1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee multiplayer gaat nergens over. Ik had hem een paar dagen terug nog even uit de kast gehaald om nog wat auto's te pimpen. Ik ging toen even naar al mijn stats en toen kwam ik erachter dat mijn playtime op 86 uur stond :eek:. Ik weet dat ik het vaak heb gespeeld maar dat het zo erg was :x Ik heb inmiddels ook alle kledij en sieraden en de game op 100% natuurlijk. Geef mij maar saints row 2 in plaats van GTA IV :)

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow wow wow.... nee ik heb liever gta IV dan saints row 2,

hoewel saints row 1 wel vet was,

maar waar hebben jullie het over? ik vind mp vet, vooraal blinged out ride, lkkr gassen en schieten,

wat gta nooit had, had saints row wel qua multiplayer, alleen die klote teamkillers word ik echt SPUUG ziek van:mad:

Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  3. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    misschien eens een idee om een NL servertje op te zetten?

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Lijkt me een leuk idee..*)

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me ook een leuk id, maar dat lijkt me eerlijkgezegd wel een beetje moelijk,

want je hebt toch geen favorieten in het spel?

6. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik moet nog 5 achievements.Zoals die auto pimpen en protect tha pimp.
    Alleen die haal ik nooit omdat m'n teammates altijd iedereen in jezelfde team neerschiet dus dat schiet niet op.Maar verder met single player heb ik ook alles 100 en alle achievements van.

7. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van mob rule op kingpin is me nog niet gelukt. Die dozen dragen is echt irritant. Je moet het om de 10 seconde neer zetten want ze zitten voor je en achter je. Ik een ene maat zijn er dan ook maar ineens mee gestopt. Die andere is dan weer gemakkelijker. Die hadden we na paar keer.

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dit probleem had ik ook met een maat van me. Mob Rule is gewoon te moeilijk in vergelijking met het eerste co-op level én de Single Player.

9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben eens 2 dozen kunnen brengen. op terug weg liep het mis. want je wordt altijd gepakt lang voor en langs achter. ( in beide gevallen heb ik dit niet graag :p) Dat is echt lastig. Misschien kunnen mensen wat tips geven?

10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Hoeveel eigen huizen kun je verdienen?! Of kopen?

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    4 in totaal. Je begint er met 1tje en daarna krijg je er 1 voor elke gang die je uitschakelt. Je kan ze dus niet kopen.

12. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Zitten er ook echt mooie luxe huizen bij? En kun je ze al zien voordat je ze in bezit hebt?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Elk huis die je later krijgt is vet en je kan ze al zien voordat ze in je bezit zijn :). Een penthouse, en 2 big ass villa's. In de penthouse kan je maar op 1 verdieping komen maar in die villa's kan je gewoon vrij rondlopen.

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is een villa, ergens ten nooorden van het vliegveld,

die krijg je later

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    En die penthouse zit ergens in het downtown/museum gedeelte als ik het goed heb (met een garage die naar beneden loopt). Die andere villa kan je vinden als je helemaal naar het noordwesten van de map gaat (bijna helemaal bovenaan links)

Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De villa van de baas van de Los Carnales is erg mooi. Hier kun je hem vinden.

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die andere villa zit net iets boven nummer 1 op die map van miracle. Ik vind beide villa's er erg netjes uitzien en bij die villa naast het vliegveld kan je aardig wat chaos aanrichten vanaf het balkon :cool:

18. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Hahaha super gaaf, hebben jullie online trouwens ook last van framerate problems? In de singleplayer is het gewoon niet normaal af en toe hoe die framerate in zakt, misschien dat daar een oplossing voor is ofzo?

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Het is een bekend probleem, maar er is helaas geen oplossing.

20. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Nouja, dan maar het beste hopen van Saints Row 2 he.

Deel Deze Pagina