Down town rijden de meesten. Ik kom er na 1,5 jaar pas achter dat je kan inzoomen op die sniper. Zit nu al een uur met die sniper te spelen!
http://www.youtube.com/watch?v=YNGSBeRHOXY dit vond ik nog wel het vetste aan saint's haha .. die grappige dinge er in.. heb zekerz ziin in deeltje 2
heb net dus een hummer limo gevonden ( JAH EINDELIJK ) en kom er achter dat je em niet kan pimpen ???? kan het later dan nog wel of is het onmogelijk ?
ja dat merkte ik. Maar heb net toch wel een wannabe Escelade getuned MAN MAN MAN wat ziet die er vet uit!!! Kan je trouwens nog spullen unlocken in die garage ? GOUDEN SPINNERS FTW
Met je digicam! Of een filmpje, zal morgen wel mijn autos laten zien (in de daarvoor bedoelde topics).
maar je ziet toch ook van die filmpjes waar et niet met een camera is opgenomen terwijl het gewoon op de 360 gespeeld is. wat heb je daarvoor nodig ? En ik kijk er naar uit om je auto's te checke
heb gewoon de neigin om saints row weer te gaan spelen, die gast op te zoeken, en hem in elkaar knuppelen met een knuppel-_-
HAHAHA mijn broertje start net de game op en hij wilt loaden dus er staat damaged savegame nou hij starten is de character die jij bent helemaal naakt en het deel waar normaal de onderbroek zit kan je door heen kijken ook mist hij voeten Hij heeft ook geen ogen hhahaha
Foto!! Die bugs in Saints vind ik meer grappig dan dat ze vervelend zijn! Vooral als er weer een gast in de deur van me auto blijft hangen, of in de kofferbak ligt.