1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

  1. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij nog nooit zo'n erg overhypte game gespeeld als Saint's Row, en hij was al helemaal niet leuker dan GTA San Andreas. Ik vondt in GTA:confused:A het bijvoorbeeld geweldig om alles overhoop te knallen met een apache of straaljager, wat niet in SR zit. de enige voertuigen in SR zijn trouwens auto's, ook niet echt veelzijdig. De missies vielen nog wel mee, maar lang niet zo leuk als in SA. In SR zit dan wel een online fuctie, maar die is ook helemaal verneukt, ik heb nog nooit een game met zoveel lag gespeeld. Ik heb amper van SR genoten
    Als de graphics ook wat minder waren, was het meer een game voor de playstation 2 ofzo.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je in het start-menu gekeken? Daar kun je de controls aanpassen, ik weet niet of jouw wens zit opgenomen in hun voorgepogrammeerde control-schemes.

    @ Q43 Master, ja, maar ik vind ook dat SR een hoop dingen beter doet dan SR. Zo vind ik het systeem van activities en reputation erg goed. Het customizen van je character is ook leuker. En daarnaast vind ik de manier van territory overnemen en gang fights veel en vele malen beter dan in GTA. Daar vond ik het tergend.
    Zoals de ontwikkelaar al zei, ze ontwerpen uit het niets een game en hadden helaas geen tijd voor andere voertuigen. GTA was er al, zij konden naar hartelus dingen gaan toevoegen en uitbreiden.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Je bedoelt dat je kunt kiezen tussen schema A, B en C? Dat weet ik, maar dan blijven de controls van de linker- en rechterstick hetzelfde. Je kan volgens mij niet de controls per stick of knop veranderen.
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    volgems mij ben je in de war met Gears of War.......:+
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je co-op doen?
     
  6. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war is maar een klein beetje overhyped, ik had er meer van verwacht, maar toch vind ik hem erg leuk.
    Maar Saint's row, ik had er echt heel erg veel meer van verwacht, maar uiteindelijk was ik echt heel erg teleurgesteld.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet.


    Je kunt enkel een paar losse co-op missies doen via xbox live.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben 3 dagen terug weer opnieuw begonnen.. Eigenlijk is deze game toch wel vermakelijk.. :D Normaal speel ik een game uit, en dan is hij wel rijp voor de Bazar ofzo, maar ik ben nauwelijks achter mijn 360 weg te krijgen..

    Missies gaan snel en ik doe eerst veel activities zodat ik in 1 keer door kan rammen met de missies.. Das toch wel een stuk leuker ^^
    Vice Kings gedaan, Rollerz gedaan en ben nu halverwege de Carnalez. Vanmiddag weer uitgespeeld denk ik ^^

    Toch blijft het een dik minpunt dat je alleen maar auto's hebt. Ik bedoel als GTA het al makkelijk lukt om andere voer-, vaar,- én vliegtuigen erin te proppen had SR dat ook gewoon moeten hebben.. ;) Verder gewoon prima imo.
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Saints Row eigenlijk bijna niet online gespeeld, want toen de game net uit was was het gewoon niet te doen online door de lag. Ook na de update van toen. Zijn er hier nog mensen die de game online spelen? Ik heb de coop missies ook nog steeds niet uitgespeeld, en wel die achievments wel. Is het online verbeterd? Lagvrij? Iemand zin anders in een potje coop?
     
  11. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speelde voor de update veel online, toen nog veel lag. Maar dat is echt verbeterd na de update. (bij mij dan, want jij had er toen nog steeds last van?!) Alleen speel ik het spel al een tijdje niet meer... Maar ik ga er vanuit dat het nog steeds lagvrij is.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vergeet niet dat zulke games echt groot zijn en dat er veel te doen is voor de developer. GTA had in het eerste 3D deel ook al die dingen er niet in zitten. Let maar op, in deel 2 zit dat allemaal wel. :)
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En hopelijk heeft het dan ook minder last van framedrops. Want het kan allemaal wel mooier maar als we straks op 5 fps spelen is het ook niet geweldig.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het lagt nog wel alleen je ziet het niet, maar als je bijvoorbeeld een kamer binnen rusht duurt het heel ff voordat de tegenstander jou ziet. En in die tijd heb je hem natuurlijk al (bijna)dood. Dit is niet in elke server zo, je hebt ook gewoon goeie servers. Alleen het probleem is dat je dit niet zo makkelijk kan zien omdat je je eigen ping niet kan bekijken.
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand straks zin om coop uit proberen te spelen?
     
  16. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind co-op echt een beetje shit want met die box lopen, en dan moet je hem weer droppen om te schieten en dan weer droppen enzo, als je dan niet op tijd bent als je dood bent of de tijd niet in de gaten hebt dan is de box gelijk weer terug
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga Saints Row dit weekend maar weer eens spelen. Helaas in de vakantie geen enkele keer het spel gespeeld. Moet nog veel missies spelen. Zit op ongeveer 50 procent :)
     
  18. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 90% van het spel.

    Edit: Heeft er iemand een lijst waar de gang tags zijn?
    Heeft iemand Juan van de hitman chinatown al vermoordt? Ik heb al heel lang rond gezocht in de apartments maar kan hem nergens vinden.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    hier

     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  20. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de link, ik ben Juan in het arena gebied tegengekomen dus die loopt volgens mij gewoon door heel stillwater.
    Ben inmiddels op 92%.
     

Deel Deze Pagina