om 1 tegen 1 te spelen. 2 tegen 2 is het laagste wat ik heb gespeeld. Ik denk dus: nee.
Sterker nog: dan gaat je TS omlaag. Zou lullig zijn als je TS gelijk zou blijven als je weg gaat. Dan zou natuurlijk alle 'slechte' verliezers weggaan zodat ze geen punten verliezen.