1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

1. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Volgens mij kan je kiezen of je een stropdas om wilt of niet als je een overhemd koopt.

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    nee, dan moet je een workershirt ofzoiets kopen, en dan geen Ketting om doen;)

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh klopt nouw weet ik het weer. Ach ja det heb je na een tijdje niet spelen. Weet iemand ook waar je [naamkwijt]zoon ding om je mond [/naamkwijt] kan kopen?

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bandana kan niet om je mond, alleen op je hoofd. In ieder geval dat dacht ik.

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer over nieuw begonnen en zag dat dus zoon carnalos aankomen in zoon filmpje.

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    een soort bivaksmuts bedoel je? ik kom ook veel mensen tegen die zo'n ding op hebben. k zoek hem ook al???

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die bandana op je hoofd kan wel, om je mond niet. Mischien met die pack op marketplace waar je voor moet betalen, maar dat kan ik niet zeker zeggen. Je moet trouwens wel ff die andere kledingpack downloaden op Marketplace als je die nog niet hebt, die is gratis zitten een paar vette shirts en petten bij.

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He kut vind dat nouw net het mooiste. Toch weer leuk om weer eens opnieuw te beginnen.

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net meer dan een uur gevochten met de politie. Uiteindelijk neergeknalt door zoon FBI gastje. Hah leuk!

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ook een grappige easter egg is bij het huis van die blauwe gasten daar staat iemand aan de klif en als je daar heen loopt: ZELFMOORD :D

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat er alleen op een bepaald tijdstip. Als je in die club in de stad komt bij de tafeltjes kan je zo door de muur heen kijken alleen is alles zwart.

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over die bandana waar slaat het op dt andere gangs, en niet in een filmpje maar gewoon op straat die dingen wel om hun mond kunnen doen.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Schrijf een brief. Heb je 1000den mogelijkheden om jezelf aan te kleden en jij vindt er net 1 die niet kan 8) Zo veel maakt het toch niet uit dat het niet kan?

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar waarom kunnen andere gangs het dan wel weetje dat vind ik een beetje raar.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bij GTA had je dat ook zo vaak, gangs hebben kleding dat jij niet hebt. Dat is ook met Saints Row. Gewoon wachten tot dat 2 komt, mischien zit het daar wel in. En zo'n groot probleem is het toch ook niet ? :)

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee is het ook niet hoor.

18. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Oké. Ik ben van plan dit spel te gaan nemen, maar ik weet niet wat allemaal goed is en wat niet. Kan iemand pluspunten & minpunten opnoemen en wat ervaringen? Daar heb ik namelijk wat aan :)

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er ontzettend veel plezier aangehad 3/4 jaar lang. Ben nu ook weer opnieuw begonnen. Merk nu wel dat ik het veel makkelijker vind. Ik weet niet of je al eerder zoon spel heb gehad? Je begint met je persoontje veel mogelijkheden dan kun je eindelijk beginnen en ligt de stad aan je voeten je kan doen wat je wilt vechten met wie je wilt. En voor (denk ik) 30 euro is het niet zo duur echte nadelen heb ik niet mis moters en vliegtuigen niet heel erg er is genoeg te doen.

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0

+ bij xbazar te koop voor 10-15 euro
    + veel vrijheid, veel activiteiten, afwisselende missies, mildere politie dan bij gta

- geen idee eigenlijk...heb het 45uur gespeeld :9

Deel Deze Pagina