Gamertag: TriKeeyHD Racenummer 6 Racegames: Forza 1 t/m 5, F1 2014, PGR 3 en 4, NFS, Grid 1 en 2, Dirt 1 t/m 3, en Gran Turismo 1 t/m 6 Controller
Gamertag: Macer NL Racenummer : 26 Race Game : Forza Ervaring ; Heel veel racegames Besturing : Controller
Welkom!!! Vanavond begint summer showdown, als je mee wilt doen bekijk dan even de topic A.K.A ReneNLNieuwvenn
Hoi Ramon hier, ik wil ook graag meedoen aanstaande zondag! Tiktaks heeft me zover gekregen om mee te doen als rookie Gamertag: RB x Gino Racenummer: #123 Race Game: Forza Motorsport 5 Ervaring: Geen Besturing: Controller
Gamertag: D.gielen Racenummer : 84 Race Game : Forza Ervaring ;laatste periode weinig, vroeger veel GT3, Dirt en FM op de Xbox en 360.... besturing : tot nu toe controller, stuur is in bestelling
Hallo! Gamertag: Racerblade01 Nummer: 24 Race Game: Voor nu Project CARS, maar Forza 6 gaat later dit jaar er ongetwijfeld bij komen. Ervaring: Ik heb aardig wat jaren meegedaan bij een andere racing community: 360Racing.nl. Dat is echter inmiddels al een tijdje terug, dus mijn racekunsten zullen tegenwoordig wel wat minder zijn. Was daar ook sowieso geen topper. Besturing: Controller
Welkom! Top dat je al wat ervaring heb bij 360Racing, weet je ieder geval een beetje hoe het competitie racen in elkaar zit! Hoop je snel te zien op de startgrid!
Heey @TriKeey je moet even een ander nummertje kiezen want ik heb per ongeluk iemand die al eerder #6 heeft gekozen weggelaten. Excuses hiervoor!
Gamertag: Ross1fum1 Racenummer: #17 Race Game: momenteel enkel pCars Ervaring: Behoorlijk wat. Hier even een "korte" opsomming, niet chronologisch. Forza 1 t/m 5, GT 1 t/m 4, GTR 1 en 2, GP2, Indycar Racing 2, Indianapolis 500, Stunts, Toca Touring Car Championship en ik vergeet er vast nog heel wat... Besturing: Controller
Welkom! Ik had nummer 46 bij je verwacht maar 17 is ook goed hoor . Vanavond gaan we oefenen met de Caterham, zien we je daar ?
haha Zelf niet eens bij stil gestaan, maar ik wil altijd graag met #17 rijden. Dus vandaag daar dat ik blij verrast was toen ik zag dat die nog niet "bezet" was. Vanavond ben ik er zeker bij, leuk! Hoe kom ik in de juiste lobby terecht? Aangezien je zelf geen lobby kunt selecteren in de X1 versie van pCARS...
Voeg even Divimus, Flavouricious en Loyallronin toe aan je vriendenlijst, dan moet het wel goed komen. Daar is er ongetwijfeld 1, zo niet alle 3, van in de lobby.
Gamertag: Olijke Poffer Racenummer: #47 Race Game: nu, Project Cars Ervaring: heel heel veel gereden met Grand Prix 2 uit een ver verleden. Verder de meest bekende games wel gehad of nog in bezit. Besturing: Controller Verder ben ik geen Die Hard racer. Ik speel geen uren aan een stuk of dagen achtereen. Dit heeft meer te maken met de leeftijd denk ik. Heb een gezin en een meer dan fulltime job. Dus ik heb vaak gewoon geen puf of tijd om te racen. Toch schrijf ik mij in omdat ik ook wel eens online wil racen met mede race liefhebbers die liever racen dan zoals op de kermis in de botsauto's elkaar zo hard en vaak mogelijk proberen te raken.. Kortom, geen beginner maar zeker geen Ace. Gewoon lekker rondjes rijden.
Gamertag: UnitedArt Racenummer #37 Racegame: Project Cars Ervaring: Te veel om op te noemen, game al zo'n beetje een jaar of 20 dus ga maar na. Besturing: controller Ik ben geen die hard racer ofzo, zoek gewoon een leuke groep waar ik serieus mee kan racen. Zou daarom graag dinsdagavond aanstaande meedoen met de eerste Project Cars race als dat mogelijk is.
Gamertag : rugnummer Racenummer: #99 Racegame: Project Cars Besturing: Controller Ben een ouwe lul,maar vind racen nog steeds leuk,nu met pcars.Heb veel LFS gespeeld op de pc...is alweer een tijd geleden,ook GT4 en GT5,Forza 3,4,5. Ben niet echt goed en van tunen heb ik ook weinig sjoege,maar lekker rondejes rijden
Gamertag: thepunisher Racenummer: #77 (indien niet beschikbaar: geen voorkeur) Race Games: F1 2014, Forza Motorsport 5, Dirt 3, RacePro Besturing: controller
Gamertag: HRT WietHoK NL Racenummer : #69 Race Game : Forza 4 en 5 en bijde delen horizon.. grid alle delen.. f1 2011, 2012,2013 en wachten op 2015 en nu vooral pcars Ervaring : Gemiddeld ( geen top tuner xd ) Besturing : stuur ( TM 458 spider Gezellig groepje om te racen is altijd goed