gaaf hoor, de kerstman met een shotgun, goede vermomming, morgen downloaden... verder nog nieuwe dingen bij die update??
Die zit bij het live gedeelte als je een room maakt kan je coop kiezen er waren al 2 maps van coop, de nieuwe map heet heist, vraag me wel af waar die 2 auto's zijn, iemand een idee??
Weet iemand misschien of het mogelijk is op mp3's die ik op mijn xbox hardeschijf heb staan, kan afspelen als radio station? Lijkt me wel een gemis, als deze functie niet in het spel zit.
volgens mij niet als radiostation, je kunt ze wel afspelen volgens de musicplayer in het pauzemenu of via de player op het xbox 360 dashboard
je kan het inderdaad niet via een radio station afspelen maar zoals bij elk spel kan je wel je eigen muziek draaien
gewoon i-pod erin en dan via de guide je muziek aanzetten(met i pod kan het weet niet zeker of dat ook het geval is met gewone mp3's)
Moet ik nog iets speciaals downloaden als ik mijn ipod wil aansluiten op mijn 360? Zou wel handig zijn, als het kon.
bij mij kon dat al meteen vanaf het begin.. alleen er stond wel iets op marktplace met ipod ondersteuning.. alleen dat heb ik helemaal niet nodig gehad. of is dat iets heel anders?
Moet je in de winkel kopen, kon hem eerst ook niet vinden, maarja, kopen is natuurlijk wat logischer . Edit: Laarzen heb ik trouwens niet gevonden, en de baard moet ik nog ff bij de kapper halen (denk ik)
Nou heb ik 59 cd's maar ik weet niet waar de laatst is. Ik dacht dat ik ze allemaal langs was gegaan maar ik denk toch dat ik er een vergeten heb. Kan ik er op een manier achter komen welk dat is of moet ik alles opnieuw langs gaan.?
Hmm iemand de gankster-pakket gedownload voor 400 points er staat bij iets over nieuwe co-op en 2 nieuwe voertuigen? Ik heb zitten zoeken op internet maar ik kan nergens informatie over vinden. Maar het staat wel bij nieuwe content op marketplace.
Kijk voor jezelf welke je denkt dat je niet hebt, kruis die aan, begin een nieuwe save (niet over je laatste davegame heen saven! ) en kijk of ie er dan wel ligt.