[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Op reclame borden langs de weg
    en in bus hokjes.
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dat heb ik ook :D

    Ik weet al hoe dat komt volgens mij, ik had de een outfit gekocht van een DLC, die had ik aangedaan en later is die verwijdert volgens mij, dus dan gaan automatisch die kleren weg:p
     
  3. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Die missie 'Round Peg, Square Hole' van de Vice Kings is echt verschrikkelijk. :'-(
     
  4. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat dat je met die auto op en vliegveld rijd of niet ?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Die lukt mij steeds niet.. je moet eerst waarschijnlijk 10x daar rondgereden hebben voor je weet waar de rocketlauncher'mensen' staan en dat is kut.. ik ga dus steeds dood..
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem ongeveer een week geleden ook weer opgepakt, was nog niet zo ver toen, maar heb nu alle normale missies uitgespeeld en de Drug Trafficking+demolution derby activities ook. Maar ik weet niet of ik al die activities nog wel ga doen, wordt ze een beetje zat en dan vooral dat je er telkens weer heen moet rijden als je dood gaat en dat is soms aan de andere kant van de stad...
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja dat had ik ook al dat je het een beetje zat word, ik moet ook nog een heel zwikje missies uitspelen. En heb 1 race activity en Drug Trafficking uitgespeeld... maar als ik ineens weer zin krijg om te 360'en dan zal ik wel weer ff wat doen :D
     
  9. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Fiasco, nu in een keer gehaald :)
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo! Eventjes een oude omhooggehaald. Zag Saints Row liggen voor 5 euro, toch maar meegenomen. Nu heb ik een vraag over activities: ik heb er nu een stel gedaan (bijvoorbeeld Destruciton Derby op 1 locatie allemaal). Maar nu staat deze nog wel op de kaart aangegeven, hij ziet er hetzelfde uit als een nog niet voltooide activity. Hoe kan ik zien welke ik wel/niet gedaan heb?
     

Deel Deze Pagina