1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] Sign-Up bij XBWRacing

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb precies de zelfde setup en met mij wil je geen vriendjes worden.

    Welkom!
    ik hoop echt spoedig een keer weer met een cup te kunnen beginnen in Assetto Corsa. Want voor een cup in PCars krijgen we geen meerderheid meer op dit moment.
     
    Jan Douwe vindt dit leuk.
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ben nog steeds wel voor een korte cup in PCars hoor :) Jan Douwe: welkom hier!!
     
  3. CompCrocodile

    CompCrocodile New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    4
    Gamertag: CompCrocodile
    Racenummer: #179
    Race Game: momenteel Assetto Corsa & Project Cars. Voorheen alle Forza games en bijna alles wat racebaar was op de XBOX ONE en 360, en nog langer geleden ook op PC.
    Ervaring: weinig wat online racen betreft, enkel met vrienden
    Besturing: TX leather

    Hallo! korte introductie: ergens voor mijn aankomende midlife-crisis, hou van alles wat motorisch herrie maakt en hard gaat, rij graag een rondje motor (van racen komt het weinig meer) en veel van mijn tijd gaat naar (IT) werk, huis/klussen, lieve vriendin en zoontje. Voor de overige spaarzame tijd vermaak ik mij graag vooral wat later op de avond (als de rest slaapt en ik moe ben) met mijn xbox en games.
    Met online racen erg gemengde ervaringen. Het komt zelden voor dat ik een lobby weet te vinden waar ik niet in de eerste ronde getorpedeerd wordt. Vrij recent Project Cars weer geïnstalleerd, na weer aangestoken te zijn door Assetto.
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Welkom hier! :)

    Het klinkt alsof je hier perfect je draai zou moeten kunnen vinden. Close en fair racen kunnen we inmiddels behoorlijk goed. Behalve als @Beltoni in je buurt rijdt, dan is het altijd even oppassen :D Maar meestal ragequit die al binnen een paar rondjes :rolleyes:
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Welkom CompCrocodile!
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117

    Hoor die Pastor Maldonado gaan... :lol:
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  7. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Namens de achterhoede van het online veld.
    WELKOM :thumbs:
     
  8. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Gamertag: schuminiels
    Racenummer: #230
    Race Game: Project Cars 2; F1 2018; Forza Horizon 4; Dirt 4; Assetto Corsa
    Ervaring: Project Cars 2: OTL Racing GTE; Dutch GT3 Series; On the Limit Racing GT3; Dutch Clio Cup Series; heel veel andere raceklasses met public lobby
    Besturing: TX 458 Italia/ F1 add-on
     
    asjemenou75, ColdzeroNL, Beltoni en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Hey Schuminiels welkom hier! :D
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  10. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Thanks! ;)
     
  11. Gamertag: DapperDamhert

    Racenummer: 585

    Racegame: Project Cars 1&2
    F1 2010/2018
    Assetto Corsa
    Forza
    Dirt

    Ervaring: Dutch Gt3 Series
    Dutch Gp Series

    Besturing: Fanatec CSL elite V3
    McLaren Rim
     
  12. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Lang geleden dat ik hier actief ben geweest (+/- 6 jaar)
    Enkele weken geleden een rig gekocht met Heusinkveld pedalen & Fanatec stuur (aangesloten d.m.v. DriveHub).

    Ik speel via het Tweakers forum mee in de Forza 7 races en doe daarnaast wekelijks mee aan de Forza Motorsport Nederland time-trials. Afgelopen weekend Project Cars 2 geinstalleerd en nu eens op zoek naar een leuke club om mee te racen (zag een post van Beltoni op Tweakers forum in het PC2 topic)

    Gamertag: joeriRSD
    Racenummer: 11
    Racegames & sims: Forza 1 - 7 - Project Cars 1 & 2 - F1 2010 - 2018 (nu enkel nog actief met FM7, F1 2018 & PC2)
    Ervaring: Tweakers FM7 league & FMN time trials & endurance races
    Besturing: FM7 controller, overige games Fanatec CSW2.5 met F1 V2 stuur & Heusinkveld Sprint pedalen.
     
    Beltoni en B Tender vinden dit leuk.
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Welkom!!!!

    Het toeval wil dat er vanavond een 90-minuten-endurance race gepland staat, LMP2 @ Daytona. Als het binnen je agenda past zou niets in principe belemmeren om daar al aan te sluiten denk ik :)

    Meer info: https://forum.xboxworld.nl/threads/xbwec-xboxworld-endurance-championship-season-2.180391/page-17
     
  14. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Dankje! Ik sluit graag aan bij een volgende race, vanavond ben ik helaas niet voor 20:30 thuis, dus weet niet of ik zonder practice en quali geschikt ben om mee te rijden.

    Gisteren voor het eerst gereden met PC2 op Daytona (gelukkig met 2 vrienden er gelijk een 4,5 uur durende practice van gemaakt). In ieder geval een toffe baan met een GT3 auto.
     

Deel Deze Pagina