Ik geef je geen link, maar wel een hint: Spoiler Zie het als een speurtocht //edit: bah, jackie brown JR heeft had de speurtocht bijna verpest
Bij een snatch plek kan ik alleen maar lvl 1 en 2 en die heb ik beide gehaald. Wat moet je daar doen om ook de andere levels te doen?
hoe bedoel je, je gaat gewoon naar die activity om een nieuw level te doen, mss omdat je nog niet zo ver bent gevorderd in de verhaallijn, dat je ze nog neit kan doen, maar als het goed is moet je gewoon alle 5??? de levels kunnen doen probeer eerst even een andere snatch activity, mss doet ie het later opeens wel
ik denk dat je de snatch bedoeld die ook in de demo zit, volgens mij gaat die maar tot level 2, de rest iig tot meer levels.
Mensen die de Vice Kings verhaal lijn niet hebben gespeeld tot de laatste missie moeten dit maar even overslaan. Spoiler Ik zit nu bij de laatste missie van de Vice Kings en dat is me toch een klote missie. Elke keer als ik die Stefan ophaal en hem uit me auto hang lukt het me om hem te ondervragen tot hij het zegt maar danmoet ik nog naar het safe house van King en mijn auto is als ik die Stefan heb gedood al helemaal naar de klote en dus kan ik amper 5 meter rijden met zoveel police achter me aan dat hij ontploft. Wat dus resulteert in een mission failed. Kan iemand tips geven?
Volgens mij kan je dan een andere auto nemen maar dit weet ik niet zeker. Staat me bij dat ik een andere auto heb gekaapt toen.
ok, dan was het een andere missie. In dat geval moet je proberen zo lang mogelijk op de snelweg te blijven omdat je daar wat makkelijker iedereen af kan schudden dan op de smalle wegen. Ook moet je aan het begin van de missie proberen om geen onnodige schade op te lopen, dus niet tegen de vangrail aanknallen enzo maar gewoon alle muren ontwijken.
Hehe toevallig gister die missie gehaald. Je hoeft eigenlijk nergens op te schieten behalve op die bazooka ventjes. Dat zijn er maar 4 en ze staan allemaal naast explosieve tonnen dus maakt het ook iets makkelijker. Zodra je die 4 ventjes hebt uitgeschakeld hoef je het vliegtuig maar een paar keer te raken met de bazooka en je bent klaar. Enige vervelende aan deze missie is dat je hem een paar keer over zult moeten doen om te leren waar de mannetjes met bazookas staan.
Oke, bedankt.. Mja dan moet je ook telkens weer er opnieuw heen rijden, dat is soms wel makkelijk maar vervelend..
Het is inderdaad vervelend en ik heb zelf dan ook aardig wat gevloekt bij die missie, maar als je hem gehaald heb ben je wel blij.